Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Lees mijn uitleg anders nog eens.
    Keb uw uitleg gelezen, maar andermans BTW-nummer gebruiken mag nie

En ja, dat staat ook in uw uitleg

Comment

• Zowel VTM als VRT hebben interview gedaan in mn auto ;o)))
      Vanavond op het nieuws dus ! Thx voor de tip !

Comment

• O ja er was et een grote controle in Aalter dus dat vonden de mannen van VTM en VRT wel plezant !

Comment

• Marjan was daarnet al te zien op VRT nieuws.
          2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
            Marjan was daarnet al te zien op VRT nieuws.
            Heb ze ook net gezien, straks kom ik ook aan de beurt :o)))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
              Heb ze ook net gezien, straks kom ik ook aan de beurt :o)))
              GIJ RIJDT TE SNEL !!!!

Ben benieuwd of er nu politiek iets gaat veranderen... Hoewel we geen regering meer hebben, dus tja
              ----------------------------------------------------------------------------------
              2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
              2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
              Pictures here: BMW 7 Series
              1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
              Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
              It's like being in command of the Battlestar Galactica:
              It might need half a starsystem to turn around,
              but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
              Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• 't was goed, bij VRT hadden ze precies meer research gedaan, maar bij VTM kwam de Coyote wel positiever eruit.
                2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Heb het gezien (VRT & VTM): Het zag er goed uit!
                  Dat had ik niet beter kunen doen

Mijn hoogtepunten:
                  1. "En hier staat dan de kassa van de collecte van vandaag"

2.
                  Journalist: "Hier ga je toch rapper mee rijden he?"
                  Jij: "Neuh"
                  Journalist: "Al veel boetes ontdoken hiermee?"
                  Jij: "Ja"
                  Jah en die mannen van VTM vroegen me, als je straks voorbij die controle passeert hou u vooral niet in hé, we willen je wel eens filmen aan die kassa ginder ...
                  Verder had ik ook gezegd dat ik op gebied van snelheid niet heiliger ben dan de Paus maar wel heiliger dan de bisschop van Brugge (werd geknipt, tedju !)

Comment

• En zo te zien (op Eén) rijdt Marjan al met een V2 rond die nederlands praat. Wij moeten jammer genoeg nog een paar weekjes wachten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ploto444 Bekijk Berichten
                      En zo te zien (op Eén) rijdt Marjan al met een V2 rond die nederlands praat. Wij moeten jammer genoeg nog een paar weekjes wachten.
                      Yup, kheb er indertijd als ze hier was al eens mee gespeeld (met de V2 dus). De database is nog niet klaar, dus de Franse V2s kunnen hier nog niet veel doen
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

Comment

• Straks journaal van VTM en VRT eens opvragen, 'k ben benieuwd naar reportage.
                        Ondertussen aan het aftellen naar 20 mei.

Comment

• Kan je dit online bekijken?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
                            Kan je dit online bekijken?
                            ja hier op VTM :

http://www.vtm.be/nieuws/binnenland/38949

en hier op VRT:

http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuws/mediatheek/programmas/journaal/2.10396/2.10399/1.774670

Comment

• las net dat de software voor de Coyote V2 in Frankrijk werd vrijgegeven (nu versie 008 er op) ? kocht enige tijd geleden op doorreis een V2 in frankrijk, had reeds een V1 aangekocht in België die (nog steeds trouwens) voortreffelijk zijn werk doet , maar de software en gesproken meldingen (inderdaad ... het "ding" spreekt !) die op de V2 staat is enkel franstalig ... alhoewel de uitleg/tekst op de verpakking ook in het nederlands vermeld is ... Iemand ?

Comment

• Zo droog!!!

JA!!!
                                Last edited by ; 07/05/2010, 00:03.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                  Ben benieuwd of er nu politiek iets gaat veranderen... Hoewel we geen regering meer hebben, dus tja

Politiek mag het best hetzelfde blijven, niet onnodig in de pot gaan roeren. Schouppe loopt al langer rond met het idee om Duitsland en Oostenrijk te volgen, en gps-locaties van flitspalen, live-meldingen flitsers, gsm-meldingen alcoholcontrole's etc. te verbieden !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
                                    Zowel VTM als VRT hebben interview gedaan in mn auto ;o)))
                                    Vanavond op het nieuws dus ! Thx voor de tip !
                                    Heb je daar geen problemen mee dat je zomaar op tv komt met naam en daarboven nog zomaar even te snel rijdt voor de camera?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
                                      Heb je daar geen problemen mee dat je zomaar op tv komt met naam en daarboven nog zomaar even te snel rijdt voor de camera?
                                      Wat zou ik er mee inzitten, als ze zin hebben om me een boete te geven dan doen ze maar ... Ik betaal met de glimlach, er zijn ergere dingen in het leven !

Comment

• ge hebt dat heel goed gedaan
                                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                                          ge hebt dat heel goed gedaan
                                          Merci !

Comment

Working...
                                          X