Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
heb de mijne daarnet ook aangekregen ...lijkt me een robuust toestelletje ... straks eens even testen!
Ik lees net dit
Oorspronkelijk geplaatst door Nieuwsblad.be
Zonet is er in belgië een massale klopjacht ingezet door de verkeerspolitie.
Een corvette Z06 werd geflitst met een snelheid van 325km/u op de E313 richting Lummen.
De dader is nog steeds voortvluchtig.
Bewoners die langs het traject van de E313 wonen word gevraagd ramen en deuren te sluiten. De Z06 had namelijk de uitlaatmod uitgevoerd en het geproduceerde geluid en de benzine dampen zouden schadelijk zijn voor de gezondheid.
De klopjacht door de verkeerspoltie is net tot een einde gekomen.
De politie is erin geslaagd de bestuurder na een korte schermutseling te overmeesteren.
Uit de eerste verklaringen die de dader heeft afgelegd blijkt dat de mobiele flitser niet werd gemeld door zijn pas geleverde mini coyote.
Er wordt nu verder onderzoek verricht of hier enige waarheid in schuilt. Het is namelijk mogelijk dat de sim kaart in de coyote pas actief wordt na de registratie van het toestel op de site.
Wij houden u op de hoogte over verdere ontwikkelingen.
Kga trouwens de afstand voor mobiele flitsers instellen op 1 ipv 2km...
In FR wordt vaak frontaal geflitst of gemeten met radarguns, dus daar is 2km wel nodig. In BE niet...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Moet je dat ding niet activeren?
Kan me niet voorstellen dat die met z'n sim-card geactiveerd in de doos zit te wachten.
Ken, hoe is hij geleverd aub?
heb de mijne net geregistreerd en alles bekeken.Blijkbaar wordt het serienummer doorgegeven want op de site van coyote staat exact de juiste dag (begin) van toen ik de mijne heb aangekocht!
als je registreert staat er bij aankoopdatum de dag van registratie maar je abbo loopt vanaf "begin"
Aankoopdatum Abonnementstype Duur Begin datum Einddatum
15/10/2009 Eerste inschrijving 90 13/10/2009 01/01/1970
Heb de mijne dus zopas geregistreerd en vnv eens testen of ik verkenners zie. Ik kan mij niet inbeelden dat op traject kortrijk brussel niemand is met zon ding. Wordt dat aantal verkenners lang weergegeven of maar een milliseconde :-D anders kant zijn dat k t telkens gemist heb ee :-p
Heb de mijne dus zopas geregistreerd en vnv eens testen of ik verkenners zie. Ik kan mij niet inbeelden dat op traject kortrijk brussel niemand is met zon ding. Wordt dat aantal verkenners lang weergegeven of maar een milliseconde :-D anders kant zijn dat k t telkens gemist heb ee :-p
Op 04/10 besteld en nog altijd niets ontvangen, zelfs het boekje van deze week nog niet ontvangen.
Als ik op de AutoGids site inlog en bij mijn abonnement ga zien zie ik daar 2 lijnen van abonnement staan:
Autogids Voor twee jaar (of 52 nummers) 04/10/09 In afwachting
Autogids Voor twee jaar (of 52 nummers) 04/10/09 betaald (04/10/09)
Is dat bij iedereen zo ?
Ik wil men Coyote ook hebben :s
Ik had hetzelfde probleempje, je moet morgen nog eens proberen. Ik had de eerste 24uur ook geen meldingen van aantal verkenners etc. Flitspalen en mobiele flitsers melden lukt ook niet, enkel jij zal jouw eigen meldingen te zien krijgen.
DDke,
Als je bijvoorbeeld 115 rijdt achter 'n linksplakker, en die gaat net eindelijk naar rechts kort voor 'n flitser, zou je de melding mogelijk niet gehoord hebben... Daarom kan je dat instellen...
Hij piept wel gewoon kort hoor, als je trager rijdt dan toegelaten, maar als je over de snelheid gaat blijft hij volop piepen tot je vertraagd bent...
Gewoon laten staan dus, piept al genoeg
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment