Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
De Bel975 is identiek en goedkoper te scoren in de USA.So far 233 rondjes op dé ring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenop de terugrit van chambley net over de grens geflitst..ik had nochtans kristof zijn coyote bij..ik dacht da te kopen maar nu hoef ik het al nimeer
hij reed een wagenlengte of 5 voor, en werd geflitst ... en ik was just gas aan 't geven, aargh
+/- 150-160 kmh denk ik .. wordt weer betalen
ik ben niet overtuigd van het systeem1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenin het doorgaan had olivierooo ook de zijne mee, ik ging er ook op voort ..
hij reed een wagenlengte of 5 voor, en werd geflitst ... en ik was just gas aan 't geven, aargh
ik ben niet overtuigd van het systeem
Met andere woorden, dé oplossing bestaat niet. Of toch: alleen vlammen als je zeker bent dat ze er niet kunnen staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
Kan een RDD dat niet tracken?
edit: te snel
Der Target EVO 966R ist hingegen mitr sogenannten ’shadow technology (Schattentechnik) davor geschützt. Diese Technik macht den Target unsichtbar für (unter anderem) den Interceptor VG-2.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenin het doorgaan had olivierooo ook de zijne mee, ik ging er ook op voort ..
ik ben niet overtuigd van het systeem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenik reed ook een 160 hopelijk kost ons dat weer niet teveel want mijn banden zijn weer versleten en die kosten veel geld . stom coyote kaske !!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDus drie man rijdt voorbij een flitser en allemaal vitten op de mini coyote, maar niemand die op dat knoppeke duwt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wernercupra Bekijk Berichtenwij hebben geduwd ...zeker weten..was rond 21u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDus drie man rijdt voorbij een flitser en allemaal vitten op de mini coyote, maar niemand die op dat knoppeke duwt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk BerichtenBlijft 3 uur staan normaal en wordt nog eens verlengt elke keer iemand anders erna afdrukt. Bizarre zaak...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenDaar schuilt 'm net het gevaar. De mini-coyote is voor mensen die niet opletten, dit is niet op mogelijk flitsgevaar attent zijn. Het is geen carte blanche om het pedaal tegen het pedaal te rammen. Daarvoor heb je een stinger nodig, maar dat is ook niet ideaal als je gesnapt wordt .
Met andere woorden, dé oplossing bestaat niet. Of toch: alleen vlammen als je zeker bent dat ze er niet kunnen staan.
nu, er is nog geen boete toegekomen dus ik ga nog niet zagen van op voorhand1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk BerichtenJullie waren net de grens over, niet? Misschien was de coyote signaal aan het zoeken. T.t.z. van een Franse maatschappij naar een Belgische....????
Comment
-
Comment