Oorspronkelijk geplaatst door DDke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenHoe bedoel je?Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
Comment
-
-
PS, het lijkt erop dat de settings op de coyotesystems.eu pagina terug werkt! ( voor die dat hun settings niet via moncoyote.fr aanpastten kan dan nuttig zijn!)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk BerichtenPS, het lijkt erop dat de settings op de coyotesystems.eu pagina terug werkt! ( voor die dat hun settings niet via moncoyote.fr aanpastten kan dan nuttig zijn!)
Comment
-
in mijn branche : als je 2 ketels koopt van het merk De Dietrich krijgen je als installateur 1 coyote gratis. Stond vandaag in de folder. Denk dat het grote succes toch stillaan finaal wordt.
Coyote is volledig aan het doorbreken en veel mensen die ik spreek kennen het al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenWie heeft er hier al eentje?
Coyote Mini Gebruikers:
Stevy
E90 Driver
Nicolas B.
Olivierooo
ScoobySimon
Cash
Wax-it
Alexx
BozZke
Dixie
Ken
JeVeE
Kristof D.
DDke
romainmessiaen
WimV
pmmeke
wannes
flupke73
Jules Winnfield
noname
gTa
Gio
Donni
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk BerichtenDaarstraks rond 14u30 op de E40 12 verkenners en op de RO 11, op de E19 gaf hij wel niets aan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichtenzou me verbazen als er op dat uur op de E19 niemand was me zo een bakske ...
Hij ging wel af bij de flitspaal in Rumst, dus hij was duidelijk nog wel actief
Comment
-
Ik rij dagelijks, rond half 8 op de E19 vanaf Mechelen naar de haven in Antwerpen, savonds omgekeerde richting rond 16.45. Ik kom er telkens 3 à 4 verkenners tegen. Maar soms duurt het op de E19 inderdaad wel heel lang voordat hij weergeeft hoeveel verkenners er juist zijn. Op de andere autostrades lijkt dat sneller te gaan
Maar 't is wel hoe meer naar het Noorden, naar de Nederlandse grens toe, hoe minder verkenners ik er zie.
Comment
-
Hoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?
In het begin was de mijne erg constant, maar de laatste dagen wisselt die enorm ...
Als ik bvb 120 rij zit hij constant tussen 110 tot 130 te spelen ... en soms sta ik stil en komt daar dan 6 tot 10 km/h te staan ...
Nochtans pakt hij 6 tot 8 satelieten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?
In het begin was de mijne erg constant, maar de laatste dagen wisselt die enorm ...
Als ik bvb 120 rij zit hij constant tussen 110 tot 130 te spelen ... en soms sta ik stil en komt daar dan 6 tot 10 km/h te staan ...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk BerichtenHoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?
Comment
-
TIP!! het rammelende knopje: mensen die last hebben van het rammelende geluidje: ik heb het vandaag gevonden. Je kan de coyote opendoen (beetje prutsen aan de zijkanten waar de kleine putjes zitten en het klikt open) en dan merk je dat het knopje in harde plastiek eruit valt. Dat knopje is niet vast, het ligt gewoon in de doorzichtige platiek gedeelte in een uitsparing. Achter het knopje zitten 2 witte pinnetjes die indrukt kunnen worden en de commando's doorgeven. Dat knopje heeft teveel speling. Er zit ruimte tussen het knopje en de witte pinnetjes. Ik heb een stukje licht karton uitgesneden in de vorm van het knopje en dat karton achter het knopje gestoken en dan de coyote terug toe geklikt. Het kartonnetje zat wat scheef bij dit maneuvre en de helft van het plastiek knopje is zonder kartonnetje maar het rust nog altijd op 1 van de 2 pinntjes en dat was in mijn geval genoeg om de speling weg te nemen tussen het doorzichtig bedienknopje en de witte pinnetjes. Voorlopig blijft het ertussen en is de speling en dus rammeling weg. Als ik het nog een keer moest doen zou ik het kartonntje vastplakken met secondenlijm ofzo maar voorlopig wilde ik het zonder colle doen om te weten eerst of de dikte van het kartonnetje genoeg was. Neem best de dikte van een heel lichte karton zoals vb het harde voorblad van een A4 papier schrijfblok (niet de nog dikkere achterkant maar het voorblad) dat zou genoeg moeten zijn (beetje dikker dan gewoon papier)
Comment
-
Ik denk dat de coyote tussen de 5 en 1O km minder snelheid aan geeft dan de teller. Dus 13O op de teller is dan 125 op de coyote. Hangt waarschijnlijk ook af van de banden en wielen die je steken hebt. Indien grote aftermarket wielen waarschijnlijk 1O km en Oem wielen en banden probably 5 km.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk BerichtenIk denk dat de coyote tussen de 5 en 1O km minder snelheid aan geeft dan de teller. Dus 13O op de teller is dan 125 op de coyote. Hangt waarschijnlijk ook af van de banden en wielen die je steken hebt. Indien grote aftermarket wielen waarschijnlijk 1O km en Oem wielen en banden probably 5 km.----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
Comment
-
Dezelfde klachten als mensen met een draagbare GPS. In steden heb ik ook moeilijkheden ... Satellieten schijnen in slechte staat te zijn ...2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km
Comment
Comment