Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
    En maar 1/10e van de gebruikers, dus weinig betrouwbaar helaas...

Hoe kan jij dat nou weten? Ik heb het systeem reeds verschillende keren gebruikt en het werkt echt heel goed. Reeds verschillende keren gewaarschuwd wanneer er een mobiele flitser stond.

Ik heb het systeem eigenlijk niet echt nodig want ik hou me meestal aan de toegelaten snelheid maar het komt wel van pas wanneer je eens haastig of verstrooid bent.

Comment

• Kameraad van me heeft 2 van die programma's op z'n iPhone, toen we indertijd achter mekaar reden, waren we verkenners aan't vergelijken. Ik had er een stuk of 20, hij 3.
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Als je je abonnement verlengt, is dat dan direct terug effectief?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911 Bekijk Berichten
          Als je je abonnement verlengt, is dat dan direct terug effectief?
          AFAIK wel
          ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• hoe zit dat nu met die update rond pasen?

Comment

• Inderdaad, nog altijd niets gekregen na 5 minuten rijden ofzo.
              Normaal zo'n popup dat hij geupdate is met nieuwe flitspalen, nu nog altijd niets
              Ook paasmaandag voor die mannen zeker?
              2009 BMW E91 320d
              2002 BMW E46 M3
              2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
              2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Hier ook nog geen update, dit weekend nochtans het abbo verlengd.

Maar ik wacht toch op de V2, dus de update moet er niet komen...

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Wat gaan nu eigenlijk de exacte verschillen tussen de v1 en de v2 zijn?

Comment

• Wat betreft de verschillen tussen V1 & V2, kan je gewoon een mailtje sturen naar info@coyotesystems.be en ze sturen de powerpointpresentatie van de lancering van de V2.
                    En dan zie je duidelijk de verschillen tussen V1 & V2.

Ze hebben mij bevestigd dat de release voorzien is eind april, begin mei.

Comment

• Afgelopen zaterdag reed ik in Turnhout de E34 op ri Antwerpen, Coyote meldt mij 2 verkenners, de dichtsbijzijnde op 93 km. Grosso modo is dat ergens tussen pakweg Moerbeke en Zelzate zeg maar. Geeft u het aantal Coyote-gebruikers die het afgelopen halfuur op deze plek zijn voorbijgereden alsook de afstand tussen u en de Coyote-gebruiker net voor u volgens de Coyote-site, dus zit er ofwel iets fout met de timing, of met die z'n snelheid. Recent had ik s'nachts ook nog dergelijke meldingen, als ik in Kontich de E19 opdraai richting Brussel, is de dichtsbijzijnde op 111 km. Hebben jullie ook dergelijke meldingen ? Overigens begin ik me steeds meer en meer te ergeren aan de hoop nutteloze mobiele flitsers die toch vrij recent gemeld zijn, maar waarschijnlijk een ornitoloog met z'n verrekijker op een brug is, die verkeerdelijk wordt aanzien als flitser. Een mogelijkheid om dergelijke nonsens af te melden, is welkom. En nog 4 brillen met dioptrie +5 voor de 4 verkenners die maandagmorgen op de E34 te Turnhout de flitser in de berm, de groep zwaantjes, fluo helmkes, en 2 gestreepte WPR Volvo's gemist hebben. Enkel het bord "SNELHEIDSCONTROLE" ontbrak er nog aan, voor diegene die écht stekeblind waren.

Comment

• In de V2 software zou een functie komen die moet toelaten om de aanwezigheid van flitsers te bevestigen of ontkennen

rond de 60km heb ik al gezien, maar 111km nog niet, dat zou 'n gemiddelde van 222km/u zijn :o

Comment

• Daarom ook dat ik denk dat de "30 minuten" nogal scherp gesteld is. Hier ook nog geen update gezien of gehoord, de V2 lijkt me dan ook zeer welkom om collega-coyote's te behouden van hartritmestoornissen.

Comment

In de V2 software zou een functie komen die moet toelaten om de aanwezigheid van flitsers te bevestigen of ontkennen
                            Dat is er nu al...Gisteren nog een flitser doorgegeven, die even later verdwenen was toen ik er terug passeerde, en dus niet bevestigd...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
                              Afgelopen zaterdag reed ik in Turnhout de E34 op ri Antwerpen, Coyote meldt mij 2 verkenners, de dichtsbijzijnde op 93 km. Grosso modo is dat ergens tussen pakweg Moerbeke en Zelzate zeg maar. Geeft u het aantal Coyote-gebruikers die het afgelopen halfuur op deze plek zijn voorbijgereden alsook de afstand tussen u en de Coyote-gebruiker net voor u volgens de Coyote-site, dus zit er ofwel iets fout met de timing, of met die z'n snelheid. Recent had ik s'nachts ook nog dergelijke meldingen, als ik in Kontich de E19 opdraai richting Brussel, is de dichtsbijzijnde op 111 km. Hebben jullie ook dergelijke meldingen ? Overigens begin ik me steeds meer en meer te ergeren aan de hoop nutteloze mobiele flitsers die toch vrij recent gemeld zijn, maar waarschijnlijk een ornitoloog met z'n verrekijker op een brug is, die verkeerdelijk wordt aanzien als flitser. Een mogelijkheid om dergelijke nonsens af te melden, is welkom. En nog 4 brillen met dioptrie +5 voor de 4 verkenners die maandagmorgen op de E34 te Turnhout de flitser in de berm, de groep zwaantjes, fluo helmkes, en 2 gestreepte WPR Volvo's gemist hebben. Enkel het bord "SNELHEIDSCONTROLE" ontbrak er nog aan, voor diegene die écht stekeblind waren.
                              Net ook op de N49; 89km.

Comment

In de V2 software zou een functie komen die moet toelaten om de aanwezigheid van flitsers te bevestigen of ontkennen

rond de 60km heb ik al gezien, maar 111km nog niet, dat zou 'n gemiddelde van 222km/u zijn :o
                                werkt nu al op de mijne
                                'k heb nu ook sterrekes
                                en nog meer kierewiete aanduidingen die 'k niet snap
                                straks een hunne site doorneuzen

Comment

• Gisteren opnieuw eens de coyote van m'n vader gebruikt in z'n wagen en ik was echt teleurgesteld. 60 % van de tijd valt dat ding uit wegens ontoereikend signaal. 'k heb indertijd eens de mijne ernaast geplaatst en die viel gedurende ganse rit geen enkele keer uit itt tot de oudere.

Mag ik gewoon die marjan contacteren of best bij info@coyotesystems.be houden?
                                  2009 BMW E91 320d
                                  2002 BMW E46 M3
                                  2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                  2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Daarom ook dat ik denk dat de "30 minuten" nogal scherp gesteld is. Hier ook nog geen update gezien of gehoord, de V2 lijkt me dan ook zeer welkom om collega-coyote's te behouden van hartritmestoornissen.
                                    Het is inderdaad beter om zich te behoeden van hartritmestoornissen want als het te erg wordt moet er anders een pacemaker gestoken worden.

Comment

• Update is binnen.

Comment

Update is binnen.
                                        Hier ook, van deze namiddag zelfs al.
                                        Met sterren en al erbij.

Wel een zwak momentje daarjuist van 'm, op de Rijksweg (in Roeselare) gaf ie om 2u30 's nachts opeens 54 verkenners aan en niet meer hoever ze voor ons zaten.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                          Hier ook, van deze namiddag zelfs al.
                                          Met sterren en al erbij.

Wel een zwak momentje daarjuist van 'm, op de Rijksweg (in Roeselare) gaf ie om 2u30 's nachts opeens 54 verkenners aan en niet meer hoever ze voor ons zaten.
                                          Heb ik ook voorgehad.

Toen we van Duitsland terugkwamen eergisteren ineens 33 verkenners voor mij op de E42 ... 1 min ervoor waren het er nog 3
                                          10 min later waren het er 7 ...

Geen vertrouwen meer dan

Comment

Working...
                                          X