Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichtenals goede Belg mag het Frans geen probleem zijn.. het abo is een ander paar mouwen.
Zeg dat'ns op een franstalig forum
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenje bent er zeker van, kwestie van geen kat in een zak te kopen ?
ik laat je straks iets weten, het is niet voor mezelf (duh ik rij nooit te snel ) maar voor een kennis
belgische gebruikers hier, werkt jullie coyote ook in frankrijk ??----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDe Belgische Coyote's zijn zeker werkzaam in heel EU (waar toegelaten), aldus hun website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk BerichtenBen ook eens curieus'13 Audi A4 Avant 2.0TDI 136pk S-Line multitronic
'12 VW Tiguan 2.0TDI 110pk Sport & Style 6v
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenDe Belgische Coyote's zijn zeker werkzaam in heel EU (waar toegelaten), aldus hun website
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenWerkt het dan in bv Duitsland of Zwitserland niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichtenwerkt dus in't nederlands en abbo ook goed voor belgie.
nog iemand eentje hebben? anders bestel ik de mijne sebiet en t'kost 164euro dacht ik
hoe regelen we het ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenMensen die het nog gaan wagen om te "bestellen" via Autogids?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichtenproblemen zoeken ofzo? Die zijn een week uit voorraad hoor2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment