Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
    Nu niet meer, want ze doen geen melding meer van de actie op hun site. Of staat dit ook in het magazine zelf?

Heb zaterdag online besteld & betaald, printscreens genomen van de actie en kostprijs

Trouwens stond er: geldig tot 30/11/2009 en zolang voorraad strekt...die EN is misleidend

als er OF gestaan had , had je een zaak, met die EN zijn ze ingedekt.

Comment

• Mailtje teruggehad:

Geachte,

De actie is inderdaad stopgezet. Er is geen voorraad meer.
      Met beleefde groeten,

Reception Desk
      N.V. PRODUPRESS S.A.
      Ave. Gen. Dumonceaulaan 56
      1190 Brussel - Bruxelles
      Tel : 02/333 32 11 Fax : 02/333 32 10

Tof, heb nog een "leuk" mailtje teruggestuurd...
      '13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
      '12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Zet het hier eens neer
        Oorspronkelijk geplaatst door Yves Bekijk Berichten
        Mailtje teruggehad:

Geachte,

De actie is inderdaad stopgezet. Er is geen voorraad meer.
        Met beleefde groeten,

Reception Desk
        N.V. PRODUPRESS S.A.
        Ave. Gen. Dumonceaulaan 56
        1190 Brussel - Bruxelles
        Tel : 02/333 32 11 Fax : 02/333 32 10

Tof, heb nog een "leuk" mailtje teruggestuurd...
        Ben ook eens curieus
        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

Nu niet meer, want ze doen geen melding meer van de actie op hun site. Of staat dit ook in het magazine zelf?

Heb zaterdag online besteld & betaald, printscreens genomen van de actie en kostprijs

Trouwens stond er: geldig tot 30/11/2009 en zolang voorraad strekt...die EN is misleidend
          Hou die print screens maar bij Ik verwacht nogal wat gedupeerden.

Heb het nagevraagd, ze zijn verplicht hetzelfde of evenwaardig toestel te geven. Die vermelding 'zolang de voorraad strekt' is wettelijk totaal waardeloos.

Comment

• Daarstraks 41 coyotes op de E40 Brussel-Leuven...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
              Hou die print screens maar bij Ik verwacht nogal wat gedupeerden.

Heb het nagevraagd, ze zijn verplicht hetzelfde of evenwaardig toestel te geven. Die vermelding 'zolang de voorraad strekt' is wettelijk totaal waardeloos.
              En, ik heb 139 euro betaald: de prijs tijdens de actie. Nu is de actieprijs 129 euro. Betekent dus dat ik 100% recht erop heb. Vind het wat spijtig dat mijn mailtje naar informatie/bevestiging al 2 dagen onbeantwoord is.

Misschien maak ik mij druk om niks en ontvang ik 'm reeds bij mijn eerste nummer, maar toch

Comment

• heb beslist, ik ga mij ook eentje aanschaffen van zodra de belastingen mijn teveel-afgehouden geld terugstort!

Comment

• Ben nog bij de gelukkigen

Dank u AutoGids!!!

Comment

Ben nog bij de gelukkigen

Dank u AutoGids!!!
                    Heb je bericht ontvangen ofzo ?
                    2012 Renault Megane RS

Comment

• @ Cash: ja, had bestelling + betaling gedaan zaterdag 03/10 om 9u

@ DDke: "we zullen je heel binnenkort een exemplaar toesturen"

Comment

• zou het nog te risceren zijn te abboneren en een coyote af te dwingen ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                          zou het nog te risceren zijn te abboneren en een coyote af te dwingen ?
                          heb het ook al gedacht maar vrees ervoor, zolang voorraad strekt ken ik van op't werk

Comment

• den aldi en toestanden hebben er toch enrom veel zever mee gehad en zijn, denk ik verplicht u een toestel te leveren...

Comment

@ Cash: ja, had bestelling + betaling gedaan zaterdag 03/10 om 9u

@ DDke: "we zullen je heel binnenkort een exemplaar toesturen"
                              Ik heb ook net een berichtje ontvangen, ik zal er ook één toekrijgen (heb besteld op 4 oktober). Ik moet wel ongeveer 14 dagen rekenen voor het zal toekomen.
                              2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Krijgen jullie die berichten zomaar binnen, of als reactie op een mailtje?
                                Reactie op mailtje omdat ik onzeker was of ik er nog eentje ging krijgen of niet.

Comment

• f°ck da, als ik iets vroeger hier was komen zien
                                  iemand die zijne wilt verkopen voor 150? dan hebt ge een gratis abonnement + geld extra

Comment

• Veel mensen tevreden van percies ?Werkt het echt zo goed ??
                                    Ze maken er ook reclame over in Porsche magazine (Antwerpen) en ook in Autogids zie ik. Ik lees net dat het niet 100% zeker is dat je nog zo een Mini Coyote kan krijgen.. dus mss kopen we het wel gewoon in de winkel. Hier thuis is alvast intresse
                                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• zijn die dingen multilingual?
                                      bedoel ik, als ik eentje in frankrijk koop, werkt die zonder problemen hier en kan ik die in't Nederlands zetten?
                                      kost me daar 164euro incl. levering naar belgie, 4maand abbo

die mens heeft er meer dan 10beschikbaar, dus als er nog interesse is
                                      Last edited by ; 11/10/2009, 11:45.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        zou het nog te risceren zijn te abboneren en een coyote af te dwingen ?
                                        dju zeg,ik lees dit een week telaat en k heb nochtans al mee als een week een nieuwe autogids liggen
                                        2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                          zijn die dingen multilingual?
                                          bedoel ik, als ik eentje in frankrijk koop, werkt die zonder problemen hier en kan ik die in't Nederlands zetten?
                                          kost me daar 164euro incl. levering naar belgie, 4maand abbo

die mens heeft er meer dan 10beschikbaar, dus als er nog interesse is
                                          is't een europees abbonement, of een frans ?
                                          of is elk abbonement ineens eeropees

Comment

Working...
                                          X