Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
    M'n coyote werkt perfect nu, een pluim voor de helpdesk !

Elke morgen een verkenner of 4. Traject : Erpe-Mere -> Zaventem Tijdstip : 6u00 -> 6u45.

Deze morgen heeft eentje van die 4 een mobiele melding gedaan na de werken in Affligem. Welliswaar niets gezien.
    En wat was verkeerd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      En wat was verkeerd?
      Wel ik had eerst een mail gestuurd naar info@coyote-systems.be, waarvan ik maandag een mailtje terug ontvangen heb. Daarin stond dat ze mij vanuit België niet konden helpen, omdat alle servers in Frankrijk staan en ze geen toegang hadden.

Ik heb dan naar hun helpdesknummer gebeld en blijkbaar was er iets nog niet geactiveerd. Hoewel ik alle stappen doorlopen had. Er is mss iets misgelopen op hun website omdat ik Chrome gebruikt heb. Verder kan ik niets bedenken.

Eind goed al goed

Comment

• ok

Comment

• Dit toestel ga ik me binnenkort ook aanschaffen.
          Een collega van mij heeft met dit toestelletje Gent - Cannes gedaan in iets meer dan 6h.
          Hij reed iets minder legale snelheden en telkens zijn Coyote zei dat er iets stond,
          was er een controle. Hij is er enorm over te spreken!
          Dus vaarwel bedenkingen en welkom coyote :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
            Kan je een vaste flitser wissen uit je Coyote (dat hij bvb niet altijd piept als je voorbij een kast rijdt waarvan jij zeker weet dat ze leeg is)?
            Meneer doet vaak de A54?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
              Ben benieuwd hoe je de coyote gaat kunnen specifiëren in de wetgeving, zonder alle recente GPS-navigatietoestellen te raken. De Coyote is bovendien een elektronische versie van ik die een mobiele controle zie en mijn vrouw bel om te zeggen dat ze moet opletten want ze staan te flitsen.
              In Duitsland is het ook verboden eh

Comment

Hoeveel mensen hier hebben er eigenlijk al 1?
                Zou er iets te regelen vallen met een groepsaankoop?
                Ik kan normaal wel een groepsaankoop regelen

Comment

• Ik zie vandaag in de nieuwe autogids dat je zelf een coyote krijgt bij een nieuw abonnement van 2 jaar.

Comment

• Waar kun je eigenlijk zo'n ding kopen (niet internet). Ik zou graag nog één kopen voor het weekend. Moet dit weekend naar Frankrijk ..
                    2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                    2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Er staan 'n hoop winkels op de site van Coyote
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                        Er staan 'n hoop winkels op de site van Coyote
                        Een hoop winkels in de UK ...

Comment

• Best dat er nog slimme mensen bestaan. Ik kwam heel de tijd op de site van de UK terrecht als ik op 'distributers' klikte.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                            Waar kun je eigenlijk zo'n ding kopen (niet internet). Ik zou graag nog één kopen voor het weekend. Moet dit weekend naar Frankrijk ..
                            Als het écht dringend is: ik weet iemand die ze verkoopt in een VW garage (regio Oostende)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Koentjes007 Bekijk Berichten
                              Dit toestel ga ik me binnenkort ook aanschaffen.
                              Een collega van mij heeft met dit toestelletje Gent - Cannes gedaan in iets meer dan 6h.
                              Hij reed iets minder legale snelheden en telkens zijn Coyote zei dat er iets stond,
                              was er een controle. Hij is er enorm over te spreken!
                              Dus vaarwel bedenkingen en welkom coyote :p
                              Interessante job waar de mensen zich wagens kunnen aanschaffen die een gemiddelde van +200 kmpu (eerder een gemiddelde van bij de 300 kmpu daar het hier over een afstand van meer dan 1.200 km gaat) kunnen aanhouden .......

Comment

• ik heb ook een groepaankoop opgemerkt op een ander forum. Daar was de prijs 175 euro + gratis verzending (+ coyote promo 4 maand gratis abonnement ipv 3). Daar heb ik hem ook gekocht. Dacht dat er een stuk of 15 verkocht zijn daar maar ben niet zeker. Ik had apart ingeschreven via de verkoper.
                                Last edited by ; 30/09/2009, 23:48.

Comment

Mag ik dat bijplaatsen in mijn sig?
                                  Tuurlijk!

Oorspronkelijk geplaatst door Stancke Bekijk Berichten
                                  Als het écht dringend is: ik weet iemand die ze verkoopt in een VW garage (regio Oostende)
                                  Garage Phlips zeker ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Caractere Bekijk Berichten
                                    Garage Phlips zeker ...
                                    Goeie vraag, geen idee Zou het eens moeten vragen.

Komt alleszins niet positief over

Comment

• Nu gratis bij een abo op De Auto Gids ofzo.

Comment

Heeft iemand daar meer info over?
                                        Hoeveel jaar abo bvb? Prijzen, voorwaarden?
                                        Dus 2 jaar (52 nummers).

€ 139.

En Mini Coyote ter waarde van € 199 gratis!

Comment

• Aanbod tot 30/11/2009 en zolang de voorraad strekt.

+ gratis 3 maanden alle Coyote diensten.

Comment

Working...
                                          X