Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
    waarschijnlijk één of ander stukje dat vanbinnen afgekraakt is. Heeft er iemand al geprobeerd om die open te vijzen?
    Gewoon melden en zien wat customer service doet ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
      Tiens... Ik heb 'm in mijn BMW op de magneet, links vooraan... Rammelt totaal niet, zelfs als ik over betonbaantjes rij
      Idem dito, m'n coyote staat in de linkerhoek vast met de magneet. Geen gerammel en makkelijk leesbaar als het nodig is.

Comment

• Hoeveel kost dit speeltje tegenwoordig nog?

Comment

• 199EU winkelprijs...
          Momenteel gratis bij 2j abo op Autogids (139EU)
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

199EU winkelprijs...
            Momenteel gratis bij 2j abo op Autogids (139EU)

- 199eur betalen voor mini coyote
            - 139eur betalen voor mini coyote + 2j Autogids.

Wie koopt dat dan nog in de winkel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten

- 199eur betalen voor mini coyote
              - 139eur betalen voor mini coyote + 2j Autogids.

Wie koopt dat dan nog in de winkel?
              Ik want wist nt van de actie :s Wie verwacht 'm aan zoiets...

Daarnet van een nonkel vernomen dat bij photohall er een actie is waarbij je maar 5euro/maand moet betalen. Ben wel niet 100% zeker dat het om een coyote gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                Ik want wist nt van de actie :s Wie verwacht 'm aan zoiets...

Daarnet van een nonkel vernomen dat bij photohall er een actie is waarbij je maar 5euro/maand moet betalen. Ben wel niet 100% zeker dat het om een coyote gaat.
                Oei, da's ambetant.

Comment

• DDke al iets gehoord ivm uw abonement?
                  Ik heb het zaterdag geactiveerd, buiten een bevestigings mail nog niks ontvangen.
                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Een vriend van mij heeft maandag nog zo'n abonnement besteld + gratis coyote. Hij wou die actie tonen aan z'n collega en wat blijkt ... tada ... actie is foetsie http://www.autogids.be/Magazines_Abonnement.cfm !

Hij heeft onmiddellijk gebeld of hij 100% een coyote zou krijgen, eerst deed die dame aan de telefoon wat 'raar' en mompelde constant in zichzelf (z'n eigen woorden). Na wat gezaag heeft ze hem laten weten dat het inorde komt, want dat ze hem bovenaan de lijst gezet heeft (stond vrij laag op te lijst).

Ik weet nt of dit reden tot paniek is, maar in ieder geval de actie lijkt voorbij (en liep normaal tot einde van de maand....). Beetje misrekend

Comment

Een vriend van mij heeft maandag nog zo'n abonnement besteld + gratis coyote. Hij wou die actie tonen aan z'n collega en wat blijkt ... tada ... actie is foetsie http://www.autogids.be/Magazines_Abonnement.cfm !

Hij heeft onmiddellijk gebeld of hij 100% een coyote zou krijgen, eerst deed die dame aan de telefoon wat 'raar' en mompelde constant in zichzelf (z'n eigen woorden). Na wat gezaag heeft ze hem laten weten dat het inorde komt, want dat ze hem bovenaan de lijst gezet heeft (stond vrij laag op te lijst).

Ik weet nt of dit reden tot paniek is, maar in ieder geval de actie lijkt voorbij (en liep normaal tot einde van de maand....). Beetje misrekend
                      Don't underestimate the power of AutoForum

Comment

• dju, toch ik ben te laat meh ik ga toch een abbonoment nemen want hier liggen zeker 100 auotgidsen en die komen allemaal uit de gazettenwinkel ik zou eens moeten berekenen wat ik op al die jaren had kunnen uitsparen ook die autowerelden en topgears
                        2012 E92 Bmw 335i DKG
                        1991 E30 320i

Comment

Na wat gezaag heeft ze hem laten weten dat het inorde komt, want dat ze hem bovenaan de lijst gezet heeft (stond vrij laag op te lijst).
                          ideale manier om iemand aan de telefoon af te schepen, zonder het effectief ook te doen
                          Database error.
                          The database has encountered a problem.

Comment

• Deze morgen maar liefst 38 verkenners op de E40 richting brussel, ter hoogte van Everberg...
                            ----------------------------------------------------------------------------------
                            2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                            2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                            Pictures here: BMW 7 Series
                            1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                            Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                            It might need half a starsystem to turn around,
                            but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                            Cylons have respect for it...

Comment

• Hey folks,

ik heb vandaag AG gekocht met daarin die super-actie op (abonnement = coyote gratis), maar zie nu allerlei replies dat die actie al stopgezet is?

Klopt dit of kan ik alsnog de coyote te pakken krijgen als ik een abo neem?
                              '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
                              '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Hoe zit het eigenlijk buiten de spits ?

Bvb op zondag morgen ... richting ... goh Aken ...

Comment

• ik heb maandagmiddag gebeld naar de abonnementendienst van autogids, en daar hebben ze me meegedeeld dat de voorraad reeds uitgeput was. Dus ik ben benieuwd wie hier weldegelijk nog een Coyote krijgt en wie niet...

Comment

• Dan moeten ze maar zien dat die voorraad weer aangevuld wordt.
                                    Dat zijn ze wettelijk verplicht bij zo'n acties.
                                    2.0 JTDm

Comment

Deze morgen maar liefst 38 verkenners op de E40 richting brussel, ter hoogte van Everberg...
                                      In de spits heb je daar weinig aan me dunkt.
                                      Benieuwd hoeveel verkenners er des nachts zijn wanneer je eens goed wil doorperen.
                                      2.0 JTDm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                        Dan moeten ze maar zien dat die voorraad weer aangevuld wordt.
                                        Dat zijn ze wettelijk verplicht bij zo'n acties.
                                        Nu niet meer, want ze doen geen melding meer van de actie op hun site. Of staat dit ook in het magazine zelf?

Heb zaterdag online besteld & betaald, printscreens genomen van de actie en kostprijs

Trouwens stond er: geldig tot 30/11/2009 en zolang voorraad strekt...die EN is misleidend

Comment

• Buiten de spits regelmatig 3-4... Maar zelfs daarbuiten krijg je meldingen van mobiele flitsers, tesamen met het uur van melding...

Comment

Working...
                                          X