Oorspronkelijk geplaatst door Cash
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten]Wie heeft er hier al eentje?
Coyote Mini Gebruikers:
Stevy
E90 Driver
Nicolas B.
Olivierooo
ScoobySimon
Cash
Wax-it
Alexx
BozZke
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGewoon niet aankomen
En als ie de 4e maand bij registratie niet heeft geaccepteerd, bel ze dan even.
zal ze morgen ook'ns bellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenNormaalgezien registreer je op een .eu site en kan je dus ook op het franse forum
Eerste 24u kan je idd geen mobiele flitsers doorgeven. Maar ze komen wel binnen denk ik ...
Dus schakel hem vanals je hem hebt aan
PS: Kunnen wij samen niet even zoeken hoe we hem mooi kunnen inbouwen in een 1 serie ?
Ik zou graag met een grote mageneet ergens achter het dashboard werken zodat hij mooi vastklikt zonder dat je iets ziet
En dan wil ik hem voeden door hem rechtstreeks in de zekeringskast te pluggen zodat ik niet met de oplader moet staan rondlopen ...
Als je dan de wagen start start de coyote automatisch mee
Sta je meer dan 5 min stil schakelt hij toch zelf uit ...
Ideaal dus
Ik denk dat magneetding linksvoor de koepel over de tellercombo te zetten, tussen de tellers en de A-zuil dus. Daar is een "vlak" stukje dashboard bij mij. Zou dan kabeltje moeten laten lopen uit linksonder dashboard ofzo.
Trouwens, je tips om de zekeringskast te vinden -> didn't succeed. Heb staan zoeken laatste keer op Clastres, maar vond 't niet meteen en maar opgegeven dan.
Edit : uh-oh, ge gaat sowieso een trafo'ke moeten steken dan, 't ding werkt op 5,2V...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenBon, ding uitgepakt. 'Es registreren en installeren dat dingie. Wil 'm morgen up & running hebben.
De mijne heeft 't indertijd uitgehouden van hier tot in zuid frankrijk, dus goed 8-9u ;-)----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenResterende dagen abo : 89.
+ die "settings" pagina op de site laadt niet?----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenProbeer 's een andere browser?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk BerichtenEn opladen
De mijne heeft 't indertijd uitgehouden van hier tot in zuid frankrijk, dus goed 8-9u ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIn firefox laadt zelfs de hele site niet.
Nu nog wel een geschikte plek vinden, want op het dashboard kleven ziet men pa niet echt zitten, mss prutsen met het magneetje2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk BerichtenIk kon een uurtje geleden ook de settings niet veranderen, nu moet alles toch inorde zijn, net alles aangepast .
Comment
Comment