Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door De la marche Bekijk Berichtenik ben wel geintresseerd in groepsaankoop
coyote ook al in de carrefour
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Toffe Bekijk BerichtenAanbod tot 30/11/2009 en zolang de voorraad strekt.
+ gratis 3 maanden alle Coyote diensten.
cfr. die hp fotocamera bij aldi, honderden mensen en maar een paar camera's. Aldi is aangeklaagt en ze hebben iedereen een evenwaardige camera moeten kopen. Sindsdien kan je bij aldi altijd dingen bijbestellen als ze nt meer in de winkel liggen.
En 139euro + magazines (?) is een superdeal btw !!!! Ik heb 'm een paar dagen gelden nog de volle pot betaald... Had ik een glazen bol gehad...
Comment
-
Heeft er iemand een link voor dat abonement?
Ik zie er niet direct iets van op Auto Gids...
Edit, gevonden: http://www.autogids.be/Magazines_Abonnement.cfmLast edited by Cash; 01/10/2009, 22:45.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenGeldt dat ook voor een 'cadeau'?
Groepskorting zie ik niet onder de 139euro gaan, magazines buiten beschouwing gelaten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenOw, verkeerd uitgedrukt: Ik ben er nog niet zeker van dat dat niet gaat lukken, ik mag straks terugbellen omdat de verantwoordelijke er nog niet was.
Daarom dus mijn vraag: Zit er hier niemand van AutoWereld op het forum die ons efkes kan helpen om een 'ja' te krijgen???
Stuur eens een pm naar een van de mods
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenOw, verkeerd uitgedrukt: Ik ben er nog niet zeker van dat dat niet gaat lukken, ik mag straks terugbellen omdat de verantwoordelijke er nog niet was.
Daarom dus mijn vraag: Zit er hier niemand van AutoWereld op het forum die ons efkes kan helpen om een 'ja' te krijgen???
Hoofdredacteur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenGeregistreerd: 5 augustus 2003
BerichtenTotaal aantal berichten: 29 (0,01 berichten per dag)
Misschien iemand die iets actiever is (op het forum he )?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichtenik heb hem besteld...ik koop die boekskes toch allemaal .... en ging zowiezo dat coyote ding aanschaffen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenPfff. Heb dat abonnement op Autogids om 11u gekocht, en die Coyote is hier nu nog altijd niet geleverd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenEr zit daar een zekere Sebastien (admin) op het forum, die voor Coyote Systems werkt. De beste man is heel actief bezig met z'n community!
Ik heb nu trouwens ook een andere mening over het abonnement.
12 Euro/maand (of 10.4 als je voor 2 jaar tekent) is niet niks, maar dat zet de gebruikers tot verantwoordelijkheid aan..
Als jij 12E/maand betaald, dan ga je ook proberen om het systeem te laten werken. Als jij 0 Euro betaald, dan ga j er veel minder strikt mee om.
Comment
-
Er is een coyote-achtige toepassing, maar daar zitten minder verkenners op... En ik gebruik mijn iphone liever voor iets anders dan er naar te staren terwijl ik in de auto zit. De minicoyote zit knus uit het zicht (behalve voor de bestuurder) aan de voorruit geplakt en is luid genoeg om me te verwittigen, zelfs met het dak open.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenEnige dat mij stoort is dat de coyote soms rammelt als je hem vb horizontaal vlak plaatst op de magneet bovenaan uw dash. Als je hem plat legt onder een hoek in uw asbak is dat minder----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
Comment