Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenTiens, ik wist niet dat het vandaag nen "autoloze zondag" was ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk BerichtenGebruikers, Will
Comment
-
Dag ScoobySimon, de controles waren er zeker vandaag. Ook op E40 ts BXL en Aalst. Probleem is dat een verkenner die ook niet opmerkt. De flitsers verbergen zich steeds meer, en dat was recent al meegedeeld door de Feds. Ik geloof ook niet dat Coyote zoveel verkocht heeft als ze beweren. Ik was op het spitsuur ook op R0 (accident Diegem 3e vak) en daarna op de E40. 1 verkenner tijdens het spitsuur..., en dat was jij dan waarschijnlijk? Buiten veel onnodig gepiep heb ik aan dit GADGET nog niet veel profijt gehad, integendeel. Ik neem straks zeker geen abonnement en mijn 5 collega's ook niet.
Comment
-
Ik reed op de E40 naar Luik----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSorry, was wat meegesleept door mijn elan om hierop te antwoorden en daardoor het woord 'gebruikers' in de context gezien van hoeveel gebruikers(chauffeurs) er op de snelweg reden. In dit verband wordt er dus naar mede-eigenaars van een Coyote verwezen, sorry.
maar das ot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwill, uwe coyote verbruikt te veel
maar das ot
Comment
-
Hehe, had dit een week terug nog es kort uitgelegd aan m'n pa hoe ingenieus dit wel niet was. Maar toen niet veel reactie (zat ook wel met de krant voor den tv ).
Vandaag komt er een maat van hem langs en 'k hoor hem praten over een toestelletje en een community --> ik mij direct gaan moeien. Haalt het uit en legt alles nog eens kort uit --> mijn pa wil nu ook ene
Waar kun je die het goedkoopst vinden?
Comment
-
ik had dit community-concept nog enig respijt gegeven, maar nu blijkt het toch echt
vandaag :
E40 Gent-Brussel 11:30h: ts Gent en Aalst 0 verkenners, ts Aalst en BXL 1 verkenner
Ring R0 : 3 verkenners
Daarna BXL-Leuven : 0 verkenners
Ben dan ook nog op E313 geweest Geel-Antwerpen : 1 verkenner
En dan E17 A'pen-Gentbrugge : tot St-Niklaas 1 verkenner, daarna 0
warm worden we daar niet van hoor. en dan de verkopers maar vertellen dat ze er al duizenden hebben verkocht; nog op voorraad bij de winkels allemaal denk ik
overigens heb ik vanmorgen nog een ticketje gekregen van op de N16 in Temse van verleden week...weliswaar een kleine (€50) maar de Coyote gaf daar alweer geen kik
Comment
-
Ik heb bijna altijd 1 tot 5 verkenners hoor...
Je moet natuurlijk chance hebben met 't uur...
Volgens mij gaat 't echt boomen als ze eens 'n campagne doen... Hopelijk rond de feestdagen----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Kost niks, alleen dien je een maandelijks/jaarlijks abonnement te hebben
Jaarlijks komt het op 144 € of 2-jaarlijks 250 €
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk BerichtenEn de eerste 3 maanden zijn gratis...----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenIk heb bijna altijd 1 tot 5 verkenners hoor...
Je moet natuurlijk chance hebben met 't uur...
Volgens mij gaat 't echt boomen als ze eens 'n campagne doen... Hopelijk rond de feestdagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk BerichtenT'is gewoon te duur om de massa te bereiken. Ik koop er alvast geen, 344euro om te weten waar de flitspalen staan is er wat over. Da spel doet nie meer dan Q-Music voor de mobiele flitsers!
Comment
-
De GPRS module werkt over heel Europa. Aangezien de updates, configuraties, etc constant worden doorgestuurd, lijkt me 12EU per maand niet zo gek, eigenlijk...
Als het toestel enkel in BE zou werken, zou het inderdaad 'n stuk goedkoper kunnen...----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenPoint taken
Jammer genoeg rij ik nog geen 12€ aan boetes per maand op...
Ik doe 50-60.000km per jaar. Op de snelwegen is 't niet zo'n probleem, maar op de kleine wegen wel. Daar zie je niet altijd hoe snel je eigenlijk wel mag... Het is echt 'n kluwen van 50-70-90. De 2 boetes die ik in de laatste 10j gehad heb, waren dan ook telkens in zo'n dubieuze zones...----------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment