Oorspronkelijk geplaatst door Cash
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Mijn Coyote v2 is ook aangekomen.
Is die te updaten naar Nederlands?
Werkt die volledig in België?
Ik heb hem nog niet open gemaakt voorlopig, want misschien zend ik hem gewoon beter terug?
Heb die gekocht na die ene post hier van iemand die Coyote had aangeraden van ene in frankrijk te kopen, maar nu lees ik toch een hoop tegenstrijdige berichten .
Comment
-
**,
De V1 blijft aan 149€ incl BTW
De V2 zal aan 199€ incl BTW verkocht worden
Met vriendelijke groeten,
Marjan De Coster
Coyote Systems Benelux
Av. Franklin, 5 bis
B-1300 Wavre
M.: 0032(0)487.272.365
M.: 0031(0)650.830.490
T.:0032(0)10.81.28.07
F.:0032(0)10.84.23.06
m.decoster@coyotesystems.be
m.decoster@coyotesystems.nl
info@coyotesystems.be
Envoyé : lundi 17 mai 2010 14:53
À : Marjan De Coster
Objet : Re: RE : RE : RE : Mini coyote V2 en belgique
Marjan,
Dank daarvoor!
Hier en daar wordt gezegd dat dit aan 149 gaat zijn en later aan 199, klopt dit?
**
Op 17-mei-2010, om 14:48 heeft Marjan De Coster het volgende geschreven:
De V2 zal vanaf morgen beschikbaar zijn in elke Auto 5
Marjan De Coster
Coyote Systems Benelux
Av. Franklin, 5 bis
B-1300 Wavre
M.: 0032(0)487.272.365
M.: 0031(0)650.830.490
T.:0032(0)10.81.28.07
F.:0032(0)10.84.23.06
m.decoster@coyotesystems.be
m.decoster@coyotesystems.nl
info@coyotesystems.be
www.coyotesystems.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenDDke, laat Marjan eens weten dat die 2 flitspalen op de A54 al heel lang weggehaald zijn. De Coyote maakt daar nog altijd van zijn oren over.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk BerichtenDe V2 zal vanaf morgen beschikbaar zijn in elke Auto 5
Marjan De Coster
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk BerichtenDe V2 zal vanaf morgen beschikbaar zijn in elke Auto 5
Marjan De Coster
YEs Yes Yes!!!!
Eens zien of ze morgen gaan bellen van auto 5.
Kan je ook nieuwe vaste flitspalen melden??
Anders heb ik er al 2 nieuwe om erbij te zetten in Torhout, die staan er sinds vorige week.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDie richting Nijvel heb ik al laten weghalen (is al een tijdje geleden).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenHoe zit het eigenlijk met de mini coyote z'n effectiviteit op niet-snelwegen ?
Dus 30/50/70/90 wegen, ivm mobiele flitsers en zo, daar kan 't me dunkt toch niet zo effectief zijn, of wel ?
Ondanks de Coyote dit jaar al 3 (weliswaar kleine) boetes op 70km/u wegen waar de lokale politie stond te controleren.
Dit zal misschien anders zijn in drukbevolkte gebieden zoals driehoek antwerpen-bxl-mechelen (al heb je daar dan wellicht minder gelegenheid om te sjezen wegens te druk) maar hier heb je er niet zoveel aan.
Grote N-wegen en snelwegen uiteraard wel maar wie niet echt veel rijdt of regelmatig op onbekend terrein komt haalt het er nooit uit imhoMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichtenwie niet echt veel rijdt of regelmatig op onbekend terrein komt haalt het er nooit uit imhoCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendat is ook niet echt het doelpubliek denk ik. Ik heb hem gekocht omdat ik jaarlijks zeer veel kilometers zit af te malen.
Spoor eens wat meer dorpsgenoten aan om er ene te kopen hé manMY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
de beruchte grijze polo... hij heeft me ook al 4 keer gehad in de laatste 4 jaar
maar inderdaad in knesselare weinig verkenners, behalve op de N44 maar jaCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Dit zal wel beteren naarmate de verkoop stijgt, die mensen die nu dagelijks op de snelwegen zitten wonen ook niet op de snelweg. Die rijden ook op gewone wegen en zullen het waarschijnlijk ook wel melden als er 1 staat te flitsen.
Ik rij beroepsmatig ook niet veel op de snelwegen dus kan ik enkel die melden op de gewone wegen.
Ik rij wel redelijk veel naar limburg om er eens van tussenuit te zijn en om vrienden te bezoeken. Deze zomer cruisen we naar het gardameer dus die zal dan ook wel van pas komen.
Laatst naar I LOVE THE 90's geweest in hasselt en in bekkevoort aan die werken stond er ene achter een verkeersbord en ik had hem juist te laat gezien. Remmen was al te laat dus ik stond er al op. 82 waar ik 70 mocht zonder de correctie er af te doen. Kostprijs 50€. Het was al 6 jaar geleden dat ik er 1 in de bus kreeg, maar het is er 1 teveel naar mijn gedacht.
Ik rij ook eens graag door maar altijd met die arendsogen achter het stuur zitten op de snelweg voor eventueele flitsers is ook niet plezant. Met die Coyote zal het wel heel wat leuker zijn om eens door te cruisen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtende beruchte grijze polo... hij heeft me ook al 4 keer gehad in de laatste 4 jaar
Comment
Comment