Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heb je ook een GPS-toestel genre TT Garmin of Mio op je dashboard ? Hoe zit het daar met de eventuele ontvangst ? Nogal wat (vooral) Franse auto's hebben een speciale gecoate ruit, waardoor gps-ontvangst sterk belemmerd kan worden. Een externe antenne naast de binnenspiegel biedt dan meestal een oplossing.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pieter68 Bekijk Berichten
      Beste mensen, ik heb sinds een week een Coyote in Nederland. Mijn collega ook en wij hebben beiden dat het wel erg lang duurt voordat er een GPS fix is. Soms meer dan 10 minuten. In de auto, daarbuiten of thuis, het maakt niet uit. Soms zijn er wel meer dan drie satellieten te zien in het info scherm, maar blijft hij zoeken. Bekend probleem bij jullie?
      Als hij werkt, doet tie het prima!! (wat betreft de vaste palen dan, want in NL heeft bijna niemand zo'n ding.
      Nog niet direct, het langste dat ik al heb moeten wachten op een gps signaal (in de wagen) is 1minuut ofzo..

Comment

• Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:

Stevy
        E90 Driver
        Nicolas B.
        Olivierooo

Coyote Mini huurders:
        (nemen als ze op reis gaan wel 'es zo'n vuil hondje mee van een forummer die er al ene kocht, al dan niet tegen betaling )

gTa

Comment

• Interessant ding eigenlijk. Echt handig voor op reis maar in België blijkbaar nog vrij nutteloos als je de vaste flitspalen in je GPS hebt zitten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Interessant ding eigenlijk. Echt handig voor op reis maar in België blijkbaar nog vrij nutteloos als je de vaste flitspalen in je GPS hebt zitten...
            Ik vind het sowieso vrij nutteloos
            Mijn schoonvader heeft dat ook en dat ding zit constant te piepen (wel snelheidsafhankelijk) voor potentieel gevaarlijke plaatsen...
            Dat doet mijne tomtom ook

Comment

• Ja, de wegen zijn in belgie msh iets te kort om het altijd te gebruiken. In belgie heb ik nog geen mobiele radars tegengekomen terwijl ik het ding aan had maar het heeft een vriend van mij al 3 keer gered van een mobiele radar (door hem heb ik 1 gekocht, een vertegenwoordiger die veel baan doet) dus blijkbaar zijn er toch al redelijk wat gebruikers.

Comment

• Kheb de mijnen moeten registreren.
                Moest vanmorgen serieus tripke doen:

Gent-Antwerpen-Brussel-Namen-Luik-Gent

Vanals ik hem aanzette en ie gps signaal had kreeg ik een melding dat ik de sim moest registreren dus het heeft heel de baan niet gewerkt. Gelukkig geen flitsers tegen gekomen (hoop ik)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicolas B. Bekijk Berichten
                  dus blijkbaar zijn er toch al redelijk wat gebruikers.
                  Rond de 4000, vorige week
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                  It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                    Ik neem aan dat de Franse versie hier ook werkt, en dat je ook daarop daarna een abonnement in België kan nemen?
                    Iemand hier een antwoord op?

Waarom deze vraag?
                    Tipje: Kijk even in Frankrijk!!
                    amazon.fr, rueducommerce.fr, enz: tot -20% van de Belgische prijs!
                    Daarbovenop doen ze in Frankrijk deze actie (niet in België denk ik, iemand?):
                    20 Euro krijg je terug als je een Coyote koopt
                    50 Euro krijg je terug als je een Coyote koopt en je 'oude' detector inlevert.

Misschien kunnen we daar ergens een groepsaankoop doen?
                    De oude modellen werkten alleen in frankrijk omwille van de GPRS, de nieuwe gingen in heel Europa werken. Dus toch mee opletten

Comment

• Raar dat Wikango hier nog niet vermeld is.

Voorlopig is dat volledig gratis (via iTunes)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                        Raar dat Wikango hier nog niet vermeld is.

Voorlopig is dat volledig gratis (via iTunes)
                        http://nl.alertegps.com/index3.asp
                        heb het even getest in frankrijk, veel valse meldingen van wegen in de buurt maar werkt wel! Alleen is je batterij wel heel snel plat dus een 12v lader is NODIG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                          heb het even getest in frankrijk, veel valse meldingen van wegen in de buurt maar werkt wel! Alleen is je batterij wel heel snel plat dus een 12v lader is NODIG
                          Ook de mobiele ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Is dat dan alleen voor Iphone gratis?
                            Want op de site kan je alleen downloaden mits €€€
                            Ja gratis op de iPhone maar voor hoe lang hé??

Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                            Ook de mobiele ?
                            Geen idee, mobiele meldingen gekregen maar niets gezien. Zou al blij zijn als het bruikbaar is voor de flitspalen. Maar ik heb geen iPhone houder dus kan hem niet aan de ruit plakken

Comment

• coyote

Ik kocht me de Mini-Coyote op basis van de reklame : legaal waarschuwen voor mobiele controles. Ik voel me na 7 weken gebruik (6000km als koerier) zwaar bekocht. Ben ondertussen tweemaal geflitst op de autoweg in België. Heb niks zien staan, en de verkenners voor mij blijkbaar ook niet. En dat ding piept overal. Flutbeloftes dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tt200oli Bekijk Berichten
                                Ik kocht me de Mini-Coyote op basis van de reklame : legaal waarschuwen voor mobiele controles. Ik voel me na 7 weken gebruik (6000km als koerier) zwaar bekocht. Ben ondertussen tweemaal geflitst op de autoweg in België. Heb niks zien staan, en de verkenners voor mij blijkbaar ook niet. En dat ding piept overal. Flutbeloftes dus.
                                staat nog niet op punt in belgie.

Comment

• Je mag er niet van uitgaan dat je met een coyote NIET geflitst zal worden. Het werkt met een community, mag je niet 100% op vertrouwen he. In frankrijk werkt het (vind ik) ZEER goed in belgie idd (nog) niet zo goed maar dat zal enkel verbeteren.

Comment

• Mochten al deze toestellen nu eens dezelfde DB gebruiken voor de mobiele flitsers dan zou het echt super zijn IMHO ...

Comment

• Mijn Coyote waarschuwt me op de autoweg voortdurend voor defecte voertuigen. Deze worden blijkbaar door iedereen als mobiele controles aanzien...En de echte controles met driepikkel en kastje in de struiken worden blijkbaar door niemand opgemerkt.niet doorgeven. Kost me 165 Euro . De verkoper bij PCC in Gent beweerde dat dit een goed werkend legale radarverklikker voor mobiele controles is, net als de folder. Bullshit, als ze er maar kunnen aan verdienen. Als je dan ziet dat tijdens spitsuur (op de E40) er slechts 1 verkenner is...en ze hebben er duizenden verkocht. En wie zegt dat de verkenner de controle opmerkt?

Comment

• Er zou voor Belgie een kritische massa van 40.000- 50.000 gebruikers nodig zijn... Ze zitten nog maar aan 10% daarvan...
                                        Kennis van me heeft er ook eentje besteld. Binnenkort testen op weg naar zuid-frankrijk
                                        ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Daarnet de Coyote van 'n collega meegekregen om eens te testen
                                          Moet zeggen dat het systeem bijzonder gebruiksvriendelijk is. Duidelijk afleesbaar, compact, eenvoudige maar duidelijke meldingen...

Elke 5min toont het toestel op welke snelweg je zit, en hoeveel gebruikers er 't laatste half uur gepasseerd zijn. Op de R0 waren dit 3 gebruikers, dichtste op 3km, en op de E40 1 gebruiker. Deze info blijft dan in't klein nog op het scherm staan.

Ook de verschillende soorten meldingen (vaste flitspaal, roodlichtcamera, ...) worden duidelijk op't scherm getoond.

Je krijgt dan ook de toegelaten snelheid te zien, en je werkelijke snelheid. Ook loopt er een balkje vol om te tonen hoever de camera nog is.

Binnenkort eens op de kleine baantjes proberen

Helaas nog geen mobiele controles tegengekomen...

Comment

Working...
                                          X