Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten

Werkt het eigenlijk ook op secundaire wegen?
    ja, ik reed gisteren op de oude mechelsesteenweg in Leuven en het ding begon rood te piepen dat er een mobiele flitser stond.
    had nog gelijk ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
      heb de mijne daarnet ook aangekregen ...lijkt me een robuust toestelletje ... straks eens even testen!

Ik lees net dit

Oorspronkelijk geplaatst door Nieuwsblad.be
      Zonet is er in belgië een massale klopjacht ingezet door de verkeerspolitie.
      Een corvette Z06 werd geflitst met een snelheid van 325km/u op de E313 richting Lummen.
      De dader is nog steeds voortvluchtig.
      Bewoners die langs het traject van de E313 wonen word gevraagd ramen en deuren te sluiten. De Z06 had namelijk de uitlaatmod uitgevoerd en het geproduceerde geluid en de benzine dampen zouden schadelijk zijn voor de gezondheid.

Wij houden u op de hoogte...

Comment

• Update

Oorspronkelijk geplaatst door Nieuwsblad.be
        De klopjacht door de verkeerspoltie is net tot een einde gekomen.

De politie is erin geslaagd de bestuurder na een korte schermutseling te overmeesteren.

Uit de eerste verklaringen die de dader heeft afgelegd blijkt dat de mobiele flitser niet werd gemeld door zijn pas geleverde mini coyote.

Er wordt nu verder onderzoek verricht of hier enige waarheid in schuilt. Het is namelijk mogelijk dat de sim kaart in de coyote pas actief wordt na de registratie van het toestel op de site.

Wij houden u op de hoogte over verdere ontwikkelingen.

Comment

• Kga trouwens de afstand voor mobiele flitsers instellen op 1 ipv 2km...
          In FR wordt vaak frontaal geflitst of gemeten met radarguns, dus daar is 2km wel nodig. In BE niet...
          ----------------------------------------------------------------------------------
          2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
          2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
          Pictures here: BMW 7 Series
          1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
          Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
          It's like being in command of the Battlestar Galactica:
          It might need half a starsystem to turn around,
          but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
          Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Ik heb er juist ook ene besteld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
              Moet je dat ding niet activeren?
              Kan me niet voorstellen dat die met z'n sim-card geactiveerd in de doos zit te wachten.

Ken, hoe is hij geleverd aub?
              heb de mijne net geregistreerd en alles bekeken.Blijkbaar wordt het serienummer doorgegeven want op de site van coyote staat exact de juiste dag (begin) van toen ik de mijne heb aangekocht!
              als je registreert staat er bij aankoopdatum de dag van registratie maar je abbo loopt vanaf "begin"

Aankoopdatum Abonnementstype Duur Begin datum Einddatum
              15/10/2009 Eerste inschrijving 90 13/10/2009 01/01/1970

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
                Ik heb er juist ook ene besteld.
                Via de Autogids of in de winkel? Is die actie nu beëindigd of niet?

Comment

• ze zullen er wel verse hebben, anders zouden ze nooit in de ag van 14/10 een 2-pagina's grote ad drukken he

telefoontje naar de drukker de ad niet te publiceren is rap gedaan, tenzij je klanten wil lokken met valse beloftes

Comment

• Heb de mijne dus zopas geregistreerd en vnv eens testen of ik verkenners zie. Ik kan mij niet inbeelden dat op traject kortrijk brussel niemand is met zon ding. Wordt dat aantal verkenners lang weergegeven of maar een milliseconde :-D anders kant zijn dat k t telkens gemist heb ee :-p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                      Heb de mijne dus zopas geregistreerd en vnv eens testen of ik verkenners zie. Ik kan mij niet inbeelden dat op traject kortrijk brussel niemand is met zon ding. Wordt dat aantal verkenners lang weergegeven of maar een milliseconde :-D anders kant zijn dat k t telkens gemist heb ee :-p
                      om de 5minuten laat hij alles eens zien

Comment

• 1. Jammer dat je dat niet zelf kan oproepen

2. Hoe lang geeft ie dat weer?

Comment

Aan de mensen die 'm vandaag onvangen hebben: Als je naar Coyote Info gaat in het menu, wa staat daar bij GSM?

Bij mij 00B, en dat zou F moeten zijn.
                          Nu weet ik niet of dit normaal is de eerste dag (ik had iets gehoord van een 24u trial periode)
                          normaal gezien zie je die doortellen van A tot F... heb dat gisteren (toen heb ik hem gekregen) niet naar gekeken maar vandaag deed hij het perfect.

Comment

Aan de mensen die 'm vandaag onvangen hebben: Als je naar Coyote Info gaat in het menu, wa staat daar bij GSM?

Bij mij 00B, en dat zou F moeten zijn.
                            Nu weet ik niet of dit normaal is de eerste dag (ik had iets gehoord van een 24u trial periode)
                            Oorspronkelijk geplaatst door JeVeE Bekijk Berichten
                            normaal gezien zie je die doortellen van A tot F... heb dat gisteren (toen heb ik hem gekregen) niet naar gekeken maar vandaag deed hij het perfect.
                            Hier ook 00B

Comment

• De eerste 24 uren worden je meldingen van mobiele flitsers genegeerd door het systeem.

Comment

• Pfff...ik wil mijn speelgoed ook

Comment

• Op 04/10 besteld en nog altijd niets ontvangen, zelfs het boekje van deze week nog niet ontvangen.
                                  Als ik op de AutoGids site inlog en bij mijn abonnement ga zien zie ik daar 2 lijnen van abonnement staan:
                                  Autogids Voor twee jaar (of 52 nummers) 04/10/09 In afwachting
                                  Autogids Voor twee jaar (of 52 nummers) 04/10/09 betaald (04/10/09)

Is dat bij iedereen zo ?
                                  Ik wil men Coyote ook hebben :s
                                  2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                                    Heb de mijne dus zopas geregistreerd en vnv eens testen of ik verkenners zie. Ik kan mij niet inbeelden dat op traject kortrijk brussel niemand is met zon ding. Wordt dat aantal verkenners lang weergegeven of maar een milliseconde :-D anders kant zijn dat k t telkens gemist heb ee :-p
                                    Ik had hetzelfde probleempje, je moet morgen nog eens proberen. Ik had de eerste 24uur ook geen meldingen van aantal verkenners etc. Flitspalen en mobiele flitsers melden lukt ook niet, enkel jij zal jouw eigen meldingen te zien krijgen.

Comment

• toch handig, stel je voor je denkt 50 te moeten rijden en je mag 70 bvb

Comment

• DDke,
                                        Als je bijvoorbeeld 115 rijdt achter 'n linksplakker, en die gaat net eindelijk naar rechts kort voor 'n flitser, zou je de melding mogelijk niet gehoord hebben... Daarom kan je dat instellen...
                                        Hij piept wel gewoon kort hoor, als je trager rijdt dan toegelaten, maar als je over de snelheid gaat blijft hij volop piepen tot je vertraagd bent...
                                        Gewoon laten staan dus, piept al genoeg
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

Comment

• Is geleverd met Taxipost DDke!

Binnenring A'lecht - Gr-Bijgaarden: 2 verkenners (17u20), 6 km

E40 G-B - Zwijnaarde: 7-8-10 verkenners, 15-20 km

E17 Zwijnaarde - Deerlijk: 4-6 verkenners, 12 km

Niets tegengekomen

Op E40 flipte 't wel zwaar in Wetteren: MOBIEL toonde 'm...dan stopte 't en was 'k ergens gepasseerd waar ze bij mijn weten nooit staan

Comment

Working...
                                          X