Oorspronkelijk geplaatst door will
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vandaag voor de eerste keer verkenners gezien op N-wegen in Belgie.
Daarnet in Mechelen een heel deel N banen waar ik kon zien hoeveel verkenners er voor me gepasseerd waren
Blijft toch een zalig toestelletje !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenLever een nuttige bijdrage of blijf weg uit dit topic.
Of kwetst de waarheid dermate ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenOf zoals het gezegde luidt: u mag dat zeggen maar ne slimmen niet.
Of kwetst de waarheid dermate ?????
als het je kan geruststellen, ik heb de laatste 12 jaar geen boetes gehad.
ik ben jaarlijks 50.000 km op de baan, maar zoals iedereen bezig met zijn werk en af en toe eens verstrooid. dan kan het gas net iets dieper dan toegelaten.
voor mij zou dit een hulp zijn om oplettender te zijn.
wat mij betreft is deze discusie gesloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door iceman321 Bekijk Berichtenals het je kan geruststellen, ik heb de laatste 12 jaar geen boetes gehad.
ik ben jaarlijks 50.000 km op de baan, maar zoals iedereen bezig met zijn werk en af en toe eens verstrooid. dan kan het gas net iets dieper dan toegelaten.
voor mij zou dit een hulp zijn om oplettender te zijn.
wat mij betreft is deze discusie gesloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichtenidd de N wegen werden vandaag vermeld bv Ninoofsesteenweg N8 Brussel/Ninove
was maar 1 verkenner in terugreis 0 GVD en ze staan er veel hoor de smurfkes
Prachtig.
Minder prachtig is het dat de verlichting van mijn coyote het soms laat afweten de laaste dagen.
Na een paar keer opnieuw starten doet hij het dan wel weer, toch maar even melden denk ik ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenIdd, gisteren ook gemerkt dat N wegen verkenners melden
Prachtig.
Minder prachtig is het dat de verlichting van mijn coyote het soms laat afweten de laaste dagen.
Na een paar keer opnieuw starten doet hij het dan wel weer, toch maar even melden denk ik ...
anders kan het zijn van de koude had ik gisteren ook voor , heb er mij ff opgezet als moeder kloek en na 5min .... showtime.
Dus ik denk dat het van de koude komt LCD en kou zijn geen dikke vrienden
Comment
-
Gisteren op de E40 voor Aalter stonden ze. M'n Coyote heeft m'n vel gered en serieus. Het was niet zo heel druk en ik kon papa's auto nemen om naar school te gaan dus sowieso wordt er wat rapper gereden dan wanneer ik met de C3 moet gaan.
Damn, dank u Coyote!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk ben niet hipocriet, en rijd sneller dan toegestaan. Waar mogelijk.
Soms rijd ik ook trager dan toegestaan. Waar nodig.
De Coyote helpt me in het eerste geval om minder risico te hebben op snelheidsboetes. Want vaak staan de flitsers op plaatsen waar het helemaal niet nodig is, waar sneller rijden mogelijk is.
Maar bovenal: Ik maak dit uit voor mezelf. Je zal mij ook nooit horen klagen als ze mij flitsen.
Will, ik begrijp je standpunt. En misschien krijg ik later wel dezelfde mening.
Vandaag is dit echter niet het geval. Ik durf te hopen op begrip voor mijn standpunt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk BerichtenEen vraagje blijft de Coyote 's nachts ook in de wagen..?
anders kan het zijn van de koude had ik gisteren ook voor , heb er mij ff opgezet als moeder kloek en na 5min .... showtime.
Dus ik denk dat het van de koude komt LCD en kou zijn geen dikke vrienden
Dit klopt absoluut. Heb het ook gemerkt. Na een koude nacht in de wagen geeft de LCD geen beeld. Tot m warm is. Oppassen : De GPS wordt ondertussen wel actief en gaat zelfs keffen als je een flitspaal nadert. DUS : Niet op de knopjes duwen tijdens het rijden want anders stuur je alarm .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door realpete Bekijk BerichtenDit klopt absoluut. Heb het ook gemerkt. Na een koude nacht in de wagen geeft de LCD geen beeld. Tot m warm is. Oppassen : De GPS wordt ondertussen wel actief en gaat zelfs keffen als je een flitspaal nadert. DUS : Niet op de knopjes duwen tijdens het rijden want anders stuur je alarm .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDus, niettegenstaande je niet klaagt als je geflitst word toch deze aankoop in de hoop van in het vervolg ongeoorloofde snelheden te kunnen doen met geen of toch zo weinig mogelijk gevaar van geflitst te worden. Ik heb alle begrip voor uw standpunt alsook voor het feit dat u niet hippocriet bent en durft toe te geven dat het alleen een kwestie is om boetes te vermijden, dit in tegenstelling tot vele anderen hier die het schijnbaar wel zijn. (Het bovenstaande lezende,Waar mogelijk, Waar nodig, niet nodig enz.. geeft me toch de indruk dat het meer een persoonlijk aanvoelen is welke snelheid je doet en niet iets dat ingegeven is door een snelheidsbord ??)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDaarnet de uiterst sympathieke Marjan aan de lijn gehad, want had nog een paar vragen die hier nog niet opgelost waren.
De Coyote V2 werkt dus nog niet in België, omdat de V2 op een volledige andere database werkt, dus daaruitvolgend nog niet bestaat voor België.
Die nieuwe database is wel al compleet in Frankrijk, maar eenmaal over de grens is het dus gedaan met de pret.
De V2 zal ook met GPS werken, want ie zal weten waar je rijdt en zal geen meldingen meer geven wanneer je bv. onder een brug rijdt wanneer er op die brug een radarcontrole is, aangezien je niet op die weg rijdt.
De Coyote V2 zal ten laatste tegen april 2009 werken hier in België, omdat tegen dan de database zal compleet zijn.
Ze stelde me dan ook voor om in tussen tijd de V1 nog te kopen, die 3 maanden "gratis" abbo die er bij zit op te gebruiken en dan wanneer de V2 hier werkt deze te kopen en dan de V1 te verkopen, die dan zeker wel goed gaat liggen in de markt.
Wel mag (allé, mag ik wel, maar 't is niet aangeraden) ik me dan wel niet registreren met die V1, maar dan wel bij de V2.
En dan kan ik deze V1 dan ook nog verkopen ongeregistreerd, altijd een pluspunt.
Dit was een mogelijkheid zei ze, 't is natuurlijk een beetje commercieel gespekt (want ze maken er 2x winst op), maar toch heeft ze een punt.
Ik zal er nog es over nadenken.
Iemand die al een V1 wil overkopen in april voor een prijsje?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenMaareuh, wat moet ik nu doen?
Iemand die al een V1 wil overkopen in april voor een prijsje?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenGet a life man!
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenIk denk da onze Will beter een ander forum opzoekt want zijn bijdrage op dit forum is nihil
Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichtenidd weer zo ne groene wereldverbeteraar ...
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenAls je op pensioen bent en ze u nergens meer nodig hebben, moet je iets met uw tijd doen hé.
Maar ik zou toch eens uitkijken naar een kaartersclub of bingoclub, want zo te zien snap je 't concept van de coyote niet.
Comment
Comment