Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
    Heeft er iemand een idee hoe het met de mini coyote in Duitsland zit?
    Kan er maar weinig over vinden..
    Bij mijn weten is dat daar illegaal.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
      Bij mijn weten is dat daar illegaal.
      Pissen tegen een boom mag ook niet. Maar stél dat je dringend moet...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Pissen tegen een boom mag ook niet. Maar stél dat je dringend moet...
        Als dat de redenering is, steek dan een echte detector eh

Comment

• Jama, in duitsland eens tegen een boom pissen is minder risicovol dan in België. En er is nog altijd een verschil tussen tegen een boom pissen en in de botten van de polies .

Oftewel: een mini coyote is legaal in België, terwijl een detector overal illegaal is (behalve in de UK, als dat al niet veranderd is).

Comment

• [quote=wooter;3692723]Jama, in duitsland eens tegen een boom pissen is minder risicovol dan in België. En er is nog altijd een verschil tussen tegen een boom pissen en in de botten van de polies .

Euhm..minder risicovol?
            "op wildplassers" is echt veel controle,niet alleen polizei,vooral "blödes Ordnungsamt".
            http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
              Vandaag terug prijs. N44 richting kust ter hoogte van Knesselare Coyote begint te piepen en meldt mobiele controle. vreemd...1 km verder staat er op de parkeerstrook een vrachtwagen geparkeerd. Vlak daarvoor de bekende grijze polo met kodak, bijna niet te zien als men er niet op let. Vertragen, vier pinkers aan en melding doorgegeven....
              Ik krijg het van die grijze polo!

Comment

• [quote=wooter;3692723]En er is nog altijd een verschil tussen tegen een boom pissen en in de botten van de politie .

haha schitterende quote

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichten
                  Heeft er iemand een idee hoe het met de mini coyote in Duitsland zit?
                  Kan er maar weinig over vinden..
                  Enkel de vaste flitspalen kent hij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Jama, in duitsland eens tegen een boom pissen is minder risicovol dan in België. En er is nog altijd een verschil tussen tegen een boom pissen en in de botten van de polies .

Oftewel: een mini coyote is legaal in België, terwijl een detector overal illegaal is (behalve in de UK, als dat al niet veranderd is).
                    dat denk jij

Ik zat eens met M-optic in Germania en hij moest dringend pissen, ff daar een boom uitgekozen op een parking...passeren daar net flikken
                    Die kerel heeft staat roepen...nie normaal

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Ik krijg het van die grijze polo!
                      Koop u een spuitbusje verf van een andere kleur en op een onbewaakt ogenblik verander je dat grijs dus in iets anders en het probleem is toch opgelost ???

Al die reacties in de trend van hierboven is toch de wereld op zijn kop zetten, houdt u aan de wettelijke snelheden en ze kunnen toch wagens zetten in de kleur die ze willen zonder dat dit een probleem vormt ?? (Ik houd me nu bewust aan dat stomme kleurscenario, wat tussen haakjes, te gek is om los te lopen, maar al die mannen die klagen over al die controles hoeven niks specialer te doen dan de snelheidsregels na te leven en de kous is af, dus al die heisa/kritieken over geld in de staatskas en luierikken van flikken die in slaap liggen in hun flitswagen enz. is toch allemaal overbodig dan? Zo'n controles kunnen dan totaal geen kwaad bloed meer veroorzaken.

Comment

• Eind deze week ook 1 gaan aanschaffen sé, bij auto5 149€ ipv 199€ (en de 4 maandjes gratis er bij)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                          Koop u een spuitbusje verf van een andere kleur en op een onbewaakt ogenblik verander je dat grijs dus in iets anders en het probleem is toch opgelost ???

Al die reacties in de trend van hierboven is toch de wereld op zijn kop zetten, houdt u aan de wettelijke snelheden en ze kunnen toch wagens zetten in de kleur die ze willen zonder dat dit een probleem vormt ?? (Ik houd me nu bewust aan dat stomme kleurscenario, wat tussen haakjes, te gek is om los te lopen, maar al die mannen die klagen over al die controles hoeven niks specialer te doen dan de snelheidsregels na te leven en de kous is af, dus al die heisa/kritieken over geld in de staatskas en luierikken van flikken die in slaap liggen in hun flitswagen enz. is toch allemaal overbodig dan? Zo'n controles kunnen dan totaal geen kwaad bloed meer veroorzaken.
                          Die staat soms op banen waar je zonder cruisecontrol echt geen 50 kan rijden. Voor je het weet zit je erboven op sommige plaatsen hier in de buurt, en dan moet je al niet zot doen.

Ook zijn er hier de laatste banen die 120 waren 90 (of zelfs 70!!) geworden, en sommige van 90 zijn 70 geworden. Wie daarvoor verantwoordelijk is moet met een camion rijden, want met een auto zijn die snelheden gewoon belachelijk. Precies of je kan ingehaald worden door een fietser, vreemd gevoel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mat3 Bekijk Berichten
                            Enkel de vaste flitspalen kent hij.
                            das minder,tnx!
                            http://alternativesdobermannforum.foren-city.eu/

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                              In Frankrijk dus geen klagen over de werking van het systeem. 6 mobiele controles op +/- 600 km en dat op een zondag....Gelukkig zijn ze bij ons niet zo ijverig...
                              In Frankrijk is het aantal verkeersdoden voor de eerste keer sinds jaren dit jaar weer redelijk opgelopen, begin oktober is er in Frankrijk aangekondigd dat men massaal snelheidscontroles zou gaan doen om het tij te keren. Er gaan ook honderden flitspalen bij komen.

Comment

• Is het mogelijk om voor vaste flitspalen gewoon 1 maal een biep te horen als waarschuwing, en daarna niets meer (ook al rij je te snel).
                                Het enige wat ik tot nu gekregen heb, is dat hij geen geluid maakt, maar dan enkel de lichtjes flikkeren voor een vaste flitspaal.
                                Voor vaste flitspalen piept hij iets te vaak vind ik, dus ik zou dat wel af willen.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Werkt dit toestel ook op secundaire wegen? of enkel autosnelweg?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieterken9 Bekijk Berichten
                                    Werkt dit toestel ook op secundaire wegen? of enkel autosnelweg?
                                    Werkt overal, maar op de snelweg heb je meer dekking natuurlijk
                                    ----------------------------------------------------------------------------------
                                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                    Pictures here: BMW 7 Series
                                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                    It might need half a starsystem to turn around,
                                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• op de terugrit van chambley net over de grens geflitst..ik had nochtans kristof zijn coyote bij..ik dacht da te kopen maar nu hoef ik het al nimeer

Comment

• vandaar dat ik een stinger DSi nog altijd toffer vindt, maar als ze je daarmee pakken
                                        Captain Turbo
                                        General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                        Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                                          vandaar dat ik een stinger DSi nog altijd toffer vindt, maar als ze je daarmee pakken

Dan heb je geen probleem als je slim bent geweest en de software gewist hebt

Comment

Working...
                                          X