Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
    De eerste zijn gisteren pas verzonden....in de loop nog van deze week of volgende week zou ik m'n exemplaar moeten aankrijgen...Ben benieuwd
    Waaronder mijn exemplaar

Vanavond eens opstarten en morgen uitproberen!

Comment

• Gisteren besteld, vandaag geleverd! Voor een veiliger Vlaanderen...
      Maak me alleen zorgen over die kleefbare magneet voor op het dashboard. Vind dat esthetisch storend en ik stel mij vragen bij de eventuele lijmresten.(indien ik de coyote zou tegenvallen dat is)
      Iemand hier met een coyote in een 1-reeks met prof navigatie? Indien ja, dan waar heb je de magneet gekleefd?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
        Gisteren besteld, vandaag geleverd! Voor een veiliger Vlaanderen...
        Maak me alleen zorgen over die kleefbare magneet voor op het dashboard. Vind dat esthetisch storend en ik stel mij vragen bij de eventuele lijmresten.(indien ik de coyote zou tegenvallen dat is)
        Iemand hier met een coyote in een 1-reeks met prof navigatie? Indien ja, dan waar heb je de magneet gekleefd?
        Ik heb 'n 3 met navi pro, heb 'm linksvoor langs de A-pillar staan. Ideaal
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
          Ik heb 'n 3 met navi pro, heb 'm linksvoor langs de A-pillar staan. Ideaal
          Bedankt. Tevreden van of kom je zot van de constante biepjes en bijjhorende kerstverlichting?

Comment

• Dat hoor je toch niet boven het gebrul van de V12 achterin

Comment

• Ik heb 'm met de houder op de voorruit geplakt, tussen achteruitkijkspiegel en dak. Zo valt ie niet op. De magneet vertrouw ik zo niet, en zo een stoempje op m'n dashboard lijkt me lelijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                Bedankt. Tevreden van of kom je zot van de constante biepjes en bijjhorende kerstverlichting?
                Biepjes zet je stil met 'n druk op de knop, en de lampjes zijn heel discreet eigenlijk

Oorspronkelijk geplaatst door AdriH Bekijk Berichten
                Dat hoor je toch niet boven het gebrul van de V12 achterin
                Met de Diablo in FR was het inderdaad moeilijk te horen, moest volume maximaal zetten
                ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Heb nog atlijd het probleem dat de mijne soms geen signaal meer krijgt als hij even werkt. Dan komer er 2 -- streepjes op het scherm waar hij normaal de snelheid moet weergeven. Na enkele minuutjes werkt hij dan wel terug. :S

Comment

• ik heb daarstrax mijn overschrijving 2 jaar autogids en mini cyote gedaan + de bon gefaxt, allemaal op de 14de

kwestie van zelf ook eerlijk te zijn, wat we kunnen verwachten zien we wel

Comment

• Via welke firma is deze geleverd geweest ? Ik heb namelijk ongeveer gelijktijd die bestelling gedaan en nog niets ontvangen

Ik zou hem wel graag hebben voor het weekend omdat ik dan weer een lange baan voor de boeg heb

Ik wil hem dus niet missen door bvb TAXIPOST

Comment

• Mensen met bevindingen? is het zijn geld waard? minpunten ?
                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• 0 verkenners op mijn traject Kortrijk - Brussel (E17 tot Zwijnaarde, E40 tot Groot-Bijgaarden, Binnenring)

Euuuum, wtf?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                            Moet je dat ding niet activeren?
                            Kan me niet voorstellen dat die met z'n sim-card geactiveerd in de doos zit te wachten.

Ken, hoe is hij geleverd aub?
                            Heb 'm inderdaad nog niet geregistreerd gisteren vergeten. Toeme!

'k Zou 't niet weten hoe hij is geleverd , mijn ma heeft het ontvangen en heb er niet naar gevraagd, sorry. Ik kan 't vanavond wel laten weten!

Comment

• ik had er gisteren 7 om 18u15 traject E40 Brussel-Leuven waarvan de dichtsbijzijnde op 1km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                Moet je dat ding niet activeren?
                                Kan me niet voorstellen dat die met z'n sim-card geactiveerd in de doos zit te wachten.

Ken, hoe is hij geleverd aub?
                                ik heb die van mij gewoon aangezet en dat ding werkte. allez, wel moeten opladen eerst want batterij was leeg...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                  ik had er gisteren 7 om 18u15 traject E40 Brussel-Leuven waarvan de dichtsbijzijnde op 1km
                                  Twas file dan

edit: Mja zoals vaker gezegd, ge kunt wel veel verkenners hebben, maar geeft nog geen zekerheid dat de flitscontrole effectief wordt weergegeven.
                                  De kans is uiteraard veel groter, maar toch..

Werkt het eigenlijk ook op secundaire wegen?

Comment

• Haha, net geleverd !

Eens me spelen zie

Het is dus met Taxipost

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                                      ik had er gisteren 7 om 18u15 traject E40 Brussel-Leuven waarvan de dichtsbijzijnde op 1km
                                      Could have been me

Comment

• Gisteren 5 min gereden op de autostrade Antwerpen-Mechelen, 2 verkenners voor mij,krreg alarm voor mobiele flitser en ze waren er inderdaad aan't flitsen,dus verkenner voor mij had zijn werk gedaan.
                                        Toestelletje werkt goed maar zal nog veel beter worden als er nog een pak meer verkocht zijn.

Comment

• heb de mijne daarnet ook aangekregen ...lijkt me een robuust toestelletje ... straks eens even testen!

Comment

Working...
                                          X