Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    TIP!! het rammelende knopje: mensen die last hebben van het rammelende geluidje: ik heb het vandaag gevonden. Je kan de coyote opendoen (beetje prutsen aan de zijkanten waar de kleine putjes zitten en het klikt open) en dan merk je dat het knopje in harde plastiek eruit valt. Dat knopje is niet vast, het ligt gewoon in de doorzichtige platiek gedeelte in een uitsparing. Achter het knopje zitten 2 witte pinnetjes die indrukt kunnen worden en de commando's doorgeven. Dat knopje heeft teveel speling. Er zit ruimte tussen het knopje en de witte pinnetjes. Ik heb een stukje licht karton uitgesneden in de vorm van het knopje en dat karton achter het knopje gestoken en dan de coyote terug toe geklikt. Het kartonnetje zat wat scheef bij dit maneuvre en de helft van het plastiek knopje is zonder kartonnetje maar het rust nog altijd op 1 van de 2 pinntjes en dat was in mijn geval genoeg om de speling weg te nemen tussen het doorzichtig bedienknopje en de witte pinnetjes. Voorlopig blijft het ertussen en is de speling en dus rammeling weg. Als ik het nog een keer moest doen zou ik het kartonntje vastplakken met secondenlijm ofzo maar voorlopig wilde ik het zonder colle doen om te weten eerst of de dikte van het kartonnetje genoeg was. Neem best de dikte van een heel lichte karton zoals vb het harde voorblad van een A4 papier schrijfblok (niet de nog dikkere achterkant maar het voorblad) dat zou genoeg moeten zijn (beetje dikker dan gewoon papier)
    Ik was net hetzelfde van plan !

Hartelijk bedankt voor de goeie info, straks eens werk van maken.

Ik denk wel van een stukje harde mouse te nemen ipv karton ... zie je dat goedkomen ?

Comment

• trial and error
      moet wel hard zijn want het moet het doorgeven naar de pinnekes niet bemoeilijken door te zachte te zijn waardoord de pinnetjes in de mouse drukken ipv in de knop doorgeven.

Comment

trial and error
        moet wel hard zijn want het moet het doorgeven naar de pinnekes niet bemoeilijken door te zachte te zijn waardoord de pinnetjes in de mouse drukken ipv in de knop doorgeven.
        Ah zo, ik dacht van gewoon te maken dat er wat spanning zat zodat het niet meer zou trillen. En eventueel kleine gaatjes voorzien voor de pinnekes ...

Anyway, ik ga even de coyote halen, dan zie ik tenminste waarover we spreken

Comment

• Hmm, i see ...

Even zien wat we ertussen kunnen zetten

Comment

• Langs waar doe je het juist open ?
            Ik heb zitten kijken, maar ik zien iet echt een plek langswaar ik het kan openklikken.
            2012 Renault Megane RS

Comment

• met uw nagels wat kracht uitoefenen langs de kanten op het dunne bovendeksel eraf te klikken: begin aan de kant langs de platte zijkant

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                Langs waar doe je het juist open ?
                Ik heb zitten kijken, maar ik zien iet echt een plek langswaar ik het kan openklikken.
                De mijne ligt nu op, ben er nog niet uit hoe ik het ga oplossen, met een stukje karton komen de knoppen niet helemaal naar boven en kan in niet meer klikken ...

Openen doe je door met een fijne schroevendraaier de 4 klipjes in te drukken aan de achterkant

Comment

met uw nagels wat kracht uitoefenen langs de kanten op het dunne bovendeksel eraf te klikken: begin aan de kant langs de platte zijkant
                  Ik durf eens aan mijn nagels bijten, dus dat lukt niet bij mij

Comment

• dunste deksel klikt er vrij makkelijk af, niet bang zijn op dat omhoog te duwen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                      De mijne ligt nu op, ben er nog niet uit hoe ik het ga oplossen, met een stukje karton komen de knoppen niet helemaal naar boven en kan in niet meer klikken ...

Openen doe je door met een fijne schroevendraaier de 4 klipjes in te drukken aan de achterkant
                      heel dun kartonnetje of beter dik papier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Hoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?

In het begin was de mijne erg constant, maar de laatste dagen wisselt die enorm ...

Als ik bvb 120 rij zit hij constant tussen 110 tot 130 te spelen ... en soms sta ik stil en komt daar dan 6 tot 10 km/h te staan ...

Nochtans pakt hij 6 tot 8 satelieten.

Vrij accuraat en constant, behalve als ik onder een brug ofzo passeer, dan kan het wel 5km/h schelen.

Comment

• Bij mij is't gelukt, rammelende knopje is weg.
                          Het gaat inderdaad vrij makkelijk open via die 4 kleine gaatjes achteraan.
                          Eens open heb ik 2 kleine vierkantjes, uitgeknipt uit het stuk karton dat achteraan een nlok papier zit, ter hoogte van die knoppen gezet. Het moet wel precies op de juiste plek zijn, anders is het contact niet goed als je het terug dicht doet.
                          't is véél beter zo, zonder dat gerammel
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Fijn dat het gelukt is. We hebben al genoeg irritatie op de weg zonder gerammel

Comment

• Ik heb de mijne ondertussen al een maand of 3 en ben nog steeds super tevreden.

Coyote Mini Gebruikers:
                              • Stevy
                              • E90 Driver
                              • Nicolas B.
                              • Olivierooo
                              • ScoobySimon
                              • Cash
                              • Wax-it
                              • Alexx
                              • BozZke
                              • Dixie
                              • Ken
                              • JeVeE
                              • Kristof D.
                              • DDke
                              • romainmessiaen
                              • WimV
                              • pmmeke
                              • wannes
                              • flupke73
                              • Jules Winnfield
                              • noname
                              • gTa
                              • Gio
                              • Donni
                              • jokke_vlo
                              • Ritsuke
                              AutoMinded.be

Comment

• Mijn toestel begint moeilijk te doen...
                                ik heb problemen om het aan te krijgen. Ik moet soms een 20tal keer het toestel aanzetten vooraleer hij begint met satelieten zoeken. het blijft staan op dat logo en biept om de 2 seconden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Gewoon binnengooien
                                  Door het raam?

Comment

• Belg scheurt met 230 km/u over Franse snelweg

De Franse Gendarmerie heeft op de A1 tussen Rijsel en Parijs ter hoogte van Wancourt een Belg onderschept die 230 kilometer per uur reed. De man moest een boete van 750 euro betalen. Zijn rijbewijs werd bovendien onmiddellijk ingetrokken en zijn Mercedes CLK AMG werd in beslag genomen.

Vast geen coyote!!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                      kwist nie da ze in Frankrijk zo streng waren....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
                                        Mijn toestel begint moeilijk te doen...
                                        ik heb problemen om het aan te krijgen. Ik moet soms een 20tal keer het toestel aanzetten vooraleer hij begint met satelieten zoeken. het blijft staan op dat logo en biept om de 2 seconden.
                                        Ik heb dit nu en dan wel eens... Als ik 'm dan even beweeg, begint hij meestal wel te zoeken...
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Mensen met een infrared voorruit moeten de instructies goed lezen mochten er prob zijn met ontvangst met die optie in de wagen.

Comment

Working...
                                          X