Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Gisteren ook gemerkt dat abonnement verlopen is van m'n vader zijn toestel. Echt stom dat ze dat niet melden, maar wat hij nu doet is toch wel heel ambetant:
    gisteren uitgetest door 1 te melden en dan terug te keren om te zien of het werkte -> gaat het toestel in 'no satellite-modus' (met het rode lampje) voor 5 minuten.

Ligt dit aan het toestel of aan verlenging van abonnement?
    2009 BMW E91 320d
    2002 BMW E46 M3
    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
      Je weet toch dat het gebruik van de Coyote in duitsland verboden is?
      't Zal mij een 'frankfurter-worst' wezen ...

Comment

• Waar bevestigen jullie de coyote in de wagen?
        Ik heb nog steeds geen ideale plaats gevonden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
          Waar bevestigen jullie de coyote in de wagen?
          mercedes: met magneetje op dashboard
          roadster: houder op de ruit gekleefd (kon niet anders......)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Gisteren ook gemerkt dat abonnement verlopen is van m'n vader zijn toestel. Echt stom dat ze dat niet melden, maar wat hij nu doet is toch wel heel ambetant:
            gisteren uitgetest door 1 te melden en dan terug te keren om te zien of het werkte -> gaat het toestel in 'no satellite-modus' (met het rode lampje) voor 5 minuten.

Ligt dit aan het toestel of aan verlenging van abonnement?
            ²²²²²?
            2009 BMW E91 320d
            2002 BMW E46 M3
            2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
            2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik vind nergens de motorkit voor de Mini Coyote... Beetje zot dat ik dat ding heb gekocht en in de auto hang, maar altijd de motorfiets neem .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                Weekje in Keulen geweest. Coyote wist elke vaste flitspaal in en rondom de stad staan thx het heeft me zeker een aantal boetes bespaard ...

zijn er wel genoeg verkenners in duitsland dan?
                je zou denken dat die er amper zijn omdat je het niet mag hebben daar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Nog een updateke:

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten heeft Coyote Systems Benelux meer dan 30 000 toestellen verkocht in 2009.
                  Ik wil jullie allemaal dan ook bedanken voor jullie vertrouwen, inzet en ondersteuning om een nieuw merk samen met ons te lanceren.

Verschillende dealers/klanten vragen me naar de 'nieuwe Coyote' die ze op de Franse website hebben gezien.
                  Het klopt dat de Mini Coyote V2 eraan komt. In Frankrijk is hij reeds te koop. Weet dat die toestellen enkel in Frankrijk werken.
                  Het heeft dus geen zin dat klanten een Mini Coyote V2 kopen in Frankrijk. Wij hebben de lancering voor de Europese versie
                  van de Mini Coyote V2 voorzien begin april 2010. De twee toestellen (Mini Coyote V1 en V2) zullen naast elkaar blijven bestaan.
                  dus best wachten tot april om er eentje te kopen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                    zijn er wel genoeg verkenners in duitsland dan?
                    je zou denken dat die er amper zijn omdat je het niet mag hebben daar.
                    voor vaste flitspalen hebt ge geen verkenners nodig hé.
                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
                      Waar bevestigen jullie de coyote in de wagen?
                      Hierzo:

Alleen wil ik die magneet niet plakken op het dashboard, dus blijft ie zo maar met de magneet ertussen.

Al mag je dan niet volledig optrekken, anders gaat die wat scheef trekken.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Gezocht: iemand die volgende week zijn coyote een week kan missen..

Comment

• Wat schuift dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                            Wat schuift dat?
                            Met quattro schuif je niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                              Met quattro schuif je niet
                              Ga je gaan skiën met de RS2 misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                Ga je gaan skiën met de RS2 misschien?

Om op je originele vraag te antwoorden: 1/12 van een jaarabo+een kleinigheid mss, als dat echt moet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten

Om op je originele vraag te antwoorden: 1/12 van een jaarabo+een kleinigheid mss, als dat echt moet
                                  Zalig

Have fun, maar dat zal er niet aan mankeren.

Oja, als je ff zelf niet meer op uw ski's wil staan -> http://www.audisport.be/allerlei/Aud...20sneeuw-3.jpg maar dan met een blauwe break

Van die Coyote, aangezien mijn moeder er zo verslaafd aan is, zal ik 't haar es lief vragen, al is het wel de mijne.

Maar aan de andere kant, waarom koop je er zelf geen?

Comment

• Neen wachten!!

Begin april zal er een uitstekende Coyote V1 te koop staan voor een spotprijs met nog een gratis abbo nog bij.

Comment

• IK koop geen omdat ik geen 144 euro aan boetes rij op een jaar, laat staan 300 als je de aankoop prijs meetelt.

Comment

• ///

//
                                        Last edited by ; 09/02/2010, 13:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yanco Bekijk Berichten
                                          Wat doet de functie in het menu: "toon vaste radar bij volgende", en dan kan je op het kruisje of ok klikken.

Ik merk geen verschil op...
                                          Als ik 't goed begrepen heb, is dat om een vaste paal die niet in de database zit te melden... Bedoeling is dus dat je'r eigenlijk opnieuw langs rijdt, als je dat aangeklikt hebt, en dan nauwgezet de plaats doorgeeft.
                                          ----------------------------------------------------------------------------------
                                          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                          Pictures here: BMW 7 Series
                                          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                          It might need half a starsystem to turn around,
                                          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Working...
                                          X