Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik heb mij net een mini coyote aangeschaft. Nog niet echt getest maar ik heb het gekocht op aanraden van een vriend dat het hem al 2 keer gered heeft dus zijn toestel is al terugbetaald.
    Het is heel makkelijk te gebruiken, mooi design ook. Ik weet niet of het nu al ondersteund word maar op de handleiding staat dat als je op een autostrade rijd dat er om de 5 min vermeld word hoeveel coyote gebruikers het voorbije uur zijn gepasseerd, zo ben je dan ook zeker dat als er een camera staat, dat die zal gemeld zijn.

Nog mensen die dit hebben of positieve/negatieve ervaringen te vertellen hebben?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
      ok, waar is dit te bestellen
      Echt hé

Comment

Kvind die Coyote ook goed qua concept, maar de prijs is toch nog altijd stevig... Daarbij ook de nood om toch rond de 50.000 gebruikers te hebben, is zeker in BE niet zo evident denk ik...

Ook zou het mij logisch lijken moest er 'n zonnepaneeltje bijzitten, zodat je 't ding niet elke dag moet bijladen...
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

Ik vind het te duur. Als je de prijs ziet, nl. 200€, maar vooral het jaarlijkse abonnement, dan moet ik al een boete of 4 per jaar doen om uiteindelijk goedkoper te zijn met zo'n ding.

En inderdaad, dan is nog afhankelijk van het aantal gebruikers...

Anders het concept vind ik wel leuk en goed gevonden, maar ik vraag me af wat de logica is achter de prijs van het abonnement? Wil men meteen break-even? Laten we wel wezen: de kostprijs KAN gewoon zo hoog niet liggen, het is een heel simpel apparaatje in vergelijking met een GPS-toestel bijvoorbeeld.

Neen, als de prijs van toestel én abonnement zakt zullen er meteen dubbel zoveel gebruikers zijn en zit er een win-win situatie in voor de meeste gebruikers. Nu niet vrees ik.

Comment

Dat stom spel wilt hier niet opstarten, nog iemand dat probleem gehad? Hij is nu aant opladen (voor de 1e keer) en dan kan je hem volgens die manual gebruiken. Maar als ik hem wil opstarten pinkt het logo van coyote 2 keer en daarna is er niets meer te zien...

Comment

die pinkt alleen maar als er een flitspaal in de buurt is. en in uw huis zal er wel geen staan zeker.
              *domme modus uit*
              pfff 't is warm.
              wimoptiek.be op

Comment

Werkt dit toestel een beetje ???

Comment

Om het op te starten heb je blijkbaar een gps signaal nodig en aangezien ik binnen zat vond ie geen gps en wou het niet opstarten
                  Eens in de auto ging het wel.

Oorspronkelijk geplaatst door Gillio Bekijk Berichten
                  Werkt dit toestel een beetje ???
                  Een beetje, in frankrijk een stuk beter dan in belgie (daar zijn er ook al een pak meer verkocht)

Je kunt verschillende meldingen krijgen:

Live + tijdstip: dan weet je dat er op dat uur een flitser stond
                  Fixed: zijn de vaste camera's op de autostrades (of op gewone wegen)
                  Light: vaste camera's aan verkeerslichten
                  Mobile: volgens ons de gevaarlijke plaatsen waar ze veel staan flitsen (ben ik niet zeker)

Het toestel werkt degelijk, maar het is soms wel wat ambetant als ge om de 2km een melding "mobile" krijgt en er staat niets. Op den duur begin je dat gewoon te negeren. Verder is het ook ambetant dat je als je bv op de E40 aan het rijden bent meldingen krijgt voor vaste camera's op wegen die vlakbij de autostrade lopen. Dit is vooral storend op de ring van brussel of antwerpen waar veel wegen naast en over lopen met flitspalen op.

Al bij al ben ik toch tevreden dat ik het gekocht heb, maar in belgie vertouw ik het helemaal nog niet. Het toestel geeft meldingen hoeveel coyotes er voor u rijden: in frankrijk was dat overdag meestal rond de 20-30. In belgie ben ik er nog niet meer dan 2 tegengekomen...

Maar ik ben er zeker van dat ik er in de toekomst wel m'n voordeel ga uit halen.

Comment

Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
                    E90 Driver
                    Nicolas B.
                    ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Zie het wel zitten, maar bind het maandelijkse abonnement te duur.
                      Ik ga ff afwachten of het naar beneden gaat. Hoe langer je wacht, hoe meer gebruikers natuurlijk.
                      Idd maar als je hem nu koopt in den auto5 krijg je de eerste 4 of 5 maanden gratis. En ik vind 15€ nog goed meevallen. Ik rijd quasi altijd te snel en eenmaal er meer gebruikers beginnen komen ben ik er zeker van dat ik winst ga maken doordat ik minder boetes heb.

Comment

Even gemaild met Coyote:

Wij hebben meer dan 4.000 Mini Coyote verkocht in 2 maanden. Dat gaat snel.

Met vriendelijke groeten,

Christiane Roelandt

Coyote Systems Benelux
                        Av. Franklin, 5 bis
                        B-1300 Wavre
                        T.:0032(0)10.81.28.07
                        F.:0032(0)10.45.91.07
                        info@coyotesystems.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                          Ik heb eigenlijk zelden boetes, en ik rijd ook altijd te snel. Heb wel een Inforad in de wagen, en ik kijk eigenlijk meer naaste de weg dan erop..
                          Bij mij ist met zijn periodes, normaal gezien let ik ook altijd goed op (auto's binnenkijken bij het voorbijsteken, op flitspalen letten, remmen aan inhammen in de middenberm) maarals ik er eens eentje niet gezien heb zijn het altijd wel serieuze boetes waarmee ge meestal meerdere coyote's kunt kopen, dus als ik er zo een paar kan vermijden ben ik al heel tevreden!

Al is het risico wel groot dat je een vals gevoel van veiligheid krijgt met zo'n coyote, aangezien je nooit zeker weet of iedereen de mobiele flitsers wel meldt.

Comment

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
                            E90 Driver
                            Nicolas B.
                            Olivierooo

Comment

ook eentje gekocht?
                              Wat kan je allemaal instellen met de software???

volume??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                                ook eentje gekocht?
                                Wat kan je allemaal instellen met de software???

volume??
                                Volume kun je in 3 standen of uit zetten.
                                Voor de rest moet ik nog eens kijken. Ben nogal leeg vandaag.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                                  Volume kun je in 3 standen of uit zetten.
                                  Voor de rest moet ik nog eens kijken. Ben nogal leeg vandaag.
                                  ik zal dat dan wel eens lenen van u, voor ik het zelf koop.

Comment

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
                                    E90 Driver
                                    Nicolas B.
                                    Olivierooo

Twas te peizen dat ge da ook ging kopen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stevy Bekijk Berichten

Twas te peizen dat ge da ook ging kopen
                                      Kunde online dingen aanpassen want ik ben geregistreerd en kan alles behalve de instellingen online aanpassen van mijn coyote. Of moet ik even wachten voor ik daar aan kan prutsen?

Comment

Kunde online dingen aanpassen want ik ben geregistreerd en kan alles behalve de instellingen online aanpassen van mijn coyote. Of moet ik even wachten voor ik daar aan kan prutsen?
                                        Kweet niet, ik moet mij nog altijd registreren maar zolang het zo ook werkt ga'k dat niet doen

Comment

• Mini Coyote GPS fix problemen

Beste mensen, ik heb sinds een week een Coyote in Nederland. Mijn collega ook en wij hebben beiden dat het wel erg lang duurt voordat er een GPS fix is. Soms meer dan 10 minuten. In de auto, daarbuiten of thuis, het maakt niet uit. Soms zijn er wel meer dan drie satellieten te zien in het info scherm, maar blijft hij zoeken. Bekend probleem bij jullie?
                                          Als hij werkt, doet tie het prima!! (wat betreft de vaste palen dan, want in NL heeft bijna niemand zo'n ding.

Comment

Working...
                                          X