Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vraagske: Waarom zou je kiezen om een melding te krijgen als je snelheid ONDER de max snelheid ligt?
Of versta ik dit verkeerd?
Nee hij meld het bij overschrijdng max toeg snelheid en je krijgt een led en een korte biep maar dat derde door u omcirkelde dat is wanneer hij ipv korte biep een konstant gebiep moet laten horen.
Speelgoedje is zopas geleverd, mooi zo.
Gisteren besteld vandaag geleverd.
Vanavond eens testen ze...
Heb alleen wat vragen bij het aantal verkenners, dit is door de uitgever toch gemakkelijk te manipuleren toch?
Waar kun je die persoonlijke voorkeuren instellen? op toestel zelf of via pc?
Damn, vandaag taxipost aan de deur gehad, maar niemand thuis natuurlijk en nu kan ik het pas dinsdag gaan afhalen in het postpunt (morgen toch is proberen om bij de post te weten te komen waar het pakket ligt en om dan naar daar te rijden).
Ik hoop dak nu dit weekend nergens geflitst wordt!
Ik ben naar Rotterdam gereden vandaag, en na 1 dag ben ik ENORM overtuigd !
Ik heb steeds voldoende verkenners gehad op de autowegen. Minimum 6 tot 28
En het werk echt wel goed.
Net aan de grens met Nederland stonden ze te flitsen richting Antwerpen met interventie.
Coyote gaat mooi af en er staat dat de laatste maal dat iemand het gemeldt had 2 minuten voordien was.
Ik heb het dan ook nog maar even gemeldt.
Alles gaat vlot en duidelijk !
En bovendien werkte het perfect voor de flitspalen in Nederland ook ! Mooi meegenomen.
Het enige wat ik nu nog wil doen is de boel vast inbouwen zodat ik niet met stroom moet gaan zeulen. (ik haat kabels die los liggen !)
Ik wil het in mijn beide wagens inbouwen ,dus moet eigenlijk nog een extra klip vinden, ofwel moet ik het doen met een magneet in beide wagens ... misschien dubbele magneet ergens achter het dash zodat je er helemaal niets van ziet, maar hij toch mooi op zijn plaats blijft !
Happy user, en ik verwacht dat er nog een heleboel van mijn kennissen en familie het gaan aankopen nadat ze de mijne even gaan geleend hebben
Ik heb de mijne vandaag ook zijn doop gegeven ... Helemaal tot aan het zeeke ;-) en ik ben ook behoorlijk tevreden ... Ga hem juist nog een beetje aanpassen zodat hij niet te lang op voorhand gaat piepen . Ik steek de mijne gewoon vast achter mijn zonneklep ... Zo kan ik hem ook in mijn camionette steken .
Ik heb de mijne vandaag ook zijn doop gegeven ... Helemaal tot aan het zeeke ;-) en ik ben ook behoorlijk tevreden ... Ga hem juist nog een beetje aanpassen zodat hij niet te lang op voorhand gaat piepen . Ik steek de mijne gewoon vast achter mijn zonneklep ... Zo kan ik hem ook in mijn camionette steken .
Heb ik ook gedaan, maar met die files in nederland was hij toch plaat nog voor ik thuis was en diende ik de kabels tevoorschijn te halen. Héél vervelend.
Wegens het ontbreken van een belgisch forum kan dit mischien depanneren. Ik had graag een volledig lijst gehad van de afkortingen die het toestel gebruikt. Misschien aanvullen met copy past wie er nog kent
Comment