Oorspronkelijk geplaatst door frekkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtenmisschien?
via de iphone of met garmin gps kan je via hen blijkbaar ook info krijgen over files en mobiele flitslocaties. Beetje zoals tomtom live
ik vind dat gehele coyote een goeie uitvinding maar ik rij 80% van mijn km over boerebaantjes e.d. De overige 20 is snelweg en N-weg. Ik heb begrepen dat de coyote enkel daar rapporteert. Maar als ik in de alcantaralaan in Lembeke rij wil ik ook weten als daar een flitser staat (slecht voorbeeld want ik herken de polo, megane en mazda 323 van de politiezone eeklo al met mijn ogen toe, maar soms kom je wel eens waar je de lokale flitskar niet kent.)
Het herkennen van snelwegen of N-wegen is ENKEL om het aantal verkenners te melden, en dus betrouwbaarheid te tonen...----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenhet iPhone systeem ken ik vanbinnen en vanbuiten
welke dienst is dat? betrouwbaar?
ik neem aan dat het dan ook op blackberry werkt? *hoopsmiley*bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenwelke dienst is dat? betrouwbaar?
ik neem aan dat het dan ook op blackberry werkt? *hoopsmiley*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenJe krijgt de touring mobilis flitsmeldingen binnen op je iPhone. Het is belange niet zo interactief als een coyote natuurlijk
Nein toch niet
werkt dat niet via sms, die touring mobilis flitsinfo?
als het via internet gaat, moet het toch ook op bberry werken, nee?bmw 116d sportshatch
Comment
-
Altijd geweldig als je een recente melding krijgt van een mobiele flitser, waar je hem niet had verwacht of zou gezien hebben..
Vlot 150 euro uitgespaard en ter bevestiging zelf ook nog eens de melding doorgegeven. De melding die ik had binnengekregen, was 20 minuten oud maar nog wel 'nodig'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenwerkt dat niet via sms, die touring mobilis flitsinfo?
als het via internet gaat, moet het toch ook op bberry werken, nee?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAls er een flitser op je oprit staat, en iemand rapporteert dat, zal je daar ook melding van krijgen.
Het herkennen van snelwegen of N-wegen is ENKEL om het aantal verkenners te melden, en dus betrouwbaarheid te tonen...
IR, je kent het vanbinnen en vanbuiten, maar werkt het naar behoren of is het troep?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk BerichtenIR, je kent het vanbinnen en vanbuiten, maar werkt het naar behoren of is het troep?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenHet 3 maanden gratis abbo is verlopen bij ons.
Maar omdat we 'm nooit geregistreerd hebben, hebben we nu nog recht op een maand extra zeker?
Nu, wat te doen?
heb ik ook gedaan en t'was direct in orde
Comment
-
kunnen de coyote gebruikers eens aangeven of dat ding nuttig is?
ik neem aan dat het slechts nuttig is in de mate dat hij mobiele flitsers detecteert, maar in de praktijk zijn die toch niet zo talrijk?
en qua accuraatheid; is het ook nuttig 's nachts of 's weekends wanneer er veel minder volk op de baan is?bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenkunnen de coyote gebruikers eens aangeven of dat ding nuttig is?
ik neem aan dat het slechts nuttig is in de mate dat hij mobiele flitsers detecteert, maar in de praktijk zijn die toch niet zo talrijk?
en qua accuraatheid; is het ook nuttig 's nachts of 's weekends wanneer er veel minder volk op de baan is?
Je moet 't ook niet zien als 'n vrijgeleide om maar gas te geven, eerder als 'n hulpmiddel voor die boetes waar je net iets te snel reed terwijl je't niet doorhad...----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenAlles hangt af van de "community". Is er in jouw regio weinig medewerking, is de betrouwbaarheid maar matig.
Je moet 't ook niet zien als 'n vrijgeleide om maar gas te geven, eerder als 'n hulpmiddel voor die boetes waar je net iets te snel reed terwijl je't niet doorhad...
ik zou het eerder zien om na een late night in the office, of des weekends snel van respectievelijk naar kantoor te kunnen rijden...
enfin, nu doe ik dat ook wel, maar ik blijf min of meer binnen de grenzen (op de autostrade en brussel althans)bmw 116d sportshatch
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichtenkunnen de coyote gebruikers eens aangeven of dat ding nuttig is?
en qua accuraatheid; is het ook nuttig 's nachts of 's weekends wanneer er veel minder volk op de baan is?
De dekking 's nachts is uiteraard lager dan om 17h maar meestal heb ik toch ook nog enkele verkenners. En uiteraard geldt ook hier, hoe meer er 1 aanschaffen hoe sterker het systeem wordt!
Mocht het je helpen beslissen, ik heb de mijne bijna 3 weken, heb 3 flitsers doorgegeven en heb hem maandagochtend op de E19 terugverdiend
Comment
-
coyote functies op tom tom
Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichtencoyote heeft een samenwerkingsakkoord met tomtom, en ze gingen gebruik maken van die live functie. als dat nu al effectief zo is weet ik niet. maar ik zou het graag weten.
iemand ervaring met die touring mobilis waar ze reclame mee maken op de radio?
Weet er iemand of er ook sprake is om de coyote functies te integreren in de tomtom live?
Zit dit eraan te komen of is het eerder een brug te ver?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Yeah! Daarstraks Marjanneke aan de telefoon gehad, en inderdaad toen ik wegreed bij kantoor: Update!!!
Heb er 160 km mee gereden, en ik moet zeggen:
Ziet er zeeeeer goed uit.
Veranderingen die ik heb kunnen constateren:
- Sterretjes die de reputatie van de verkenners weergeven (niet zo spannend)
- Eigen reputatie op te vragen in het menu (niet zo spannend)
Wel spannend:
Op de Brusselse Ring was een live flitser gemeld.
Dan zie je:
- Hoe lang geleden
- Hoeveel keer bevestigd
- Tekeningetje van een flitscamera
Na die flitser krijg je dan een vraag of hij er nog steeds staat: 'Ja' of 'Nee'
Dank u Marjan----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk wist het dat jij ging reageren. Ik had je ID al doorgegeven aan Marjan, maar momenteel zijn de enigen die de update hebben de mensen van Coyote zelf en DDke.
Ik wil niet teveel aandringen, maar als ik Marjan nog hoor, dan zal ik tussen neus en lippen even jouw ID vermelden----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWill: Ik wou dat jou als opa had!
BTW, de mijne hangt hier:
Comment
Comment