Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Te duur...daarom zal het nooit van de grond geraken hier in België.
    Aankoopprijs 'ok' maar het bijkomende abonnement is er teveel aan.

Comment

• ik twijfel nog voor wat welke afkortingen staan, vind niks in de faq of website of online

snd lch wil zeker zeggen snelheids camera aan de lichten?
      Kan iemand de volledige afkorting lijst typen?

Comment

• Doe je die km's ook in andere landen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
          ik twijfel nog voor wat welke afkortingen staan, vind niks in de faq of website of online

snd lch wil zeker zeggen snelheids camera aan de lichten?
          Kan iemand de volledige afkorting lijst typen?
          Je hebt inderdaad een roodlichtcamera die ook snelheid meet. Soms kom je wel eens LICHT tegen, da's dan in theorie een camera die enkel een roodlichtcamera.

Het aantal verkenners, en de afstand die soms gegeven wordt, is in mijn interpretatie als volgt:

Het aantal verkenners is het aantal gebruikers die in de laatste 30 minuten jouw locatie zijn voorbijgereden. De afstand, is de afstand tot de dichtsbijzijnde gebruiker die nog op de autostrade zit. Als je geen afstand krijgt, zijn alle gebruikers al van de snelweg af.

In FR zijn ook 'n aantal Nationales herkenbaar trouwens. In BE nog niet getest.

Je krijgt ook bij 'n melding van mobiele flitser, het uur te zien waarop hij gemeld is. Als dat 2u geleden is, is de vogel allicht gaan vliegen...
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• De mijnen werkt sinds vandaag langs geen kanten meer.
            Als hij zijn sat. gevonden heeft werkt hij amper 2 min en komen er gewoon 2 - - streepjes op het schermpje waar je normaal de snelheid ziet.
            Als ik hem opnieuw opstart doet hij net hetzelfde. :S

Mijn abbo loopt nochtans 34 dagen...

Grrr

Comment

• klinkt alsof hij geen GPS ontvangst meer heeft... Dan zie je die 2 streepjes ook
              ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                klinkt alsof hij geen GPS ontvangst meer heeft... Dan zie je die 2 streepjes ook
                Ja, maar als ik hem dan opnieuw opstart krijg in wel weer voor een 3 tal min mijn snelheid.

Kga het eens binnengooien. Wel niet leuk natuurlijk..

Comment

• als je infrared glas hebt (of ander coated glas) om warmte tegen te houden moet je hem plakken achter uw achteruitkijkspeigel omdat daar nooit geen coating opzit. Anders ontvangt hij geen satelieten.

Comment

• Afstemmen op de radiozender waar men de vallende sterren vermeld en ff langsgaan bij 'flits.bnet.be' vooralleer je vertrekt ....spaar je een heleboel geld uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door D-J Bekijk Berichten
                      Afstemmen op de radiozender waar men de vallende sterren vermeld en ff langsgaan bij 'flits.bnet.be' vooralleer je vertrekt ....spaar je een heleboel geld uit.
                      and so does a handjob

Comment

als je infrared glas hebt (of ander coated glas) om warmte tegen te houden moet je hem plakken achter uw achteruitkijkspeigel omdat daar nooit geen coating opzit. Anders ontvangt hij geen satelieten.
                        Dat zou volgens uw uitleg de slechtste plaats moeten zijn dan ??
                        Nooit geen = altijd ??

Comment

• Beste plaats. Tis ala pms geschreven é

Comment

Beste plaats. Tis ala pms geschreven é
                            Zeker, bij ons zeggen ze het ook zo hoor. Wou even wat "moeilijk" doen.....

Comment

• Deze ochtend op de E40 11 voorgangers, en hij begon serieus te flippen thv St-Stevens-Woluwe .

Comment

• allrightie: now we are talking

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                  Deze ochtend op de E40 11 voorgangers, en hij begon serieus te flippen thv St-Stevens-Woluwe .
                                  Te flippen?

Er zijn daar 'n aantal camera's die op de woluwelaan staan, dus die kan je wel op je scherm krijgen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                    Te flippen?

Er zijn daar 'n aantal camera's die op de woluwelaan staan, dus die kan je wel op je scherm krijgen...
                                    Neenee, ook op de radio werd een mobiele gemeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                      Neenee, ook op de radio werd een mobiele gemeld.
                                      Wooter, iets totaal anders, maar is dat een Z4 die je in je avatar hebt en is dat de wagen waar je mee bolt ?? Ik vraag dit maar omdat mijn vrouw, die een zéééér goeie smaak heeft (ze heeft trouwens 45 jaar geleden voor mij gekozen terwijl er in de winkel nog keuze zat was, dus dat bewijst genoeg...) vandaag zei, bij het voorbijrijden van een geparkeerde Z4: "Welke wagen is dat ? Dat is voor het ogenblik de mooiste die men kan vinden." Heb haar direct gezegd dat we, van zodra we in onze, respectievelijk meno- en penopauze, komen we er ons zo eentje gaan aanschaffen. (Zou zelfs beterkoop uitkomen dan een nieuwe Freelander).

Comment

• Will, menne máánnn!

Comment

• Gisteren kort stukje E17 gedaan en ik dacht dat hij altijd de verkenners melde maar toen kreeg ik geen melding. Krijg je dat niet automatisch bij oprijden autostrade?

Comment

Working...
                                          X