Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Koop zoiets: http://www.radarshop.com/nl/nl/radar...s/art/1556.htm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      idd, da's het goeie gerief
      De Bel975 is identiek en goedkoper te scoren in de USA.
      So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichten
        op de terugrit van chambley net over de grens geflitst..ik had nochtans kristof zijn coyote bij..ik dacht da te kopen maar nu hoef ik het al nimeer
        in het doorgaan had olivierooo ook de zijne mee, ik ging er ook op voort ..

hij reed een wagenlengte of 5 voor, en werd geflitst ... en ik was just gas aan 't geven, aargh

+/- 150-160 kmh denk ik .. wordt weer betalen

ik ben niet overtuigd van het systeem
        1963 Land Rover Series IIa
        1994 Mercedes SL320
        2015 Land Rover Discovery SDV6
        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

hij reed een wagenlengte of 5 voor, en werd geflitst ... en ik was just gas aan 't geven, aargh

Daar schuilt 'm net het gevaar. De mini-coyote is voor mensen die niet opletten, dit is niet op mogelijk flitsgevaar attent zijn. Het is geen carte blanche om het pedaal tegen het pedaal te rammen. Daarvoor heb je een stinger nodig, maar dat is ook niet ideaal als je gesnapt wordt .
          Met andere woorden, dé oplossing bestaat niet. Of toch: alleen vlammen als je zeker bent dat ze er niet kunnen staan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten

Kan een RDD dat niet tracken?

edit: te snel

Der Target EVO 966R ist hingegen mitr sogenannten ’shadow technology (Schattentechnik) davor geschützt. Diese Technik macht den Target unsichtbar für (unter anderem) den Interceptor VG-2.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
              Kan een RDD dat niet tracken?

edit: te snel
              een moderne RDD kan die detecteren, maar als ge de Bel laat ombouwen (andere behuizing) is dat ook weer gefixt
              So far 233 rondjes op dé ring

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten

ik reed ook een 160 hopelijk kost ons dat weer niet teveel want mijn banden zijn weer versleten en die kosten veel geld . stom coyote kaske !!

Comment

ik reed ook een 160 hopelijk kost ons dat weer niet teveel want mijn banden zijn weer versleten en die kosten veel geld . stom coyote kaske !!
                  Is het coyote kaske dan een vrijgeleide om te vlammen?

Comment

• Dus drie man rijdt voorbij een flitser en allemaal vitten op de mini coyote, maar niemand die op dat knoppeke duwt?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                      Dus drie man rijdt voorbij een flitser en allemaal vitten op de mini coyote, maar niemand die op dat knoppeke duwt?
                      wij hebben geduwd ...zeker weten..was rond 21u

Comment

wij hebben geduwd ...zeker weten..was rond 21u
                        Blijft 3 uur staan normaal en wordt nog eens verlengt elke keer iemand anders erna afdrukt. Bizarre zaak...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                          Dus drie man rijdt voorbij een flitser en allemaal vitten op de mini coyote, maar niemand die op dat knoppeke duwt?
                          ikke geflasht : iedereen geflasht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                            Blijft 3 uur staan normaal en wordt nog eens verlengt elke keer iemand anders erna afdrukt. Bizarre zaak...
                            ja idd..kristof D hier op het forum was er bij en die kan bevestigen dat er gedrukt is..ik vind het ook raar..toen wij daar reden hadden we trouwens geen verkenners alhoewel ik er zeker vn ben dat er minstens 3 wagens van op de trackday voor ons reden die ook een coyote gebruiken

Comment

• Jullie waren net de grens over, niet? Misschien was de coyote signaal aan het zoeken. T.t.z. van een Franse maatschappij naar een Belgische....????

Comment

• zoals een gps, of een gsm ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                  Daar schuilt 'm net het gevaar. De mini-coyote is voor mensen die niet opletten, dit is niet op mogelijk flitsgevaar attent zijn. Het is geen carte blanche om het pedaal tegen het pedaal te rammen. Daarvoor heb je een stinger nodig, maar dat is ook niet ideaal als je gesnapt wordt .
                                  Met andere woorden, dé oplossing bestaat niet. Of toch: alleen vlammen als je zeker bent dat ze er niet kunnen staan.
                                  volledig correct!! maar als er iemand met een coyote voor u rijdt, op een lege snelweg in wallonie, op een zaterdagavond om 20u30, dan ga je er wel van uit dat je 160 kunt knallen zonder teveel stress

nu, er is nog geen boete toegekomen dus ik ga nog niet zagen van op voorhand
                                  1963 Land Rover Series IIa
                                  1994 Mercedes SL320
                                  2015 Land Rover Discovery SDV6
                                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                    Jullie waren net de grens over, niet? Misschien was de coyote signaal aan het zoeken. T.t.z. van een Franse maatschappij naar een Belgische....????
                                    Lijkt mij wel dat de coyote een foutmelding geeft in zo'n geval. Ofwel is de coyote een vriendelijke jongen en zegt hij altjid dankuwel voor de melding

Comment

• De parkwachters schoten het meisje nog te hulp,
                                      en dan verschieten ze dat ze dood is.
                                      ze hebben er zelf op geschoten.
                                      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Zie je wel dat hij werkt!

Comment

• Als alles loopt volgens plan heb ik binnen dit en 2 uurtjes m'n coyote

Comment

Working...
                                          X