Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
LCHT + SNHD = Flitst niet alleen op rood maar ook op snelheid
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
zijn er nog want ik ben vrij zeker dat ik nog meldingen had,ik denk zelfs iets van SOS gehad ook
Eergisteren bij het opstarten van Mini Coyote was de tekst die erop kwam bijna onleesbaar (precies niet verlicht). Na een minuutje kwamen de felgroene letters/cijfers dan wel tevoorschijn
Als ge ergens nog vaste flitspalen tegenkomt die de coyote ni kent, gelieve dan op het knopke te drukken van een mobiele radarmelding , daarna ongeveer het uur van uw melding en coyote ID door te sturen naar volgend emailadres zodat deze persoon die paal kan bijvoegen aan de database.
Heb juist een mailtje gestuurd om een paal weg te halen op de E420/A54 Charleroi - Nivelles.
Heb het wel naar info@coyotesystems.be gestuurd.
Die paal zelf breken ze ni af zenne
Ik had het eerst ook doorgestuurd naar info coyotesystems.be maar toen heeft die persoon gevraagd of ik het int vervolg wilde doorsturen naar: m.decoster@coyotesystems.be
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
zijn er nog want ik ben vrij zeker dat ik nog meldingen had,ik denk zelfs iets van SOS gehad ook
Er is ook nog VAR (variabel), krijg je als je op de ring van antwerpen de Kennedy tunnel wil inrijden
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
MOB = Een mobiele camera
VAST = vaste flitspaal
VAR = variabele snelheids beperking
SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings
144 euro per jaar, excl aankoop. Komen jullie daar aan per jaar, of kopen jullie dit eigenlijk om eens "gerust" te kunnen gaan knallen op de openbare wegen en hoe gerust ben je dan?
also, waar is die te koop, vind er nergens meer ééntje :'(
Mij persoonlijk is het vooral te doen wat ik het gevoel heb dat we eens iets kunnen terugdoen tegen die overdreven snelheidsakties. Hout vasthouden maar in het verleden nooit geen grote boetes gehad maar wel een stuk of 10 van mij en ons bedrijf (dit jaar alléén al 5 keer op ons bedrijf) van 51 waar je 50 mocht gecorrigeerd of 72 waar je 70 mocht, telkens 5O euro enz.. I shit you not.
gecorrigeerd of 72 waar je 70 mocht, telkens 5O euro enz.. I shit you not.
I know the feeling, 71 waar ik 70 mocht was de laatste boete, ook 50 euro ^^
maja, op de teller is dat al dik in de 80, dus eigen fout eigenlijk.
Ik zou het ook super vinden moest iedereen zo'n ding hebben en we die vuile flikken lekker kunnen boycotten ^^
down with speedlimits!
ik vraag me alleen af hoelang het gaat duren voor de politie weet wat voor ding dat is en waarvoor het dient, volgens mij kun je dan alsnog beboet worden.
Stel nu dat ze u aan de kant zetten voor wat voor reden dan ook, ze dat ding zien hangen op uw dashboard en dan de redenering maken dat je graag agressief en snel rijdt omdat je zo'n ding hebt....
Ik heb dat zo ééns meegemaakt dat een agent me aan de kant zette voor een verwitting ('k reed 135 teller op de snelweg en 'k had die zwaan niet zien komen op de oprit), maar meneer agent zag dan m'n nurburgring sticker op de koffer hangen en maakte de opmerking: "zo, meneer rijdt dus wel vaker hard?".
Volgens mij kan zo'n ding de druppel zijn die de emmer doet overlopen en maw het verschil maken tussen een verwittiging en een effectieve boete
144 euro per jaar, excl aankoop. Komen jullie daar aan per jaar, of kopen jullie dit eigenlijk om eens "gerust" te kunnen gaan knallen op de openbare wegen en hoe gerust ben je dan?
also, waar is die te koop, vind er nergens meer ééntje :'(
Comment