Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hmja, ik scoorde soms eens eentje voor 50 of 60 euro, maar dat was met de Fiesta en dan zat je al op Vmax te rijden .

Gisteren overigens eens getest om tijdens de spits door te rijden tot 160, en het scheelt met moeite 4 minuten op 40 kilometer. De 60 voorgaande kon ik zowiezo niet doorrijden door druk verkeer en erna maak je aan 160 nu ook weer niet zo een grote stappen. Dus ga weer 120 rijden, lekker hypermilen met een Z4 M

Comment

• Lap had het mss beter gehad. Alhoewel

Net een boete in de bus van tripje nurburgring 600€ 190 waar het uiteraard 120 was. Dan nog bij die vuil hollanders

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
        Lap had het mss beter gehad. Alhoewel

Net een boete in de bus van tripje nurburgring 600€ 190 waar het uiteraard 120 was. Dan nog bij die vuil hollanders
        600 ?? Daarvoor zou ik toch eens de foto's, ijkingsrapporten etc opvragen...
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          600 ?? Daarvoor zou ik toch eens de foto's, ijkingsrapporten etc opvragen...
          Ook mogelijk als dit in Nederland gebeurt is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maverick AIOS Bekijk Berichten
            Ook mogelijk als dit in Nederland gebeurt is?
            Tuurlijk, daar hadden ze indertijd zelfs zo'n clubje die alles aanvocht rond snelheidsboetes...
            ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
              Tuurlijk, daar hadden ze indertijd zelfs zo'n clubje die alles aanvocht rond snelheidsboetes...
              Dit zal ik zeker morgen eens bekijken. Kvind 600€ nu ook wel er niet naast gegrepen. Zijn dit de tarieven in Nederland?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                T'is gewoon te duur om de massa te bereiken. Ik koop er alvast geen, 344euro om te weten waar de flitspalen staan is er wat over. Da spel doet nie meer dan Q-Music voor de mobiele flitsers!
                199 € is de prijs en 12 € p/m abo
                Last edited by ; 05/08/2009, 21:37.

Comment

• Ik weet het niet... Aan de ene kant lijkt het systeem heel verleidelijk, maar vandaag op en af aan 120 km/u gebolt en buiten die IS-F die die MINI Cooper aan het opjagen was (ga dan ook naar rechts met uw viercilindertje ) zag ik later al het sneller volk traag voorsorteren tussen de rest van het plebs om de volgende afrit te pakken. Tijdswinst zit er dan ook niet meer tussen, en ik kom nog maar zelden buiten de spits op de baan in de Z4. En zowiezo riskeer ik niks boven de 160 km/u op de snelweg...

Nee, CC op 120 en zonneke op mijnen bol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Ik weet het niet...
                    Nee, CC op 120 en zonneke op mijnen bol

Ik wil je wel helpen: als je 120 rijdt heeft het weinig nut, dus koop het niet

. finale

Comment

• Et voila .

Eens kijken ofdat ik een stiekeme aggregator kan bouwen die de Qmusic-meldingen, flitsservice-meldingen en andere groepeert, want al die aparte onvolledige databases is maar niks.

Comment

• In Frankrijk kun je wikiango gebruiken op de iphone, ik had gisterenavond 586.000 gebruikers ofzo, en constant minstens 5 gebruikers binnen een straal van 5km

Is een projectje van alertegps

Voor België heb je ook een proggie genaamd Qflits, die doet exact wat je hierboven post. Alleen "stelen" ze de gegevens, en daar zijn velen niet happy mee.

Comment

• Heb mij ook zo'n spel aangeschaft en is vandaag thuis geleverd. Zeer simpel te installeren en gebruiken lijkt me. Nog niet gebruikt tijdens het rijden ben het nu volledig aan het opladen.

Men kan enkel maar hopen dat men de prijs van het abo verlaagd zodat meer mensen geinteresseerd zijn en dat de meldingen Niet vaak, Vaak en Heel vaak doorgaan op het type Heel vaak (dus veel gebruikers die de moeite doen effectief te drukken!)

Heb het abo nog gratis tot het einde vh jaar! Hopelijk dat er met kerstmis en nieuwjaar veel coyote's kado gedaan worden en dat we tegen volgend jaar in de zomer met een pak meer gebruikers zitten. Ook al werkt het nu niet zo goed mss, gewoon blijven volhouden. Precies de beurs

Comment

• verkenners : geloof er niet in

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                            T'is gewoon te duur om de massa te bereiken. Ik koop er alvast geen, 344euro om te weten waar de flitspalen staan is er wat over. Da spel doet nie meer dan Q-Music voor de mobiele flitsers!
                            Je hebt gelijk Dragonfly. Elke dag worden er veel mobiel geflitst. Deze hebben de flitser niet zien staan! En al hebben ze dan 100 Coyotes in de auto, dat zal er niks aan veranderen. Het is niet omdat u verkenners voor u heeft rijden dat die de controles zien! Dit is de absolute naïeve misvatting rond dit soort projecten. Veel succes verder, wij gaan voor het echte werk!

Comment

• Is dat spel toegelaten in Duitsland? Kdacht ergens gelezen te hebben dat het daar verboden was?

Comment

• 'k heb er me net ook ene aangeschaft.

Wat me opvalt is de toch wel lange zoektijd naar gps satellieten (kan ook omdat het de eerste keer opstarten was)

Anderzijds al een vaste flitspaal gaan opzoeken en die gaf hij nauwkeurig en voor het juiste rijvak aan.

Vanavond vertrekken we op reis naar Z-Frankrijk dus we hebben een ganse rit om hem volledig uit te testen
                                2009 BMW E91 320d
                                2002 BMW E46 M3
                                2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Kan je het toestel nog voorzien van een nieuwe update via de pc indien je het abonnement niet meer betaald? Of is dit niet mogelijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lorre Bekijk Berichten
                                    Kan je het toestel nog voorzien van een nieuwe update via de pc indien je het abonnement niet meer betaald? Of is dit niet mogelijk?
                                    Updates lopen via GPRS, dus neen. Er is ook geen PC interface

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lorre Bekijk Berichten
                                      Kan je het toestel nog voorzien van een nieuwe update via de pc indien je het abonnement niet meer betaald? Of is dit niet mogelijk?
                                      Ik vrees van niet aangezien de gprs ontvangst via hun centrale server gaat die je ID van je toestel in z'n systeem bewaart.
                                      Als je dus niet meer betaalt, gaat je ID uit de server en krijg je dus geen updates meer ivm mobiele flitsers, maar vaste camera's zul je wel nog krijgen normaal.

'k vind wel dat ze mogen zeggen dat je je toestel moet registreren online om effectief volledig te werken. Ik was haast vertrokken zonder de mobiele updates

Anders nog dingen die ik moet doen?

Een andere vraag: waar hebben jullie hem bevestigd?
                                      2009 BMW E91 320d
                                      2002 BMW E46 M3
                                      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• Lijkt me voorlopig nog een nutteloos ding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                                          Ik vrees van niet aangezien de gprs ontvangst via hun centrale server gaat die je ID van je toestel in z'n systeem bewaart.
                                          Als je dus niet meer betaalt, gaat je ID uit de server en krijg je dus geen updates meer ivm mobiele flitsers, maar vaste camera's zul je wel nog krijgen normaal.

'k vind wel dat ze mogen zeggen dat je je toestel moet registreren online om effectief volledig te werken. Ik was haast vertrokken zonder de mobiele updates

Anders nog dingen die ik moet doen?

Een andere vraag: waar hebben jullie hem bevestigd?
                                          Je moet 'm volgens mij niet registreren hoor... Online kan je enkel 'n paar kleine aanpassingen doen, en je promo-code ingeven voor een extra maand abonnement.

Ik had deze morgen trouwens 10 verkenners op de E40 Luik-Brussel

Comment

Working...
                                          X