Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
    ik zou de mijne ook eens moet aanpassen ...nu geeft hij veel te lang op voorhand een melding voor de vaste palen...en als je weet dat er in leuven elke paar 100 meter een paal staat dan kan je wel begrijpen dat ik een beetje gek word...
    ook het feit dat hij blijft wenen zelfs als je wel de juiste snelheid rijd is niet echt comfortabel ...maar voor de rest is het wel ok ...
    De afstand van de vaste palen kan je niet veranderen,de afstand van de mobiele wel......

Comment

• Wat handig zou zijn is dat je het geluid voor de vaste en de mobiele apart aan of af kunt zetten.
      Zo zou ik liefst voor de vaste geen geluid hebben en voor de mobiele wel geluid. Maar zover ik weet is het momenteel ofwel alles ofwel niets.
      2012 Renault Megane RS

Comment

• hoe zit het nu met hun samenwerking met tomtom?
        is daar al iets van?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
          hoe zit het nu met hun samenwerking met tomtom?
          is daar al iets van?
          idd als er dat doorkomt is dat alleen maar toe te juichen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door realpete Bekijk Berichten
            Ik heb de coyote sinds afgelopen donderdag en moet zeggen dat ik helemaal gelukkig ben met mijn aankoop! Gisteren, maandag om 18u30, E40 van Leuven naar Tienen had ik 16 scouts. Waarvan de kortste op 1 km zat. Ik heb op deze korte testtijd nog geen mobiele waarschuwing binnen gehad maar dat was ook niet nodig. .
            daar zat ik ergens tussen, dagelijkse reisweg

Comment

• Prachtig . Die mannen hebben toch weinig persoonlijkheid zunne.

Comment

• ben ook wel geintresseerd voor eentje aan te kopen...

Comment

• Ik ben van plan de Mini Coyote V2 al te kopen in Frankrijk, maar naar 't schijnt is in Belgie de software nog niet op punt om de V2 te kunnen laten functioneren hoe het moet.
                  Iemand die hier meer over weet en wanneer deze software zal op punt staan??
                  Wil dit dan ook zeggen dat ik de V2 hier op Belgisch grondgebied nog niet ga kunnen gebruiken??

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Had 't nummer al gekregen van member Bladerunner, maar zal toch morgen es bellen om een paar vragen te stellen.

Comment

• laat ons dan ook iets weten aub...

Comment

• Heb met Marjan de Coster gebeld,de nieuwe coyote's zouden pas beschikbaar zijn in Belgie begin maart.
                        Degene die je nu al in Frankrijk kan kopen werken niet in Belgie.
                        Er zijn al 30000 coyote's in Belgie verkocht momenteel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                          Heb met Marjan de Coster gebeld,de nieuwe coyote's zouden pas beschikbaar zijn in Belgie begin maart.
                          Degene die je nu al in Frankrijk kan kopen werken niet in Belgie.
                          Er zijn al 30000 coyote's in Belgie verkocht momenteel
                          Dan is de dekking per m² al hoger dan in FR

België: 30.000 Coyote's voor 30.528km² of ongeveer 1 per km²
                          Frankrijk: 300.000 Coyote's voor 551.500km², of ongeveer 0,54 per km²

Ben benieuwd wanneer de dekking nog gaat verbeteren, vooral op secundaire wegen
                          ----------------------------------------------------------------------------------
                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                          Pictures here: BMW 7 Series
                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                          It might need half a starsystem to turn around,
                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• vanmiddag 0 op de E40

Comment

• Daarnet de uiterst sympathieke Marjan aan de lijn gehad, want had nog een paar vragen die hier nog niet opgelost waren.

De Coyote V2 werkt dus nog niet in België, omdat de V2 op een volledige andere database werkt, dus daaruitvolgend nog niet bestaat voor België.
                              Die nieuwe database is wel al compleet in Frankrijk, maar eenmaal over de grens is het dus gedaan met de pret.

De V2 zal ook met GPS werken, want ie zal weten waar je rijdt en zal geen meldingen meer geven wanneer je bv. onder een brug rijdt wanneer er op die brug een radarcontrole is, aangezien je niet op die weg rijdt.

De Coyote V2 zal ten laatste tegen april 2009 werken hier in België, omdat tegen dan de database zal compleet zijn.

Ze stelde me dan ook voor om in tussen tijd de V1 nog te kopen, die 3 maanden "gratis" abbo die er bij zit op te gebruiken en dan wanneer de V2 hier werkt deze te kopen en dan de V1 te verkopen, die dan zeker wel goed gaat liggen in de markt.
                              Wel mag (allé, mag ik wel, maar 't is niet aangeraden) ik me dan wel niet registreren met die V1, maar dan wel bij de V2.
                              En dan kan ik deze V1 dan ook nog verkopen ongeregistreerd, altijd een pluspunt.

Dit was een mogelijkheid zei ze, 't is natuurlijk een beetje commercieel gespekt (want ze maken er 2x winst op), maar toch heeft ze een punt.

Ik zal er nog es over nadenken.

Comment

• Je kan naar't schijnt de registratie gewoon aanpassen door naar de helpdesk te bellen...
                                Op het Franse forum is er sprake van dat ze je abonnement kan overzetten van de ene naar de andere?
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                  Jij geraakt volgens mij die V1 niet meer kwijt aan de spreekwoordelijke straatstenen vanaf het moment dat de V2 er is.
                                  Mja, daar twijfel ik dus ook over.
                                  Zij zei van niet, omdat er altijd mensen zijn die liever 2e hands 70€ betalen voor iets dat in se 't zelfde kan als die V2 van 200€.

Maar om die 3 maanden te overbruggen met dat gratis abbo is natuurlijk ook mooi meegenomen en al is 't ook nog niet officieel maar ze ging er ook van uit dat die V2 ging uitkomen met zo'n 3+1 gratis abbo.

Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Je kan naar't schijnt de registratie gewoon aanpassen door naar de helpdesk te bellen...
                                  Op het Franse forum is er sprake van dat ze je abonnement kan overzetten van de ene naar de andere?
                                  Je kan het abbo altijd overzetten van de ene naar de andere, maar bij een verkoop is dit mss leuker dat de mensen geen abbo moeten overnemen maar zelf kunnen voor de eerste keer registreren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                    vanmiddag 0 op de E40
                                    Deze namiddag (rond 1545) had ik 12 verkenners op de E40

Comment

• ofwel heb ik er over gekeken... (mijn excuses dan)

kan iemand mij de verschillen tussen V1 en V2 zeggen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door iceman321 Bekijk Berichten
                                        ofwel heb ik er over gekeken... (mijn excuses dan)

kan iemand mij de verschillen tussen V1 en V2 zeggen?
                                        Met de V2 krijg je een certificaat mee wat je ongeoorloofde snelheden veroorlooft zonder dat men je asociaal rijgedrag kan verwijten.

Comment

Working...
                                        X