Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Zou kunnen hoor, maar da's dan serieus veranderd. Vroeger werkte het enkel de eerste 24 uur niet.
    50 Uur kan veel zijn voor iemand die niet veel km's doet.
    Ik doe 50.000km per jaar, heb 't ding 2 maand (mijn vervang-V1) en heb nog altijd mijn eerste ster niet...

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
    ik ben 100% zeker van wel
    Toch nog nooit gezien, sinds de update naar de V2 firmware
    ----------------------------------------------------------------------------------
    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
    Pictures here: BMW 7 Series
    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
    It might need half a starsystem to turn around,
    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Awel. Dat kan toch niet dat iedereen zolang moet wachten om mee te doen?
      In de handleiding staat trouwens dat je beschikt over een testperiode van 24u na het voor de eerste maal aanzetten.
      Snap 't ook niet hoor, maar ja...

Vroeger was't 48u blokkering van ingevoerde meldingen, te tellen non stop vanaf eerste contact, nu dan 50u rijtijd ?
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

Comment

• Ik heb deze morgen de Coyote V2 gekocht. Maar het duurt echt immens lang vooraleer hij gps gevonden heeft.

De eerste keer bijna half uur en dan toch eindelijk iets gevonden. Juist moest ik even weg. Ik pakte hem mee en nu ben ik terug thuis half uur later (heeft constant aan gestaan) en is nog altijd bezig met "zoeken GPS". Ik heb em al eens afgezet en terug opgezet, maar nog altijd niets.

Is dit misschien normaal in het begin? Als ik autotest doe, zie wel bij GSP slechts 2 à 3 satellieten. Bij SIM staat SFR, gsm GPRS 23 en server OK.
        GSP staat wel in het rood..

Iemand een idee of voorstel?

Ik merk ook dat als hij enkele minuten gps aan het zoeken is, hij in standby valt. Zoekt hij dan verder naar gps of moet ik na enkele minuten altijd eens op een knopje drukken zodat hij niet in standby zou vallen?

Ik weet dat het veel vragen zijn, maar ik ben echt newby op Coyote gebied

Comment

• Ik denk het niet, het is daarstraks wel 1 keer gelukt en met mijn tomtom gaat het altijd heel vlot.

Comment

• Pft, wat een miserie. Had het vroeger ook met mijn v1 maar is dan na een paar maanden terug over gegaan. Dus wacht ik wel nog even met de v2 tot alles goed in orde is...

Comment

• Bij mijn V2 valt het allemaal mee. Duurt ook wel een tijdje, en in de meeste gevallen slaat ie na een minuutje of 5 uit als hij nog niets gevonden heeft. Als ik hem dan weer aanzet is er na enkele minuten wél connectie. In het begin dan ff oranje lampje omdat het signaal niet sterk genoeg is, maar na een minuutje of 10 is alles dan ok.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Den Billie Bekijk Berichten
                Bij mijn V2 valt het allemaal mee. Duurt ook wel een tijdje, en in de meeste gevallen slaat ie na een minuutje of 5 uit als hij nog niets gevonden heeft. Als ik hem dan weer aanzet is er na enkele minuten wél connectie. In het begin dan ff oranje lampje omdat het signaal niet sterk genoeg is, maar na een minuutje of 10 is alles dan ok.
                Is toch ook niet de bedoeling dat je een kwartier moet wachten voor het werkt!

Ben blij dat ik hem nog niet in huis heb!! Ik zou er niet tegen kunnen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                  Is toch ook niet de bedoeling dat je een kwartier moet wachten voor het werkt!

Ben blij dat ik hem nog niet in huis heb!! Ik zou er niet tegen kunnen..
                  Het is vervelend, maar ik hoop een beetje dat het aan mijn voorruit ligt, het ding heeft nog geen vaste locatie gekregen. Ik weet dat het bij de V1 van mijn pa ook lang duurde in het begin, tegenwoordig vindt die wel snel zijn satellieten.

Comment

• no probs here, alles gaat vlotjes

Comment

Zou kunnen hoor, maar da's dan serieus veranderd. Vroeger werkte het enkel de eerste 24 uur niet.
                      50 Uur kan veel zijn voor iemand die niet veel km's doet.
                      Weet iemand of je gebruikstijd wordt gereset als je opnieuw een mail krijgt met je gebruikersgegevens?
                      Er was namelijk een fout gebeurd bij het overzetten van abonnement op nieuw toestel, aangezien de mijne werd veranderd en het eigenlijk die van m'n vader moest zijn. Uiteindelijk dus beide verwisseld, maar nu zitten we allebei zonder ster
                      2009 BMW E91 320d
                      2002 BMW E46 M3
                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Meer rijden met dat spel en minder zagen over die sterren!!

Die sterren komen wel altijd in orde na een tijdje, buiten als je 't als een debiel gebruikt.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Hmja gevolg is wel dat m'n pa een mobiele flitser hier in de gemeente heeft proberen te melden en tot 3 keer toe gepasseerd is, maar steeds geen melding kreeg
                          Vind dat eigenlijk niet kunnen. Dat is toch de gehele opzet van het systeem?!
                          Ik stoor me eigenlijk zo sterk niet aan valse meldingen; liever ene keer te veel gewaarschuwd dan te weinig...
                          2009 BMW E91 320d
                          2002 BMW E46 M3
                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Ik ben een nieuwe Coyote v2 gaan halen omdat er toch iets mis leek met de 1ste die ik gekregen had.

Maar ik had mij gisteren al geregistreerd op de website en promo code voor een maand al gebruikt, maar nu heb ik dus ander toestel (dus ook andere coyote-id, etc..).

Iemand een idee wat ik nu moet doen? Anders bel ik hun dinsdag wel eens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jestro Bekijk Berichten
                              Ik ben een nieuwe Coyote v2 gaan halen omdat er toch iets mis leek met de 1ste die ik gekregen had.

Maar ik had mij gisteren al geregistreerd op de website en promo code voor een maand al gebruikt, maar nu heb ik dus ander toestel (dus ook andere coyote-id, etc..).

Iemand een idee wat ik nu moet doen? Anders bel ik hun dinsdag wel eens.
                              ff bellen, ID van vorige en huidige geven en na 72uur is dat in orde

Comment

• bij mijn v2 duurt het ook soms wel even eer hij de satelieten gevonden heeft maar dit komt vooral door die thermische voorruit,als k hem aan de uitsparing van de achteruitkijkspiegel houd duurt het max 1 minuut ongeveer(altijd rond de 8 satelieten)
                                wat k meer ergerlijk vind is dat hij al zeker 6-7keer een melding heeft gegeven voor een mobiele camera en telkens stond er niets.
                                wat wil 'gevarenzone' of risico eigenlijk zeggen?
                                2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                  bij mijn v2 duurt het ook soms wel even eer hij de satelieten gevonden heeft maar dit komt vooral door die thermische voorruit,als k hem aan de uitsparing van de achteruitkijkspiegel houd duurt het max 1 minuut ongeveer(altijd rond de 8 satelieten)
                                  wat k meer ergerlijk vind is dat hij al zeker 6-7keer een melding heeft gegeven voor een mobiele camera en telkens stond er niets.
                                  Ik heb ook zo'n vooruit en bij mij gaat het redelijk vlug om satelieten te vinden. Meestal ook 6 of 8 ik heb er al eens 11 en 12 ook gehad. Risicozones zijn plaatsen waar verkenners de voorbije 3 maanden mobiele radars hebben gemeld. ( Staat in dat boekje die bij je coyote zit pag. 11 samen met de kleurcode)
                                  Ik heb ook al eens 2 meldingen gehad van mobiele en ook telkens niks dus neen gedrukt.

Vanamiddag naar Nieuwpoort geweest en had 10 verkenners rond me zitten in mijn rijrichting. Niks kunnen melden op de E40 jammer genoeg.

Comment

• Tis precies of 80% van die dingen werkt niet, als ze uit het pak komen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                                      Tis precies of 80% van die dingen werkt niet, als ze uit het pak komen.
                                      Het is een nieuw product hé, de kinderziektes moeten nog uitkomen en gevonden worden.
                                      Met de v1 kan er in het begin ook miserie geweest zijn.

Het is wel schoon dat ze er niet veel tamtam rond maken bij coyote en dat je vlug een ander toestel hebt. Niet tegenstaande dat je er natuurlijk wel het nodig heen en weer geloop ervoor moet doen.

Alles komt wel goed. De eerste serie is altijd wel eens een risico om te kopen denk ik, dat is met alles zo.

Comment

• ik ook niks probl
                                        heb onmiddellijk ontvangst
                                        &
                                        veel verkenners in de omgeving

deze week zelfs 30 3sterren verkenners op de Brusselse ring

ik zelf nog niets kunnen melden (maar 'k blijf mee waakzaam)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davyke78 Bekijk Berichten
                                          ongeval, wegversperring, werken oid

Comment

Working...
                                          X