Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
    Ik daarentegen kijk naar alles wat beweegt PLUS naar de verkeersborden......
    u hebt dan ook jarenlange ervaring
    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ervaring is niet te onderschatten als het aankomt op inschatten van verkeerssituaties. En jongere chauffeurs hebben die ervaring nu eenmaal niet.

Comment

• twijfel voor aankoop (zoals velen)

Hallo,

Ik zit met dezelfde twijfelheden als velen. Ikzelf doe een 60 000km per jaar waarvan 85% autostrade. Zelf wordt ik zelden geflitst omdat ik aandacht heb voor potentiele flitsplaatsen.

Velen zeggen dat de coyote tot nonchalantheid kan leiden maar aan de andere kant is rijden met constant één oof op de snelheidsmeter en één oog op het verkeer nu ook weer niet dat

Daarnaast blijf je altijd afhankelijk van andere bestuurders. éénmaal gemeld blijft het 3u in het geheugen staan. Stel de eerste meld dit, 3 uur later komt er nog iemand langs, hij vertraagd want wordt gewaarschuwd. Als er niemand binnen de 3 uur nogmaals op de knop duwt wordt hij uit het geheugen gewist. Ik rij daar voorbij 3u en 1min later en boem ik wordt geflitst. Ik rij te hard omdat mijn coyote aangeeft dat er x-aantal verkenners zijn voor me dus veronderstel ik dat de mobiele flitters er opstaan...
        tegenargument: men staat nooit langer dan 3u te flitsen op één plaats...

Zeker handig voor de stukken naast de autostrade (70 waar je maar 50 mag, 90 waar je maar 70 mag), nadeel is dan natuurlijk dat er minder verkenners zijn op de secundaire wegen.

Aankoop 200 euro is niet goedkoop maar valt zeker te overwegen. Abbo vind ik er dan weer over; Het systeem is pas echt rendabel als er veel gebruikers zijn, door de hoge abbo prijs klinkt het niet erg aantrekkelijk om veel gebruikers te hebben
        tegenargument: boetes zijn ook duur. Aan de andere kant voor 140euro abbo plus deel van de aankoopprijs dus stel 200 euro per jaar mag je toch al enkele keren geflitst worden. een bedrag waar de aandachte rijder meestal niet meteen aan komt (hout vasthouden).

ikzelf doe dagelijks het traject brugge-gent, 1 maal per week traject brugge-veurne en overdag nog andere regio's.
        Ik had graag nog meer mensen gezien met een dagelijkstraject die het aantal verkenners eens willen vertellen.

mvg charles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
          Ervaring is niet te onderschatten als het aankomt op inschatten van verkeerssituaties. En jongere chauffeurs hebben die ervaring nu eenmaal niet.
          ik doe het ook hoor, maar je moet ni veralgemen

Comment

• Daarstraks vertegenwoordiger van Coyote gezien. Ze hebben nu meer dan 10.000 stuks verkocht
            ----------------------------------------------------------------------------------
            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
            Pictures here: BMW 7 Series
            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
            Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
            It's like being in command of the Battlestar Galactica:
            It might need half a starsystem to turn around,
            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
            Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• kdcharles, het lijkt me dat je goed uw plan trekt zónder de coyote?
              ik zou me eens afvragen waarom je dat ding wil. Om geruster en veiliger te rijden of om de wet te overtreden? Want uiteindelijk is het daar toch voor dat dit ding gekocht wordt?

Comment

• Sinds een paar dagen bezitter van een coyote. Het ding doet z'n job en heeft ons NU AL een eerste flitsboete doen ontwijken ...

Vraagje aan de mensen met een coyote : Hoe zie ik hoeveel verkenners er reeds voorbij gekomen zijn ? In de handleiding staat dat hij dit elke 5 minuten zou tonen, maar dat doet hij zeker niet. Noch de naam van de autostrade, noch aantal verkenners noch hoeveel km die voorligt.

Comment

• Heb je'm al geregistreerd online?

Je kan via 't menu ook nakijken wat 't serienummer en zo is... Bij de GSM modele moet dat nummer met een F beginnen, iemand anders had hier al problemen gehad, en daar stond toen B, wat wil zeggen dat hij stuk is...
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                    Sinds een paar dagen bezitter van een coyote. Het ding doet z'n job en heeft ons NU AL een eerste flitsboete doen ontwijken ...

Vraagje aan de mensen met een coyote : Hoe zie ik hoeveel verkenners er reeds voorbij gekomen zijn ? In de handleiding staat dat hij dit elke 5 minuten zou tonen, maar dat doet hij zeker niet. Noch de naam van de autostrade, noch aantal verkenners noch hoeveel km die voorligt.
                    check toch maar eff of hij niet kapot is zoals de mijne. Bij coyote info (dan zie je ID met een nummer, eronder Sn met een nr en dan GSM: xxxx) in het menu gaan en daar checken bij gsm of er de letter F achter staat. Indien er een B staat is uw toestel defekt en dat zal dan de symptonen geven die je nu hebt. Ik heb het ook voorgehad. Als je in het menu gaat let wel op de F verschijnt niet direkt. Je moet beetje wachten en de lettercombinatie zal wijzigen van 1A tot 2B , 5C maar uiteindelijk moet hij stoppen op vb GSM/12F ofzo
                    Last edited by ; 26/09/2009, 21:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                      Heb je'm al geregistreerd online?
                      Je kan via 't menu ook nakijken wat 't serienummer en zo is... Bij de GSM modele moet dat nummer met een F beginnen, iemand anders had hier al problemen gehad, en daar stond toen B, wat wil zeggen dat hij stuk is...
                      Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      check toch maar eff of hij niet kapot is zoals de mijne. Bij coyote info (dan zie je ID met een nummer, eronder Sn met een nr en dan GSM: xxxx) in het menu gaan en daar checken bij gsm of er de letter F achter staat. Indien er een B staat is uw toestel defekt en dat zal dan de symptonen geven die je nu hebt. Ik heb het ook voorgehad. Als je in het menu gaat let wel op de F verschijnt niet direkt. Je moet beetje wachten en de lettercombinatie zal wijzigen van 1A tot 2B , 5C maar uiteindelijk moet hij stoppen op vb GSM/12F ofzo
                      Bedankt voor de info ! Ik heb 'm gisteren geregistreerd ja, flitspalen en mobiele camera's deed hij perfect. Ik ga het zo snel mogelijk eens bekijken en laat nog iets weten wat het resultaat is.

Comment

• ik zou dat geld in een goei doel steken

44% van de vlamingen geeft nooit aan een goed doel
                        is iets wat je legaal kan aftrekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          ik zou dat geld in een goei doel steken

44% van de vlamingen geeft nooit aan een goed doel
                          is iets wat je legaal kan aftrekken
                          Ik zou zeggen : nutteloze discussie , dat iedereen eens voor z'n eigen deur veegt ivm zulke zaken. Moraalridders zijn soms de grootste zakkenvullers en schijnheiligaards. Ons gezin heeft jaren elke zomer arme romeense kinderen een toffe zomer bezorgd. Geef jij je geld maar aan NGO's zoals 11 11 11 waar geld verbrassen tot een kunst is verheven.

On topic : Ik heb getest en ik krijg inderdaad steeds 15F als GSM code GPS varieert van 4 tot 9. Is er ergens een lijst te vinden van foutcodes ? Dat zou al een idee geven wat er aan de hand is.

Comment

• Als er een F staat is het juist goed dacht ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk Berichten
                              Als er een F staat is het juist goed dacht ik?
                              Ok verkeerdelijk gelezen, hij zegt dus weldegenlijk 15F.

Gsm-niveau: een indicatie van de ontvangstkwaliteit van het gsm-signaal op deze plek (de letter ‘F’ wijst erop dat de verbinding met de Coyote-servers effectief is

Zal even een mailtje doen naar de mensen van mini coyote.

Comment

• F is ok dus hij werkt nog. I am out of ideas MAAR die feature('aantal verkenners en naam van de autostrade)werkt alléén op snelwegen e. niet op gewone wegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                  F is ok dus hij werkt nog. I am out of ideas MAAR die feature('aantal verkenners en naam van de autostrade)werkt alléén op snelwegen e. niet op gewone wegen.
                                  Vandaag E40 en E17 gedaan, daar lag het zeker niet aan.

MAARRRRRR ik lees wel dit in de handleiding :

Tot slot beschikt u over een testperiode van 24 uur na de eerste ingebruikneming van uw apparaat om uw mini Coyote te testen zonder de gegevens van Coyote te verstoren. Tijdens deze periode worden de radars die u uploadt niet doorgegeven aan de andere leden van de gemeenschap; enkel uw mini Coyote ontvangt ze. Op die manier kunt u het up- en downloaden van radarinformatie bevestigen door opnieuw op de plek en in de rijrichting van uw geüploade radar te rijden.

Ik heb 'm pas gisterenavond geregistreerd, ik hoop dat dat het is. Morgen nog eens testen en het antwoord afwachten op m'n mailtje. Bedankt voor alle snelle hulp tot nu toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                    Kan je een vaste flitser wissen uit je Coyote (dat hij bvb niet altijd piept als je voorbij een kast rijdt waarvan jij zeker weet dat ze leeg is)?
                                    Een mute knop zou in dat geval handig zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                      Een mute knop zou in dat geval handig zijn
                                      Zodra hij begint piepen eens op de knop duwen é.
                                      AutoMinded.be

Comment

• Ik loop met het idee om de Coyote eens grondig te testen op betrouwbaarheid. Ik heb nog nodig, ongeveer 25 gebruikers die dagelijks hun traject kenbaar maken, inclusief wat extra info. Als we die basis hebben, kunnen we selectief meldingen inbrengen en de feedback uit het systeem noteren.
                                        De input van de "testers" blijft verborgen, om te vermijden dat er bewust gesjoemeld kan worden, na de test krijgt iedere deelnemer het correcte verslag. Zou daar volk voor te vinden zijn ?

Comment

• M'n coyote werkt perfect nu, een pluim voor de helpdesk !

Elke morgen een verkenner of 4. Traject : Erpe-Mere -> Zaventem Tijdstip : 6u00 -> 6u45.

Deze morgen heeft eentje van die 4 een mobiele melding gedaan na de werken in Affligem. Welliswaar niets gezien.

Comment

Working...
                                          X