Oorspronkelijk geplaatst door wisali
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nog eens updaten...:
Wie heeft er hier al eentje?
Coyote Mini Gebruikers:
Stevy
E90 Driver
Nicolas B.
Olivierooo
ScoobySimon----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenAllez jong?
Op uw leeftijd is dat niet grappig, ik weet het.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Vraagske: Waarom zou je kiezen om een melding te krijgen als je snelheid ONDER de max snelheid ligt?
Of versta ik dit verkeerd?
Ik neem aan op de coyotesystems.eu website ?
Als ik inlog en ik klik in het menu op 'Coyote settings', dan krijg ik een witte pagina 'Thank you for clicking on a link to the left' en verder niets. Is dat normaal? Mssn onderhoud op de website?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrAiL Bekijk Berichten
also, waar is die te koop, vind er nergens meer ééntje :'(
Gratis bij een abo voor 2 jaar op een bekend autoblad ;-)
Of is die actie reeds voorbij?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwie verwacht er eentje van de autogids
* bibi
Comment
-
Hoi
Als 't meezit wordt mijn eigenste kleine prairiehondje over een uurtje ofzo geleverd.
Enkele vraagjes :- Ik las hier dat de site van coyote Frankrijk blijkbaar beter zou zijn, met een uitgebreid forum? Klopt dit? Meer tools / ondersteuning o.i.d.?
- Kan ik m'n MiniCoyote in Frankrijk registreren?
- Heeft dat nut, met name dan voor die evt. grotere ondersteuning?
- Heeft dat nadelen? (ik denk aan garantie b.v.)
- Zijn er restricties qua gebruik van Franse MC's hier in België? Of werkt een MC "ongelimiteerd" in het "buitenland"?
- Klopt het dat 'ie de eerste 24u niet "werkt" (test-periode)?
Comment
-
Nu staat er in het beginmenu:
resterende: 18/01/2010 89dagen
en kan ik kiezen voor 12 maanden verlengen , 24 maanden verlengen of niet verlengen. Moet ik nu op Niet verlengen drukken, en kan ik dan binnen 89 dagen wel terug verlengen?2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHoi
Als 't meezit wordt mijn eigenste kleine prairiehondje over een uurtje ofzo geleverd.
Enkele vraagjes :- Ik las hier dat de site van coyote Frankrijk blijkbaar beter zou zijn, met een uitgebreid forum? Klopt dit? Meer tools / ondersteuning o.i.d.?
- Kan ik m'n MiniCoyote in Frankrijk registreren?
- Heeft dat nut, met name dan voor die evt. grotere ondersteuning?
- Heeft dat nadelen? (ik denk aan garantie b.v.)
- Zijn er restricties qua gebruik van Franse MC's hier in België? Of werkt een MC "ongelimiteerd" in het "buitenland"?
- Klopt het dat 'ie de eerste 24u niet "werkt" (test-periode)?
Eerste 24u kan je idd geen mobiele flitsers doorgeven. Maar ze komen wel binnen denk ik ...
Dus schakel hem vanals je hem hebt aan
PS: Kunnen wij samen niet even zoeken hoe we hem mooi kunnen inbouwen in een 1 serie ?
Ik zou graag met een grote mageneet ergens achter het dashboard werken zodat hij mooi vastklikt zonder dat je iets ziet
En dan wil ik hem voeden door hem rechtstreeks in de zekeringskast te pluggen zodat ik niet met de oplader moet staan rondlopen ...
Als je dan de wagen start start de coyote automatisch mee
Sta je meer dan 5 min stil schakelt hij toch zelf uit ...
Ideaal dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenAan de mensen die van plan zijn hem te kopen.. koop hem bij Auto5, blijkbaar is daar nu een promotie op de coyotes, 149 EUR en 4maand gratis abonnement
vandaag geflitst,
dus extra gemotiveerd!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenNu staat er in het beginmenu:
resterende: 18/01/2010 89dagen
en kan ik kiezen voor 12 maanden verlengen , 24 maanden verlengen of niet verlengen. Moet ik nu op Niet verlengen drukken, en kan ik dan binnen 89 dagen wel terug verlengen?
Kunnen jullie je settings aanpassen?
Kan iemand me helpen? many thanks!2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGewoon niet aankomen
En als ie de 4e maand bij registratie niet heeft geaccepteerd, bel ze dan even.2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
Comment