Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik had het deze ochtend ook gehoord op StuBru.
    Ik was ook al aan het zoeken op de web versie van Hln, maar dan wacht ik maar op de papieren versie ervan.
    2012 Renault Megane RS

Comment

• snelle scan

bron: hln 3 feb 2010
      Bijgevoegde Bestanden
      Last edited by MikeVee; 03/02/2010, 13:07. Reden: ...
      2009 Skoda Octavia 1.9 TDI

Comment

• "De melding gaat via GPS naar de centrale"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MikeVee Bekijk Berichten
          snelle scan

bron: hln 3 feb 2010
          Merci, heb ooit al es gehoord van een krant, maar das lang geleden, van de tijd dat er nog bomen waren

Comment

• Dat waren die bomen die nu verdwenen zijn door uitlaatgassen ?
            Ik heb het volledige artikel ook in .pdf, maar ik krijg dat niet online. Wie dat alsnog wil, je email via pm en dan zit het straks of morgen in de bus.

Comment

• Is het waar dat mijn vraag in de gazet staat ? Ale, da's goe nieuws, hoe meer bekendheid hoe beter. K'heb mij verleden maand een MC aangeschaft en ben er tevreden over. In bepaalde streken zoals in West-Vlaanderen zijn er wel nog niet veel verkenners, ze zouden er een beetje meer promotie mee moeten maken. Eventueel de MC te koop aanbieden in de benzinestations waar er veel mensen komen die s'middags een broodje komen halen ofzo.

Comment

• Ze zouden beter de abonnementskost naar beneden halen.

Comment

• Zijn er al plannen om de navi van coyote uit te brengen in België?
                  Eigenlijk gek dat de grote producenten er nog niet op zijn gesprongen..

Last edited by ; 06/02/2010, 18:00.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Twinclutch Bekijk Berichten
                    Zijn er al plannen om de navi van coyote uit te brengen in België?
                    Eigenlijk gek dat de grote producenten er nog niet op zijn gesprongen..

Er is een samenwerking opgezet met TomTom... Dus dat is (binnenkort) verkrijgbaar
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ah klopt,
                      In frankrijk zijn de tomtom's met live functie al uitgerust met coyote.
                      Nu nog België, ze wachten waarschijnlijk tot de dekking wat groter is..

Comment

• Netjes, ik kreeg 'n melding dat m'n abonnement bijna verlopen was. Duwtje op de knop en dan nog 'n schermpje met de contactgegevens van coyote.

Is begonnen vorige week vrijdag denk ik, dus zo'n 7 dagen voor het verlopen van 't abonnement.

Meteen voor een jaartje bijgetekend.

Risico-zones : dik fan van! "Vaak" heb ik op 3 biepjes (rood lampje), "af en toe" heb ik op één biepje (oranje lampje) en "zelden" heb ik zonder biepje (groen lampje). Of zoiets.

Comment

• Ik heb onlangs gehoord van een collega die er eentje heeft dat de Coyote zijn GPSdekking boven de 230km/h minder goed is. Klopt dit?

Niet dat ik vaak boven de 210, laat staan 230 rijd, maar kwou dit toch even vragen.
                          Last edited by ; 10/02/2010, 22:38.

Comment

• Dat hier bekennen zou wel niet zo slim zijn

Ik heb dat ook gehoord ja.

Comment

• Laat ons zeggen dat hij dat gedaan heeft in Duitsland hé...

Btw collega's abbo is onlangs verlopen en vroeg me af of er hier iemand zag zitten om zijn Coyote even uit te lenen? Kga vrijdag naar Frankrijk - Trackday en ik zou hem graag eens uittesten.
                              Wederdienst of een overdracht van centjes is vanzelfsprekend
                              Last edited by ; 10/02/2010, 22:10.

Comment

• Vandaag ook mijn abonnement verlengd met één jaar. Hopelijk doen die 15000 andere dit ook...

Comment

• Nu de Mini Coyote-community alsmaar groter wordt, hebben jullie nog geen speciale groet als jullie elkaar tegen 180km/u op de snelweg tegenkomen ?

Comment

• Beste mede gebruikers,

Tof om de dingen hier ook eens te lezen .
                                    Had zelf ook al een topic op flitsservice.be geopend
                                    Misschien een handige oplossing voor het monteren een DIY zuignap

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                                      Laat ons zeggen dat hij dat gedaan heeft in Duitsland hé...

Btw collega's abbo is onlangs verlopen en vroeg me af of er hier iemand zag zitten om zijn Coyote even uit te lenen? Kga vrijdag naar Frankrijk - Trackday en ik zou hem graag eens uittesten.
                                      Wederdienst of een overdracht van centjes is vanzelfsprekend
                                      Waarom verleng je gewoon het abbo niet ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Berrietje Bekijk Berichten
                                        Waarom verleng je gewoon het abbo niet ??
                                        De familie:"wetegijwel wadadakost!"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          De familie:"wetegijwel wadadakost!"
                                          Wat ben je nu met een coyote zonder abbo ???

Comment

Working...
                                          X