Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    @Donni: Past er maar mee op he. Gevaarlijke toestelen zene..
    Hoe bedoel je?

Comment

• Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:
      Stevy
      E90 Driver
      Nicolas B.
      Olivierooo
      ScoobySimon
      Cash
      Wax-it
      Alexx
      BozZke
      Dixie
      Ken
      JeVeE
      Kristof D.
      DDke
      romainmessiaen
      WimV
      pmmeke
      wannes
      flupke73
      Jules Winnfield
      noname
      gTa
      Gio
      Donni

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Donni Bekijk Berichten
        Hoe bedoel je?
        Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        1234567

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
          Zie #724

Comment

• PS, het lijkt erop dat de settings op de coyotesystems.eu pagina terug werkt! ( voor die dat hun settings niet via moncoyote.fr aanpastten kan dan nuttig zijn!)
            2012 Renault Megane RS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
              PS, het lijkt erop dat de settings op de coyotesystems.eu pagina terug werkt! ( voor die dat hun settings niet via moncoyote.fr aanpastten kan dan nuttig zijn!)
              jep, en volledig aangepast

Comment

• in mijn branche : als je 2 ketels koopt van het merk De Dietrich krijgen je als installateur 1 coyote gratis. Stond vandaag in de folder. Denk dat het grote succes toch stillaan finaal wordt.

Coyote is volledig aan het doorbreken en veel mensen die ik spreek kennen het al.

Comment

• Ja, ik vind het ook opvallend hoeveel mensen er al van gehoord hebben, zelfs mensen die totaal niet in auto's geïnteresseerd zijn.

Comment

Wie heeft er hier al eentje?

Coyote Mini Gebruikers:
                    Stevy
                    E90 Driver
                    Nicolas B.
                    Olivierooo
                    ScoobySimon
                    Cash
                    Wax-it
                    Alexx
                    BozZke
                    Dixie
                    Ken
                    JeVeE
                    Kristof D.
                    DDke
                    romainmessiaen
                    WimV
                    pmmeke
                    wannes
                    flupke73
                    Jules Winnfield
                    noname
                    gTa
                    Gio
                    Donni
                    Den deze ook: jokke_vlo

Comment

• Daarstraks rond 14u30 op de E40 12 verkenners en op de RO 11, op de E19 gaf hij wel niets aan

Comment

Daarstraks rond 14u30 op de E40 12 verkenners en op de RO 11, op de E19 gaf hij wel niets aan
                        zou me verbazen als er op dat uur op de E19 niemand was me zo een bakske ...
                        2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                        2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                          zou me verbazen als er op dat uur op de E19 niemand was me zo een bakske ...
                          Normaal zoekt hij automatisch naar verkenners om de 5 minuten, maar vanaf da 'k op de E19 was stopte hij er ook mee
                          Hij ging wel af bij de flitspaal in Rumst, dus hij was duidelijk nog wel actief

Comment

• Ik rij dagelijks, rond half 8 op de E19 vanaf Mechelen naar de haven in Antwerpen, savonds omgekeerde richting rond 16.45. Ik kom er telkens 3 à 4 verkenners tegen. Maar soms duurt het op de E19 inderdaad wel heel lang voordat hij weergeeft hoeveel verkenners er juist zijn. Op de andere autostrades lijkt dat sneller te gaan
                            Maar 't is wel hoe meer naar het Noorden, naar de Nederlandse grens toe, hoe minder verkenners ik er zie.
                            2012 Renault Megane RS

Comment

• Hoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?

In het begin was de mijne erg constant, maar de laatste dagen wisselt die enorm ...

Als ik bvb 120 rij zit hij constant tussen 110 tot 130 te spelen ... en soms sta ik stil en komt daar dan 6 tot 10 km/h te staan ...

Nochtans pakt hij 6 tot 8 satelieten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Hoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?

In het begin was de mijne erg constant, maar de laatste dagen wisselt die enorm ...

Als ik bvb 120 rij zit hij constant tussen 110 tot 130 te spelen ... en soms sta ik stil en komt daar dan 6 tot 10 km/h te staan ...

Idem... Deze middag stond ik aan te schuiven aan 't zuidstation in brussel, en dacht hij dat ik 132 reed
                                ----------------------------------------------------------------------------------
                                2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                Pictures here: BMW 7 Series
                                1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                It might need half a starsystem to turn around,
                                but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                  Hoe accuraat zijn de gps sensoren bij jullie ?

atlijd ok, één keertje flipte hij in de ardennen. Daar reed ik 30 en op de coyote stond 180 enzo

Comment

• TIP!! het rammelende knopje: mensen die last hebben van het rammelende geluidje: ik heb het vandaag gevonden. Je kan de coyote opendoen (beetje prutsen aan de zijkanten waar de kleine putjes zitten en het klikt open) en dan merk je dat het knopje in harde plastiek eruit valt. Dat knopje is niet vast, het ligt gewoon in de doorzichtige platiek gedeelte in een uitsparing. Achter het knopje zitten 2 witte pinnetjes die indrukt kunnen worden en de commando's doorgeven. Dat knopje heeft teveel speling. Er zit ruimte tussen het knopje en de witte pinnetjes. Ik heb een stukje licht karton uitgesneden in de vorm van het knopje en dat karton achter het knopje gestoken en dan de coyote terug toe geklikt. Het kartonnetje zat wat scheef bij dit maneuvre en de helft van het plastiek knopje is zonder kartonnetje maar het rust nog altijd op 1 van de 2 pinntjes en dat was in mijn geval genoeg om de speling weg te nemen tussen het doorzichtig bedienknopje en de witte pinnetjes. Voorlopig blijft het ertussen en is de speling en dus rammeling weg. Als ik het nog een keer moest doen zou ik het kartonntje vastplakken met secondenlijm ofzo maar voorlopig wilde ik het zonder colle doen om te weten eerst of de dikte van het kartonnetje genoeg was. Neem best de dikte van een heel lichte karton zoals vb het harde voorblad van een A4 papier schrijfblok (niet de nog dikkere achterkant maar het voorblad) dat zou genoeg moeten zijn (beetje dikker dan gewoon papier)

Comment

• Ik denk dat de coyote tussen de 5 en 1O km minder snelheid aan geeft dan de teller. Dus 13O op de teller is dan 125 op de coyote. Hangt waarschijnlijk ook af van de banden en wielen die je steken hebt. Indien grote aftermarket wielen waarschijnlijk 1O km en Oem wielen en banden probably 5 km.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                        Ik denk dat de coyote tussen de 5 en 1O km minder snelheid aan geeft dan de teller. Dus 13O op de teller is dan 125 op de coyote. Hangt waarschijnlijk ook af van de banden en wielen die je steken hebt. Indien grote aftermarket wielen waarschijnlijk 1O km en Oem wielen en banden probably 5 km.
                                        Wat jij beschrijft is de afwijking van de teller in de auto, ten opzichte van de echte snelheid (GPS)... Wat Wax-It bedoelt, is dat de Coyote soms "verspringt" van snelheid, bij slechte dekking mogelijk...
                                        ----------------------------------------------------------------------------------
                                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                        Pictures here: BMW 7 Series
                                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                        Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                        It might need half a starsystem to turn around,
                                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                        Cylons have respect for it...

Comment

• Dezelfde klachten als mensen met een draagbare GPS. In steden heb ik ook moeilijkheden ... Satellieten schijnen in slechte staat te zijn ...
                                          2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                          2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

Working...
                                          X