Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
    Dus van Gent naar Brussel bv knallen aan 200km/h doen de gebruikers nu zonder zorgen, of nog steeds met enige schrik?
    Gewoon ffe remmen aan de flitspaal in Merelbeke

Comment

• Ik rij zeker niet sneller dan vroeger, maar wel veel ontspannender... Je moet niet constant op je teller kijken, en kan gewoon op 't verkeer letten...
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alsemi Bekijk Berichten
        Dus van Gent naar Brussel bv knallen aan 200km/h doen de gebruikers nu zonder zorgen, of nog steeds met enige schrik?
        Je kan zien op de coyote hoeveel "verkenners" er zich vóór jou bevinden op de snelweg.
        Bv als er 2 verkenners zijn die voor jou rijden, moeten die op het knopje duwen als ze een mobiele flitser zien staan of geflitst worden.
        Daardoor kan jij gewoon doorrijden zonder zorgen.

Als er géén verkenners zijn, wil het zeggen dat jij "eerst" rijdt (en dus zelf verkenner bent), dus moet je oppassen of je aan de snelheid houden

Good luck!
        Last edited by ; 31/08/2009, 23:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vincentvdn Bekijk Berichten
          Je kan zien op de coyote hoeveel "verkenners" er zich vóór jou bevinden op de snelweg.
          Bv als er 2 verkenners zijn die voor jou rijden, moeten die op het knopje duwen als ze een mobiele flitser zien staan of geflitst worden.
          Daardoor kan jij gewoon doorrijden zonder zorgen.

Lees even heel het topic en zorg dat je het systeem snapt alvorens het te gebruiken.
          AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten

Lees even heel het topic en zorg dat je het systeem snapt alvorens het te gebruiken.
            Ohja, hij zal het wel merken als een andere gebruiker voor hem niet gezien heeft dat hij geflitst werd en dus ook niet op het knopje geduwd heeft

Comment

• Heb ook ene gekocht. Moet nog toekomen met de post. Mijn steentje bijdragen tot de werking van het gehéél

Comment

• Dit is in Zwitserland illegaal zeker? Kan dit in beslag genomen worden als je het niet gebruikt?
                MVG

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
                  Dit is in Zwitserland illegaal zeker? Kan dit in beslag genomen worden als je het niet gebruikt?
                  MVG
                  Gewoon uitzetten en in 't handschoenkastje steken, dan zullen ze er niet moeilijk over doen... Idem voor Duitsland trouwens
                  ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Zo. Gisteren ontvangen, 's avonds een plekje gevonden aan de voorruit waar ie kan blijven plakken en deze morgen al interessante resultaten...
                    • Flitspalen geeft ie netjes aan. Als je te hard nadert, gaat ie flippen. Erg duidelijk .
                    • Sinds lang nog eens een verdachte auto in de berm gespot. Drukje op de knop en het wordt doorgegeven; eenvoudiger kan niet
                    • Gebruikersaantallen... 2 op de E313 (was ik al verbaasd over), eventjes op de E40 Luik-Brussel niemand, maar thv Crisnée verscheen er eentje, in Tienen waren het er al 5, Leuven 6 en na Bertem zelfs 10. Lekker allemaal in de file, dat wel Kortstbijzijnde was 12km, maar die op de E313 zaten het 'verste' met 27 km.
                    Kom maar op met die verdubbelling van controles

Comment

• Eentje kopen voor het gezin, we zijn samen dit jaar al goed voor zo'n 800 euro boetes. Trouwens telkens vlak na een snelheidsvermindering van 70->50 en 90->70
                      Ik had vroeger op m'n moto een actieve klikker, die deed perfect z'n werk en geen abo kosten. MAAR als je de straffen hoort die op het gebruik van die dingen staat. Onlangs nog op de radio : Man wordt gesnapt, mega boete in de rechtbank ( Ben het exacte bedrag vergeten, maar het was extreem veel. 2000-4000 euro) EN z'n auto werd verbeurd verklaard !!! Het zal ook geen R5'ke geweest zijn waar die man mee reed

Aan alle mensen die zeggen "Nog even wachten tot er meer mensen gebruik van maken..." : Zo komt er NOOIT iets van de grond. Als iedereen zo denkt ... Fail...

Ik rij dagelijks tss Erpe-Mere, Zaventem (E40) , lokaal Aalst, Haaltert, Ninove. Hoeveel verkenners in m'n buurt etc post ik zodra ik hem heb

Comment

• Hoe verhoudt dit dingetje zich t.o.v. de Inforad (bvb. K1)? Hmmm, misschien stomme vraag aangezien er weinig personen zijn die ze alle 2 hebben... of toch?

Comment

• Simpel:

De inforad moet je aan je PC koppelen om up te daten, en toont enkel vaste palen.
                          De coyote update via GPRS in real-time, en toont ook mobiele flitsers, zodra ze gemeld zijn door andere gebruikers. Je kan ook je eigen GPS snelheid zien, en hoe snel je mag als je 'n flitser nadert

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                            Simpel:

De inforad moet je aan je PC koppelen om up te daten, en toont enkel vaste palen.
                            De coyote update via GPRS in real-time, en toont ook mobiele flitsers, zodra ze gemeld zijn door andere gebruikers. Je kan ook je eigen GPS snelheid zien, en hoe snel je mag als je 'n flitser nadert
                            Voila, ik ben werkelijk verliefd op het apparaat. M'n vader overigens ook als ik zie hoeveel keer hij het "vraagt".
                            AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                              Voila, ik ben werkelijk verliefd op het apparaat. M'n vader overigens ook als ik zie hoeveel keer hij het "vraagt".
                              Verliefd op de Mini Coyote bedoel je toch? ;-)

Comment

• Ik gebruik de coyote sedert 3 maanden. In België is het systeem nog niet betrouwbaar, dit komt omdat er nog te weinig gebruikers zijn. Om de 2 weken moet ik naar Frankrijk ( +- 1500 km heen en terug ). Daar werkt het systeem fantastisch. Minimaal 10 verkenners voor u op de snelwegen en zeer weinig vals alarm. Mocht er een vals mobiel alarm zijn staat er meestal een wagen 2 km verderop aan de kant met een blauwe ervoor. Hoe meer mensen het systeem gaan gebruiken in België hoe beter het zal werken.

Comment

• de mijne is operationeel.
                                  Weeral iets betrouwbaarder

Comment

• Het valt op dat het een Frans systeem is, binnenkort zullen er meer users gebruik maken van zo'n Mini-Coyote denk ik want Renault zet ze in reclame in hun folders. (Vandaag gekregen).
                                    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Franse flikken zijn gewoon beter dan de Belgische ... Kijk gewoon naar het materiaal en de methodes die ze toepassen ... Mocht iedereen samenwerken kunnen we er iets van maken..

Comment

• Je zou een korting moeten krijgen op je abonnement als je een kilometervreter bent, of correcte meldingen doorgeeft. We betalen met z'n allen voor onze eigen informatie, tenslotte staat of valt het systeem met die input. Wat zou er gebeuren als alle Coyote-gebruikers eens afspreken om bv géén meldingen door te geven, of hun spel gewoon OFF laten. Dan een krantenartikel, en de bal gaat aan het rollen ... ( wishfull thinking) ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Het valt op dat het een Frans systeem is, binnenkort zullen er meer users gebruik maken van zo'n Mini-Coyote denk ik want Renault zet ze in reclame in hun folders. (Vandaag gekregen).
                                          ik zag het ook, had er een beetje dubbel gevoel bij in hun groene folder

maja, commerce is commerce

Comment

Working...
                                          X