Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
    En natuurlijk heb je niet op de knop gedrukt.
    Da ging nog ni want hebben hem pas
    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Tss, tss, tss, kijk eens wat ik lees op het Franse forum:

Comment

• En aantal verkenners, dat is nu dus standaard aantal coyotes gepasseerd in gelijk welke rijrichting. Enkel als het aantal km erbij komt kan je zeker zijn dat 't in dezelfde richting is?

Comment

• ik ga het abbonement opzeggen op ag
          heb gegokt en verloren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
            LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
            LCHT + SNHD = Flitst niet alleen op rood maar ook op snelheid
            MOB = Een mobiele camera
            VAST = vaste flitspaal

zijn er nog want ik ben vrij zeker dat ik nog meldingen had,ik denk zelfs iets van SOS gehad ook
            vandaag ter hoogte van Luik kreeg ik heel kort de melding "SECTIE" met daaronder 100meter.
            geen flauw idee wat het was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
              MOB = Een mobiele camera
              VAST = vaste flitspaal
              VAR = variabele snelheids beperking
              SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings

(merci voor deze voorlaatste melding)
              Gisteren nog eens langs de Kennedy gereden, 't is VARBL, niet VAR

MOB = Een mobiele camera
              VAST = vaste flitspaal
              VARBL = variabele snelheids beperking
              SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• ff lijstje opnieuw aanpassen

MOB = Een mobiele camera
                VAST = vaste flitspaal
                SECTIE = ???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                  ff lijstje opnieuw aanpassen

MOB = Een mobiele camera
                  VAST = vaste flitspaal
                  SECTIE = ???
                  SECTIE = de traject meting. Bvb in gentbrugge is dat nu actief.

Wel mooi gedaan hoor, hij berekend ook meteen je gemiddelde snelheid
                  Dus je weet op het einde van de trajectcontrole of je gemiddeld te snel hebt gereden of niet, en je kan eventueel nog vertragen of al versnellen

Comment

• LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
                    MOB = Een mobiele camera
                    VAST = vaste flitspaal

Comment

• Ik zit al aan mijn tweede coyote, eerste wou niet opladen. Blijkbaar kan je op de site nog altijd de settings niet wijzigen, misschien teveel volk in beperkte tijd?

Comment

• Daarnet hoorde ik op de radio: flitser op de E17 tussen Kortrijk - Waregem. Normaal moet ik er af in Deerlijk (Gent-Kortrijk), maar toch maar 's doorgereden, 't Ei gepakt en het stukje Kortrijk-Gent starten. 2 km voor afrit Kortrijk-Oost kreeg ik al de melding: Mobiel. Dan maar niet meer verder gereden, maar de afrit genomen en ja: onze "vriend" stond op de dienststrook (tussen de af- en oprit Kortrijk Oost) langs de autosnelweg met de flitser waarschijnlijk ergens mooi weggemoffeld in 't bosje dat hem en de autosnelweg scheidt -> onzichtbaar gewoon!
                        Dus Coyote - Blauwe Golf met flitscamera: 1 - 0

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten

Wel mooi gedaan hoor, hij berekend ook meteen je gemiddelde snelheid
                          Dus je weet op het einde van de trajectcontrole of je gemiddeld te snel hebt gereden of niet, en je kan eventueel nog vertragen of al versnellen
                          Trajectmeting is inderdaad al actief in Gentbrugge, maar er worden nog geen boetes uitgereikt. Proefperiode van 6maand, trajectcontrole moet eerst nog in een wet goedgekeurd worden... Voorlopig enkel kassa , kassa van de vaste camera's daar...

Comment

• In de autowereld van 22 oktober staat ook een artikel over de coyote. Blijkbaar worden meldingen van personen die ten onrechte continu mobiele controles aangeven die er niet zijn, genegeerd.

Comment

• Kom eens wat vaker de E314 ( Lummen-Nederland) doen, heb er altijd of geen of 1 verkenner voor me, en degene die voor me zit hangt meestal 35km voor me. Reeds tweemaal een mobiele flitser doorgegeven nabij het ecoduct en geen coyote gebruiker in de buurt... Straks sta ik als onbetrouwbaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door noname Bekijk Berichten
                                Kom eens wat vaker de E314 ( Lummen-Nederland) doen, heb er altijd of geen of 1 verkenner voor me, en degene die voor me zit hangt meestal 35km voor me. Reeds tweemaal een mobiele flitser doorgegeven nabij het ecoduct en geen coyote gebruiker in de buurt... Straks sta ik als onbetrouwbaar.
                                ik heb daar altijd een stuk of 3 tot 5 voor mij...

Comment

• Gisteren half nederland doorgereden. De coyote werkt daar duidelijk nog NIET goed, dus oppassen... De helft van de flitspalen kende hij zelfs niet.

Comment

• Vandaag de zondag doorgebracht in Parijs.
                                    Heenrit, vanaf je over de grens bent werkt het fantastisch. Altijd min 20 tot 25 verkenners.

-1st mobiel controle wordt ruim op tijd aangegeven, melding 15min oud. Bij het passeren van de melding zie ik de zwaantjes staan naast de kant van de weg met een slachtoffer, blijkbaar iemand zonder coyote...
                                    -10 kilometer verder, terug mobiele controle. Anonieme wagen naast de kant van de weg, driepikkel ergens verstopt, zonder coyote niet te zien. Merci coyote!
                                    -3e controle op 300km op een zondagmorgen. Ditmaal een blauwe impreza met de lasergun.
                                    -één vaste flitspaal wordt niet gemeld door het toestel!

Terugrit

50 verkenners vanaf het verlaten van Parijs ! 3 mobiele controles, 2 meldingen waarvan er niets meer te zien valt. Te oud blijkbaar. 3e controle is echter een driepikkel die bijna onzichtbaar onder een brug staat en flitst in je gezicht. Verschillende gedupeerden voor mij. Ik sta waarschijnlijk mee op de foto in de achtergrond...
                                    Vaste cameras keurig op tijd aangegeven.
                                    Vanaf de grens toch nog altijd 8-6 verkenners tot in Gent!

In Frankrijk dus geen klagen over de werking van het systeem. 6 mobiele controles op +/- 600 km en dat op een zondag....Gelukkig zijn ze bij ons niet zo ijverig...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                                      Vandaag de zondag doorgebracht in Parijs.
                                      Heenrit, vanaf je over de grens bent werkt het fantastisch. Altijd min 20 tot 25 verkenners.

-1st mobiel controle wordt ruim op tijd aangegeven, melding 15min oud. Bij het passeren van de melding zie ik de zwaantjes staan naast de kant van de weg met een slachtoffer, blijkbaar iemand zonder coyote...
                                      -10 kilometer verder, terug mobiele controle. Anonieme wagen naast de kant van de weg, driepikkel ergens verstopt, zonder coyote niet te zien. Merci coyote!
                                      -3e controle op 300km op een zondagmorgen. Ditmaal een blauwe impreza met de lasergun.
                                      -één vaste flitspaal wordt niet gemeld door het toestel!

Terugrit

50 verkenners vanaf het verlaten van Parijs ! 3 mobiele controles, 2 meldingen waarvan er niets meer te zien valt. Te oud blijkbaar. 3e controle is echter een driepikkel die bijna onzichtbaar onder een brug staat en flitst in je gezicht. Verschillende gedupeerden voor mij. Ik sta waarschijnlijk mee op de foto in de achtergrond...
                                      Vaste cameras keurig op tijd aangegeven.
                                      Vanaf de grens toch nog altijd 8-6 verkenners tot in Gent!

In Frankrijk dus geen klagen over de werking van het systeem. 6 mobiele controles op +/- 600 km en dat op een zondag....Gelukkig zijn ze bij ons niet zo ijverig...
                                      In la douce france zijn ze idd maf bezig Elk europees land zal wel een gaatje in de begroting hebben zeker ? Die met laserguns 'taggen'' je vanop 1km afstand heb ik gelezen, dus 2km voorop waarschuwen is daar geen luxe

Comment

• Vandaag terug prijs. N44 richting kust ter hoogte van Knesselare Coyote begint te piepen en meldt mobiele controle. vreemd...1 km verder staat er op de parkeerstrook een vrachtwagen geparkeerd. Vlak daarvoor de bekende grijze polo met kodak, bijna niet te zien als men er niet op let. Vertragen, vier pinkers aan en melding doorgegeven....

Comment

• Heeft er iemand een idee hoe het met de mini coyote in Duitsland zit?
                                          Kan er maar weinig over vinden..
                                          http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

Working...
                                          X