Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
    LCHT + SNHD = Flitst niet alleen op rood maar ook op snelheid
    MOB = Een mobiele camera

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
      LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
      MOB = Een mobiele camera
      VAST = vaste flitspaal

Comment

• Ge zou bijna zeggen dat er logica in zit.
        Database error.
        The database has encountered a problem.

Comment

MOB = Een mobiele camera
          VAST = vaste flitspaal

zijn er nog want ik ben vrij zeker dat ik nog meldingen had,ik denk zelfs iets van SOS gehad ook

Comment

• Eergisteren bij het opstarten van Mini Coyote was de tekst die erop kwam bijna onleesbaar (precies niet verlicht). Na een minuutje kwamen de felgroene letters/cijfers dan wel tevoorschijn

Comment

• Als ge ergens nog vaste flitspalen tegenkomt die de coyote ni kent, gelieve dan op het knopke te drukken van een mobiele radarmelding , daarna ongeveer het uur van uw melding en coyote ID door te sturen naar volgend emailadres zodat deze persoon die paal kan bijvoegen aan de database.

m.decoster@coyotesystems.be

Comment

• Kan dit ook om er te laten verwijderen? Want ik krijg elke morgen melding, hier km'tje verder, maar die is daar al 2j weg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ken Bekijk Berichten
                  Kan dit ook om er te laten verwijderen? Want ik krijg elke morgen melding, hier km'tje verder, maar die is daar al 2j weg
                  Mag geen probleem zijn,stuur de lokatie maar door en ze zal wel verwijderd worden...

Comment

• .. En dan zijn er nog de palen waar de snelheidslimiet (in positieve zin!) aangepast is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Heb juist een mailtje gestuurd om een paal weg te halen op de E420/A54 Charleroi - Nivelles.
                      Heb het wel naar info@coyotesystems.be gestuurd.
                      Die paal zelf breken ze ni af zenne
                      Ik had het eerst ook doorgestuurd naar info coyotesystems.be maar toen heeft die persoon gevraagd of ik het int vervolg wilde doorsturen naar:
                      m.decoster@coyotesystems.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                        LCHT = flitst enkel als je door rood rijd,dus niet op snelheid
                        MOB = Een mobiele camera
                        VAST = vaste flitspaal

zijn er nog want ik ben vrij zeker dat ik nog meldingen had,ik denk zelfs iets van SOS gehad ook
                        Er is ook nog VAR (variabel), krijg je als je op de ring van antwerpen de Kennedy tunnel wil inrijden
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

MOB = Een mobiele camera
                          VAST = vaste flitspaal
                          VAR = variabele snelheids beperking
                          SOS = niet zeker van deze melding maar als dit correct is dan is dit misschien de melding van een ongeval zoals je kan instellen op de coyote home page bij uw settings

(merci voor deze voorlaatste melding)
                          Last edited by ; 20/10/2009, 13:09.

Comment

• is dat ding niet redelijk duur?

144 euro per jaar, excl aankoop. Komen jullie daar aan per jaar, of kopen jullie dit eigenlijk om eens "gerust" te kunnen gaan knallen op de openbare wegen en hoe gerust ben je dan?

also, waar is die te koop, vind er nergens meer ééntje :'(
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                            Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Mij persoonlijk is het vooral te doen wat ik het gevoel heb dat we eens iets kunnen terugdoen tegen die overdreven snelheidsakties. Hout vasthouden maar in het verleden nooit geen grote boetes gehad maar wel een stuk of 10 van mij en ons bedrijf (dit jaar alléén al 5 keer op ons bedrijf) van 51 waar je 50 mocht gecorrigeerd of 72 waar je 70 mocht, telkens 5O euro enz.. I shit you not.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                gecorrigeerd of 72 waar je 70 mocht, telkens 5O euro enz.. I shit you not.
                                I know the feeling, 71 waar ik 70 mocht was de laatste boete, ook 50 euro ^^

maja, op de teller is dat al dik in de 80, dus eigen fout eigenlijk.

Ik zou het ook super vinden moest iedereen zo'n ding hebben en we die vuile flikken lekker kunnen boycotten ^^

down with speedlimits!

ik vraag me alleen af hoelang het gaat duren voor de politie weet wat voor ding dat is en waarvoor het dient, volgens mij kun je dan alsnog beboet worden.
                                Stel nu dat ze u aan de kant zetten voor wat voor reden dan ook, ze dat ding zien hangen op uw dashboard en dan de redenering maken dat je graag agressief en snel rijdt omdat je zo'n ding hebt....

Ik heb dat zo ééns meegemaakt dat een agent me aan de kant zette voor een verwitting ('k reed 135 teller op de snelweg en 'k had die zwaan niet zien komen op de oprit), maar meneer agent zag dan m'n nurburgring sticker op de koffer hangen en maakte de opmerking: "zo, meneer rijdt dus wel vaker hard?".

Volgens mij kan zo'n ding de druppel zijn die de emmer doet overlopen en maw het verschil maken tussen een verwittiging en een effectieve boete
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
                                  is dat ding niet redelijk duur?

144 euro per jaar, excl aankoop. Komen jullie daar aan per jaar, of kopen jullie dit eigenlijk om eens "gerust" te kunnen gaan knallen op de openbare wegen en hoe gerust ben je dan?

also, waar is die te koop, vind er nergens meer ééntje :'(

en anders auto5 als je niet online wil bestellen

Comment

• Ah, nog een uurtje en ik kan em eindelijk gaan afhalen bij De Post...kan al niet wachten om het vanavond te testen
                                    2012 Renault Megane RS

Comment

• Subiet ook eentje halen, ben benieuwd
                                      2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                                        Fiets-versie?

Wacht? euhm..

nope sorry,
                                        ik vind uw humor niet
                                        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• ik wel, ze ligt hier

wimoptiek.be op

Comment

Working...
                                          X