Oorspronkelijk geplaatst door Alexx
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenToch maar niet te hart rijden hoor, zien dat uw hard de stress aankan.
Hart dus2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk kon een uurtje geleden ook de settings niet veranderen, nu moet alles toch inorde zijn, net alles aangepast.
Nu nog wel een geschikte plek vinden, want op het dashboard kleven ziet men pa niet echt zitten, mss prutsen met het magneetje
Ik raak nog steeds niet op de 'settings' pagina, niet in IE, Opera of Firefox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWerkt het nu bij jullie?
Ik raak nog steeds niet op de 'settings' pagina, niet in IE, Opera of Firefox
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWerkt het nu bij jullie?
Ik raak nog steeds niet op de 'settings' pagina, niet in IE, Opera of Firefox2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Ik kan er ook nog altijd niet op...
Vandaag eerste dag Coyoten (voltooid deelwoord = "gecoyoot"? ). Werkt eigenlijk best goed!
Kort de + en - puntjes.
positief- klein doosje, alles netjes verpakt
- voelt stevig aan
- registratie verloopt erg vlot
- "uitpakken en wegwezen"
- meldt zeer trouw alle vaste camera's
- meldde mij vandaag ook een mobiele flitscontrole op de E403, maar de laatste melding was al 1u15 oud en ik heb geen flitsgedoe gezien (vogels waren al gaan vliegen)
- piept zeker luid genoeg
- erg simpele bediening en interface
- afdoende montage in de auto : magneet op horizontaal deel van de Brodit tomtom-houder geplakt, en de Coyote blijft daar stabiel op staan
- autonomie van de batterij is op het eerste zicht meer dan behoorlijk
- een kersvers akkoord gesloten tussen Coyote en tomtom, om de Coyote-functionaliteit in tomtom-navigatiesystemen te integreren!
- site Coyote niet erg stabiel
- bij registratie werd de 1 maand extra gratis abonnement niet geregistreerd (ga 'k een mailtje voor sturen)
- bedieningsknop zit wat los en trilt/klappert (hoorbaar), vervelend en drukt de kwaliteitsindruk behoorlijk...
- zeer summiere handleiding en ook op de site niet meteen een duidelijke aanvulling
- ergens midden op de E40 richting Brugge ging 'ie plots "flippen" -> snelheidsaanduiding verdween (= geen satellieten meer?) maar de tomtom vond nog lustig 7 à 8 satellieten. Ging niet vanzelf over, dus Coyote effe uitgeschakeld en weer ingeschakeld, vond dan meteen 6 satellieten en ging weer zonder morren aan de slag
- piept ook bij niet op "jouw" weg staande vaste flitspalen (b.v. je rijdt onder een brug waarop flitspalen staan voor het verkeer dat jij dus dwarst onder de grond), maar liever teveel gepiep (je doet het ding zwijgen door op de knop te drukken) dan te weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk kan er ook nog altijd niet op...
Vandaag eerste dag Coyoten (voltooid deelwoord = "gecoyoot"? ). Werkt eigenlijk best goed!
Kort de + en - puntjes.
positief- klein doosje, alles netjes verpakt
- voelt stevig aan
- registratie verloopt erg vlot
- "uitpakken en wegwezen"
- meldt zeer trouw alle vaste camera's
- meldde mij vandaag ook een mobiele flitscontrole op de E403, maar de laatste melding was al 1u15 oud en ik heb geen flitsgedoe gezien (vogels waren al gaan vliegen)
- piept zeker luid genoeg
- erg simpele bediening en interface
- afdoende montage in de auto : magneet op horizontaal deel van de Brodit tomtom-houder geplakt, en de Coyote blijft daar stabiel op staan
- autonomie van de batterij is op het eerste zicht meer dan behoorlijk
- een kersvers akkoord gesloten tussen Coyote en tomtom, om de Coyote-functionaliteit in tomtom-navigatiesystemen te integreren!
- site Coyote niet erg stabiel
- bij registratie werd de 1 maand extra gratis abonnement niet geregistreerd (ga 'k een mailtje voor sturen)
- bedieningsknop zit wat los en trilt/klappert (hoorbaar), vervelend en drukt de kwaliteitsindruk behoorlijk...
- zeer summiere handleiding en ook op de site niet meteen een duidelijke aanvulling
- ergens midden op de E40 richting Brugge ging 'ie plots "flippen" -> snelheidsaanduiding verdween (= geen satellieten meer?) maar de tomtom vond nog lustig 7 à 8 satellieten. Ging niet vanzelf over, dus Coyote effe uitgeschakeld en weer ingeschakeld, vond dan meteen 6 satellieten en ging weer zonder morren aan de slag
- piept ook bij niet op "jouw" weg staande vaste flitspalen (b.v. je rijdt onder een brug waarop flitspalen staan voor het verkeer dat jij dus dwarst onder de grond), maar liever teveel gepiep (je doet het ding zwijgen door op de knop te drukken) dan te weinig
Vraagje: die verkenners, zijn dat er enkel in mijn rijrichting of ik in de tegengestelde richting?
Comment
-
Wie heeft er hier al eentje?
Coyote Mini Gebruikers:
Stevy
E90 Driver
Nicolas B.
Olivierooo
ScoobySimon
Cash
Wax-it
Alexx
BozZke
Dixie
Ken
JeVeE
Kristof D.
DDke
romainmessiaen
WimV
pmmeke
wannes
flupke73
----
straks naar .FR, ne keer zien wat 't verschil is tussen beide landen in aantal gebruikers...
Comment
-
Wat ik mij wel afvraag bij die verkenners is het volgende:
Toen we vorige zondag terugkwamen van Duitsland kreeg ik na de grens opeens de melding dat er 4 coyotes voor me reden op de E40, maar de dichtste was op 54km ...
Tellen ze dus gewoon op hoeveel mensen er op de E40 rijden en beschouwen ze dat als verkenners , of is een verkenner iemand die effectief het stuk voor u op de autostrade reeds heeft afgereden ?
Ik heb er niet veel aan dat er 20 coyotes rijden op de E40 richting luik als ik in Oostende vertrek natuurlijk
Comment
-
Het is effectief het aantal verkenners dat op het stuk voor u hebben gereden... Rij ik de E40 op, krijg ik het aantal verkenners. Rij ik dan de E40 af, geeft hij voor de E314 minder verkenners. Na de oprit in Herent komen daar altijd weer verkenners bij, en na Aarschot valt er weer een hoop af.
Ik vraag me wel af wie er zo "slim" is om elke dag het stuk Aarschot-Leuven te doen, en daarvoor een denkt een Mini Coyote nodig te moeten hebben in dat fileverkeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenWat ik mij wel afvraag bij die verkenners is het volgende:
Toen we vorige zondag terugkwamen van Duitsland kreeg ik na de grens opeens de melding dat er 4 coyotes voor me reden op de E40, maar de dichtste was op 54km ...
Tellen ze dus gewoon op hoeveel mensen er op de E40 rijden en beschouwen ze dat als verkenners , of is een verkenner iemand die effectief het stuk voor u op de autostrade reeds heeft afgereden ?
Ik heb er niet veel aan dat er 20 coyotes rijden op de E40 richting luik als ik in Oostende vertrek natuurlijk
Dichtstbijzijnde = Van deze gebruikers, degene die het dichtste bij jou zit... Iemand die 10km verder net de snelweg opgereden is, staat er dan niet bij (omdat hij de flitser die tussen jou en die 10km zou kunnen staan niet kan spotten)----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenEn als er 8 verkenners staan, maar geen afstand tot dichtsbijzijnde, zijn dat dan alleen verkenners in tegengestelde richting?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenvanmorgen in de file op 1km zat er eentje, dan reed er een troep af naar Leuven/Heverlee en de coyote update net en toen was het 27km, was dus iemand die vlak bij mij reed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenaltijd leuk als er een verkenner op 1 km zit en closing om te raden wie het is. Een Mr met een snor en een gele lada : negative , een maatpak in een passat: negative.... een Mr Bmw 1 met lemon interieur en eagle eyes blik : CHECK we have a winner
Comment
-
en zo'n verkenner is dat dat effectief iemand die op zo'n knopje duwt om te verwittigen? of is dat gewoon een wagen waarin ook zo'n ding ligt?
want voor hetzelfde geld zitten er personen tussen die te lui zijn om een flitser te melden maar natuurlijk wel als verkenner genoteerd staan. dan kom jij af en *flits* je staat erop omdat degene voor u niets "gezegd" heeft.
Veel hangt dus af van de moodwill van andere "verkenners"?
Comment
Comment