Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenLCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
LCHT + SNHD = Flitst niet alleen op rood maar ook op snelheid
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
zijn er nog want ik ben vrij zeker dat ik nog meldingen had,ik denk zelfs iets van SOS gehad ook
geen flauw idee wat het was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenLCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
VAR = variabele snelheids beperking
SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings
(merci voor deze voorlaatste melding)
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
VARBL = variabele snelheids beperking
SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
ff lijstje opnieuw aanpassen
LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings
SECTIE = ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenff lijstje opnieuw aanpassen
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
SECTIE = ???
Wel mooi gedaan hoor, hij berekend ook meteen je gemiddelde snelheid
Dus je weet op het einde van de trajectcontrole of je gemiddeld te snel hebt gereden of niet, en je kan eventueel nog vertragen of al versnellen
Comment
-
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
SECTIE = de traject meting. Bvb in gentbrugge is dat nu actief.
Comment
-
Daarnet hoorde ik op de radio: flitser op de E17 tussen Kortrijk - Waregem. Normaal moet ik er af in Deerlijk (Gent-Kortrijk), maar toch maar 's doorgereden, 't Ei gepakt en het stukje Kortrijk-Gent starten. 2 km voor afrit Kortrijk-Oost kreeg ik al de melding: Mobiel. Dan maar niet meer verder gereden, maar de afrit genomen en ja: onze "vriend" stond op de dienststrook (tussen de af- en oprit Kortrijk Oost) langs de autosnelweg met de flitser waarschijnlijk ergens mooi weggemoffeld in 't bosje dat hem en de autosnelweg scheidt -> onzichtbaar gewoon!
Dus Coyote - Blauwe Golf met flitscamera: 1 - 0
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenSECTIE = de traject meting. Bvb in gentbrugge is dat nu actief.
Wel mooi gedaan hoor, hij berekend ook meteen je gemiddelde snelheid
Dus je weet op het einde van de trajectcontrole of je gemiddeld te snel hebt gereden of niet, en je kan eventueel nog vertragen of al versnellen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk BerichtenKom eens wat vaker de E314 ( Lummen-Nederland) doen, heb er altijd of geen of 1 verkenner voor me, en degene die voor me zit hangt meestal 35km voor me. Reeds tweemaal een mobiele flitser doorgegeven nabij het ecoduct en geen coyote gebruiker in de buurt... Straks sta ik als onbetrouwbaar.
Comment
-
Vandaag de zondag doorgebracht in Parijs.
Heenrit, vanaf je over de grens bent werkt het fantastisch. Altijd min 20 tot 25 verkenners.
-1st mobiel controle wordt ruim op tijd aangegeven, melding 15min oud. Bij het passeren van de melding zie ik de zwaantjes staan naast de kant van de weg met een slachtoffer, blijkbaar iemand zonder coyote...
-10 kilometer verder, terug mobiele controle. Anonieme wagen naast de kant van de weg, driepikkel ergens verstopt, zonder coyote niet te zien. Merci coyote!
-3e controle op 300km op een zondagmorgen. Ditmaal een blauwe impreza met de lasergun.
-één vaste flitspaal wordt niet gemeld door het toestel!
Terugrit
50 verkenners vanaf het verlaten van Parijs ! 3 mobiele controles, 2 meldingen waarvan er niets meer te zien valt. Te oud blijkbaar. 3e controle is echter een driepikkel die bijna onzichtbaar onder een brug staat en flitst in je gezicht. Verschillende gedupeerden voor mij. Ik sta waarschijnlijk mee op de foto in de achtergrond...
Vaste cameras keurig op tijd aangegeven.
Vanaf de grens toch nog altijd 8-6 verkenners tot in Gent!
In Frankrijk dus geen klagen over de werking van het systeem. 6 mobiele controles op +/- 600 km en dat op een zondag....Gelukkig zijn ze bij ons niet zo ijverig...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk BerichtenVandaag de zondag doorgebracht in Parijs.
Heenrit, vanaf je over de grens bent werkt het fantastisch. Altijd min 20 tot 25 verkenners.
-1st mobiel controle wordt ruim op tijd aangegeven, melding 15min oud. Bij het passeren van de melding zie ik de zwaantjes staan naast de kant van de weg met een slachtoffer, blijkbaar iemand zonder coyote...
-10 kilometer verder, terug mobiele controle. Anonieme wagen naast de kant van de weg, driepikkel ergens verstopt, zonder coyote niet te zien. Merci coyote!
-3e controle op 300km op een zondagmorgen. Ditmaal een blauwe impreza met de lasergun.
-één vaste flitspaal wordt niet gemeld door het toestel!
Terugrit
50 verkenners vanaf het verlaten van Parijs ! 3 mobiele controles, 2 meldingen waarvan er niets meer te zien valt. Te oud blijkbaar. 3e controle is echter een driepikkel die bijna onzichtbaar onder een brug staat en flitst in je gezicht. Verschillende gedupeerden voor mij. Ik sta waarschijnlijk mee op de foto in de achtergrond...
Vaste cameras keurig op tijd aangegeven.
Vanaf de grens toch nog altijd 8-6 verkenners tot in Gent!
In Frankrijk dus geen klagen over de werking van het systeem. 6 mobiele controles op +/- 600 km en dat op een zondag....Gelukkig zijn ze bij ons niet zo ijverig...
Comment
-
Vandaag terug prijs. N44 richting kust ter hoogte van Knesselare Coyote begint te piepen en meldt mobiele controle. vreemd...1 km verder staat er op de parkeerstrook een vrachtwagen geparkeerd. Vlak daarvoor de bekende grijze polo met kodak, bijna niet te zien als men er niet op let. Vertragen, vier pinkers aan en melding doorgegeven....
Comment
-
Heeft er iemand een idee hoe het met de mini coyote in Duitsland zit?
Kan er maar weinig over vinden..
Comment
Comment