Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten... Maar blijkbaar had niemand van de Mini-coyote-eigenaars die kast in de mot?----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenAh fijn zo
Serieus, dat mis ik toch wel op de motor... Dat, en de lekkere leren zetels .
Maar met een Z4 filefiltreren is een minder groot succes----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenEr bestaat toch 'n moto-kit voor de Coyote?
Besides, denk niet dat ik die biepjes ga horen
Kan dat ding natuurlijk wel in de helm monteren, zo voor mijn neus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenTrouwens, veel dank aan degene die gisterenmorgen tussen Boutersem en Haasrode die omgebouwde electriciteitskastflitser bemerkt heeft... Ik reed gelukkig maar 125 toen het prairiehondje begon te keffen, maar het was echt bijna onzichtbaar (grijze bestelwagen op de parallelweg 3m lager...)
Trouwens twee weken terug stonden ze te Boutersemin de middenberm achter hun ' beschermplaat' , de eerste keer in 10 jaar naar Brussel rijden dat ik ze daar zag staan.Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk BerichtenEen vraagje kan je de verkenners ook buiten de autostrades checken ??----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Vanddag ff getest via Ternat de E40 op 4 verkenners 1km verder al waarschuwing "MOBIEL" ik zeg hola das straf ... resultaat er stond idd een wagen (weliswaar in panne) , maar is toch een teken dat de Coyote gebruikers (half)wakker/attent zijn geeft een goed gevoel,dan een beetje verder de RO op dan had ik 10 gebruikers voor mij waarvan de korste 2KM was.
Doe zo voort kben blij dat ik eentje heb
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenThat's the one... En ja kzag 'm ook flitsen naar de BMW die mij aan 140+ voorbij kwam vliegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenzonet op E40 voor Haasrode in de middenberm. Zag een flits op een auto voor mij en dus wat laten bollen en idd, in de middenberm stond ie! coyote wist nog van niets en radio ook niet. Stomme flits-vectra, net aan ontsnapt
Echt abnormaal hoeveel ze in het weekend tussen Boutersem en Haasrode staan.
Vanochtend stonden ze om 7u30 richting Haasrode voor de brug (hun usual spot)
Ik heb absoluut niets tegen flitsen, maar doe het dan op een plaats waar flitsen verantwoord is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenEcht abnormaal hoeveel ze in het weekend tussen Boutersem en Haasrode staan.
Vanochtend stonden ze om 7u30 richting Haasrode voor de brug (hun usual spot)
Ik heb absoluut niets tegen flitsen, maar doe het dan op een plaats waar flitsen verantwoord is...
Begin dit jaar tweemaal geflitst, rond 8h en 14h, telkens in het weekend. De eerste keer stond de Vectra aan die cabine (meetstation ?) in Haasrode, de tweede maal iets verder onder de brug op een klein weggetje, statief op de pechstrook. Telkens met onderschepping en even naar de Shell mogen rijden. De toch wel vriendelijke flik liet vallen dat ze zo goed als elk weekend gingen controleren, en gelijk had hij want ze staan er toch wel veel tijdens het weekend.
Aan die cabine in Haasrode lijkt me ook een strategisch uitgekozen plaats want de gps meldt de flitszone juist NA de cabine, toeval ?Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenZodra de N-wegen in kaart gebracht zijn wel... In FR is dat al zo, hier in BE zijn ze er mee bezig
The little dog is my best friend !
Comment
-
Ik heb de coyote sinds afgelopen donderdag en moet zeggen dat ik helemaal gelukkig ben met mijn aankoop! Gisteren, maandag om 18u30, E40 van Leuven naar Tienen had ik 16 scouts. Waarvan de kortste op 1 km zat. Ik heb op deze korte testtijd nog geen mobiele waarschuwing binnen gehad maar dat was ook niet nodig.
Ook voor de gekende vaste palen is dit ding een gemak. Hoe vaak ben je niet even afgeleid en haal je een boete van 120 Euro.
Echt zalig relax rijden nu.
Eén minpuntje, ik was nog niet in de mogelijkheid om in te loggen op de website om mijn settings aan te passen. De website maakt er wel correct melding van dat er momenteel een probleem is.
Comment
-
ik zou de mijne ook eens moet aanpassen ...nu geeft hij veel te lang op voorhand een melding voor de vaste palen...en als je weet dat er in leuven elke paar 100 meter een paal staat dan kan je wel begrijpen dat ik een beetje gek word...
ook het feit dat hij blijft wenen zelfs als je wel de juiste snelheid rijd is niet echt comfortabel ...maar voor de rest is het wel ok ...
Comment
Comment