Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten

Bij mij al maanden niet meer.
    Ze stonden daar zondagmiddag achter een bord mobiel te flitsen he
    Ben daar zondag niet gepasseerd. Ze staan daar vaak rechts achter dat bord.

Comment

• net nekeer naar Auto5 geweest. zouden idd vandaag binnenkomen, ze verwachtten elke minuten een levering. Er zijn er echter niet veel op voorraad, in Korbeek-Lo zouden ze er maar 12 op vrije stock hebben, de rest in reservatie.

Comment

Had ze nog niet achter het bord gezien, wel dikwijls achter de brug.
        In welke richting bedoel je feitelijk? Richting Charleroi?

Comment

• het zou toch ni mogen

dd ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
            net nekeer naar Auto5 geweest. zouden idd vandaag binnenkomen, ze verwachtten elke minuten een levering. Er zijn er echter niet veel op voorraad, in Korbeek-Lo zouden ze er maar 12 op vrije stock hebben, de rest in reservatie.
            Oei, naar die van Korbeek-Lo geweest?
            Straks eens passeren dan

Comment

• Iemand enig idee hoe het in Limburg zit?
              Zijn er veel verkenners daar?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur Bekijk Berichten
                Iemand enig idee hoe het in Limburg zit?
                Zijn er veel verkenners daar?
                Niet echt bijzonder veel , er zijn er bijvoorbeeld veel meer op de E40 Brussel luik , E19 ,E17

Comment

• de mini V2 staat op de site van Coyote:

Comment

• Wat is het verschil tussen de Mini Coyote en Coyote Rider? Optisch lijkt me dat toch niks te schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door funpilot Bekijk Berichten
                      Zou het waar zijn dat de v2 gelanceerd word aan de prijs van de v1???

Zie link:
                      http://ww2.autoscout24.be/nl-be/meld...s/4319/172314/
                      is dit nu zo?

Comment

• Het grote verschil zit hem volgens mij in het feit dat er een aangepaste hoes wordt meegeleverd zodat je de coyote bij regen kan gebruiken. De Coyote Rider is immers bedoeld voor motorijders. Je kan hem dan aan je stuur of onderarm bevestigen. Je krijgt er ook een 220V lader bij, iets wat bij de mini Coyote niet het geval is. Qua functionaliteit is er natuurlijk geen enkel verschil tussen beide versies.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                          is dit nu zo?
                          Nee hoor, 199,00 voor de V2 en 149,00 voor de V1.
                          Het is trouwens de enige bron die van 149 euro sprak voor de V2. Dat kan je nergens anders terugvinden. Trouwens als je enkele pagina's terug gaat, berichtje nr 2032, dan zie je daar het antwoord van Marjan De Coster van Coyote systems die bevestigd dat het 199 euro zal worden.

Comment

• sorry neit gezien

in hun reclame staat wel nergens dat ze verboden zijn in Nederland, zwaitserland en duitsland he.
                            Enkel 100% legaal staat er.
                            Als je zoals ik elke dag naar Duitsland moet zou je dit kopen en er niks aan hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                              sorry neit gezien

in hun reclame staat wel nergens dat ze verboden zijn in Nederland, zwaitserland en duitsland he.
                              Enkel 100% legaal staat er.
                              Als je zoals ik elke dag naar Duitsland moet zou je dit kopen en er niks aan hebben.
                              Correctie, in Nederland is de Coyote wel degelijk toegestaan.
                              In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is het inderdaad verboden.

Je hebt er wel iets aan in die landen, want van de vaste flitslocaties krijg je wel een melding. Is alleen een kwestie dat ze je er niet mee pakken daar hé, want de boetes zijn niet min schijnt het. Ik ben niet zeker of de mobiele flitsers kunnen doorgegeven worden in die landen. Misschien iemand met ervaring daar?
                              Last edited by ; 18/05/2010, 14:18.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prius Bekijk Berichten
                                Correctie, in Nederland is de Coyote wel degelijk toegestaan.
                                In Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland is het inderdaad verboden.

Je hebt er wel iets aan in die landen, want van de vaste flitslocaties krijg je wel een melding. Is alleen een kwestie dat ze je er niet mee pakken daar hé, want de boetes zijn niet min schijnt het. Ik ben niet zeker of de mobiele flitsers kunnen doorgegeven worden in die landen. Misschien iemand met ervaring daar?
                                Vaste geeft hij inderdaad aan, dat heb ik al getest in Duitsland.
                                Ik vermoed dat mobiele niet doorgegeven worden, vermits het daar verboden is, lijkt het me straf als ze daar een gsm verbinding zouden hebben.
                                2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik heb gisteren ook mijn franse versie van de Mini Coyote V2 aangekregen. Momenteel nog met software versie 8 erin. Ben benieuwd of en wanneer er een update zal komen naar versie 13. Ik ben ook in het bezit van een Wikango One met lifetime abonnement. Ik heb deze middag eens de test gedaan om het verschil te zien tussen beide systemen. Voor zij die nog twijfelen tussen deze systemen kan ik zeggen dat mijn Wikango One 7 gebruikers meldde en de dichtsbijzijnde op 6 km. De Mini Coyote V2 gaf op dezelfde plaats niet minder dan 52 gebruikers met de dichtsbijzijnde op 1km. Niet twijfelen dus . Om een idee te hebben, dat was in de buurt van Vilvoorde rond 12 uur.

Comment

Is dat een strikvraag?

Richting Nijvel, komende van Karel de Koning
                                    Neje kieke!

Dat ze stonden te flitsen achter dat bord!

Comment

Bij mij al maanden niet meer.
                                      Ze stonden daar zondagmiddag achter een bord mobiel te flitsen he
                                      aja

En dat moet ik afleiden uit bovenstaande post

Comment

• Ik heb ze daar trouwens al regelmatig zien staan.

Waar je ook moet opletten is richting Charleroi aan de oprit Petit-Roeulx, daar staan ze soms ook, op de oprit zelf.

Comment

In welke richting bedoel je feitelijk? Richting Charleroi?
                                          t schijnt staan ze ook vaak met de camera richting uw aars, der wordt daar bij momenten ook serieus doorgeblazen heb ik me laten vertellen ....

Comment

Working...
                                          X