Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
    Ik kan normaal wel een groepsaankoop regelen
    ik ben wel geintresseerd in groepsaankoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichten
      ik ben wel geintresseerd in groepsaankoop
      dito!

coyote ook al in de carrefour

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk Berichten
        Aanbod tot 30/11/2009 en zolang de voorraad strekt.

+ gratis 3 maanden alle Coyote diensten.
        Op die 'zolang de voorraad strekt' zou ik nt zoveel letten. Ze zijn VERPLICHT hetzelfde of evenredig toestel te geven als hun voorraad uitgeput is. Zelfs met zulke vermelding...

cfr. die hp fotocamera bij aldi, honderden mensen en maar een paar camera's. Aldi is aangeklaagt en ze hebben iedereen een evenwaardige camera moeten kopen. Sindsdien kan je bij aldi altijd dingen bijbestellen als ze nt meer in de winkel liggen.

En 139euro + magazines (?) is een superdeal btw !!!! Ik heb 'm een paar dagen gelden nog de volle pot betaald... Had ik een glazen bol gehad...

Comment

• Awel ja voor € 139 krijg je 52 nummers + coyote met 3 maanden abo.

Niet niks!

Comment

• Heeft er iemand een link voor dat abonement?
            Ik zie er niet direct iets van op Auto Gids...

Edit, gevonden: http://www.autogids.be/Magazines_Abonnement.cfm
            Last edited by Cash; 01/10/2009, 22:45.
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Geldt dat ook voor een 'cadeau'?
              Ik denk het wel ja , maar als je echt intresse hebt zou ik gewoon bellen ipv alles via Internet te regelen. Al was het maar om 200% zeker te zijn dat je een coyote zou hebben. Daarna kan je alsnog via Inet bestellen.

Groepskorting zie ik niet onder de 139euro gaan, magazines buiten beschouwing gelaten.

Comment

• Was het idd autowereld geweest had ik al besteld !

Comment

• ik heb hem besteld...ik koop die boekskes toch allemaal .... en ging zowiezo dat coyote ding aanschaffen.

Comment

Ow, verkeerd uitgedrukt: Ik ben er nog niet zeker van dat dat niet gaat lukken, ik mag straks terugbellen omdat de verantwoordelijke er nog niet was.
                    Daarom dus mijn vraag: Zit er hier niemand van AutoWereld op het forum die ons efkes kan helpen om een 'ja' te krijgen???
                    Normaalgezien wel.
                    Stuur eens een pm naar een van de mods

Comment

Ow, verkeerd uitgedrukt: Ik ben er nog niet zeker van dat dat niet gaat lukken, ik mag straks terugbellen omdat de verantwoordelijke er nog niet was.
                      Daarom dus mijn vraag: Zit er hier niemand van AutoWereld op het forum die ons efkes kan helpen om een 'ja' te krijgen???

Hoofdredacteur.

Comment

BerichtenTotaal aantal berichten: 29 (0,01 berichten per dag)

Misschien iemand die iets actiever is (op het forum he )?
                        Ik heb 'n paar weken geleden een van hun redacteurs gesproken en die zijn ook helemaal niet bezig met dit forum, hoor. Je kan 'm ook gewoon 'n mail sturen van op zijn profiel, hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
                          ik heb hem besteld...ik koop die boekskes toch allemaal .... en ging zowiezo dat coyote ding aanschaffen.
                          Ik koop ze af en toe, maar heb nu toch ook een abo gepakt.
                          2012 Renault Megane RS

Comment

• Gisterenavond 22 verkenners voor mij op een lege E314...

Comment

Pfff. Heb dat abonnement op Autogids om 11u gekocht, en die Coyote is hier nu nog altijd niet geleverd.

Serieus? Denk dat ik het mijne dan maar is ga afbellen...beetje service mag wel is hé...

Comment

• Bweik Frans

Comment

Er zit daar een zekere Sebastien (admin) op het forum, die voor Coyote Systems werkt. De beste man is heel actief bezig met z'n community!

Ik heb nu trouwens ook een andere mening over het abonnement.
                                  12 Euro/maand (of 10.4 als je voor 2 jaar tekent) is niet niks, maar dat zet de gebruikers tot verantwoordelijkheid aan..
                                  Als jij 12E/maand betaald, dan ga je ook proberen om het systeem te laten werken. Als jij 0 Euro betaald, dan ga j er veel minder strikt mee om.
                                  Allez, Sebastien zijn indoctrinatie werkt

Comment

• Er is een coyote-achtige toepassing, maar daar zitten minder verkenners op... En ik gebruik mijn iphone liever voor iets anders dan er naar te staren terwijl ik in de auto zit. De minicoyote zit knus uit het zicht (behalve voor de bestuurder) aan de voorruit geplakt en is luid genoeg om me te verwittigen, zelfs met het dak open.

Comment

• Enige dat mij stoort is dat de coyote soms rammelt als je hem vb horizontaal vlak plaatst op de magneet bovenaan uw dash. Als je hem plat legt onder een hoek in uw asbak is dat minder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Enige dat mij stoort is dat de coyote soms rammelt als je hem vb horizontaal vlak plaatst op de magneet bovenaan uw dash. Als je hem plat legt onder een hoek in uw asbak is dat minder
                                        Tiens... Ik heb 'm in mijn BMW op de magneet, links vooraan... Rammelt totaal niet, zelfs als ik over betonbaantjes rij
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• waarschijnlijk één of ander stukje dat vanbinnen afgekraakt is. Heeft er iemand al geprobeerd om die open te vijzen?

Comment

Working...
                                          X