Oorspronkelijk geplaatst door DDke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHeb de vraag gesteld, maar vrees dat ze er geen sluiten antwoord op zullen geven. Zou een slechte commerciele zet zijn he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenHet zou natuurlijk ook kunnen dat ze een deeltje van de functionaliteit van de V2 op de V1 willen zetten, en ze daarvoor aan het testen zijn he .----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenBij deze email zat een powerpoint presentatie.
Iemand een idee hoe ik die éénvoudig met jullie kan delen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenOja, begin mei ->
Deze maand loopt mijn abbo af (3 maanden die "gratis" bij de aankoop zat) en heb deze nooit geregistreerd omdat we die V2 dan gingen kopen.
Wat nu te doen?----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAls ik me niet vergis, kan je je abonnement verlengen, dan een V2 kopen, en dan in je settings op de website instellen dat je abo geldig is voor je V2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenKan er eens iemand proberen aub:
http://www.slideshare.net/DDke/prese...i-coyote-v2-nl
Comment
-
Nee, je krijgt dan ook overal snelheidsbeperkingen te zien en zo...----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MaXX99 Bekijk BerichtenWaar zet je de Coyote eigenlijk best in een auto met infrarood reflecterende voorruit ?----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
wat ik een beetje probleem vind van de Coyote is bv in Groot-Dilbeek de smurfen op steenweg enz flitsen in 2 richtingen (zowel tegen als met het verkeer in) dus als je op de coyote drukt moet je 5sec wachten vooraleer de andere richting ook te drukken en moet erbij vertellen in 2 richtingen drukt bijna niemand ,maar is wel een must, want met het verkeer mee kijk je wel in de berm maar tegen het verkeer valt hij niet op , zeker ni als het donker is
Comment
-
Bedankt Coyote! Daarnet op E17 Kortrijk-Gent een voor mij onbekende plaats waar een driepikkel opgesteld stond, quasi onzichtbaar en begeleidende wagen onzichtbaar. Linkervakrijder mooi geflitst, wel bijna parallel met mij rijdend, dus mss is de foto ongeldig/onleesbaar
Comment
-
Staat er iets ivm geluid aan en afzetten voor enkel mobiele flitsers in die brochure.
Heb het in mijn settings geactiveerd staan, maar nu lijk ik geen mobiele flitsers meer tegen te komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenJa. Is een pdf document. Hoe krijg ik dat tot bij u (jullie)?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenProbeer eens:
http://www.sendspace.com/file/5tuysj
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk BerichtenBedankt Coyote! Daarnet op E17 Kortrijk-Gent een voor mij onbekende plaats waar een driepikkel opgesteld stond, quasi onzichtbaar en begeleidende wagen onzichtbaar. Linkervakrijder mooi geflitst, wel bijna parallel met mij rijdend, dus mss is de foto ongeldig/onleesbaar
Ik heb ook eentje zien afgaan. Andere richting gelukkig
Comment
-
Welke richting was het dan ? Kortrijk-Gent mag ik hopen...
Comment
Comment