Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Door het raam?
    Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
    Ja, zo kan ik ook +16000 posts maken

Daar zie, ambras in 't kiekenkot. (Alhoewel het wel h(W)aan(l)tjes zijn...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
      Oftewel: Bagarre dans le poulailler..

Komt er mij eens wa brengen, ma geen zoute he.
      Ik zit vlak aan de luchthaven voor de moment

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Kanni, de Max heeft alles opgegeten..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
          Vandaag terug prijs. N44 richting kust ter hoogte van Knesselare Coyote begint te piepen en meldt mobiele controle. vreemd...1 km verder staat er op de parkeerstrook een vrachtwagen geparkeerd. Vlak daarvoor de bekende grijze polo met kodak, bijna niet te zien als men er niet op let. Vertragen, vier pinkers aan en melding doorgegeven....
          Daar staan ze regelmatig, overlaatst hebben ze daar eens staan flitsen van rond 22u tot 7u 's morgens...

Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Ik krijg het van die grijze polo!
          Idd, maar aan de ene kant zijn ze gelukkig zo dom dat ze al 3 jaar met dezelfde flitsen

Comment

• waar moet je zijn als de promocode niet aangenomen wordt?

Comment

• Bellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                Bellen.
                de +33 nummer, right?

Comment

• Wat kan u doen indien uw mini Coyote niet functioneert?
                  1. Neem contact op met onze klantendienst. Zorg dat u uw Coyote en zijn ID nummer beschikbaar hebt. Het kan immers zijn dat ze u verzoeken enkele handelingen uit te voeren om het toestel na te kijken. Telefoonnummer klantendienst: 0033.800.00.31.17
                  Openingsuren klantendienst: 9u30 tot en met 17u30
                  Vriendelijke mensen. Was een callcenter in Nederland in mijn geval .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                    Vriendelijke mensen. Was een callcenter in Nederland in mijn geval .
                    ik zat rechtstreeks in frankrijk, perfect frans- & engelstalig
                    t'is geactiveerd

merci voor de hulp wooter

Comment

• Gi-gan-tisch tevreden van dit ding!! Beste 150 EUR ever.

Al meerdere keren gewaarschuwd voor een clandestiene fotosessie, een paar keer loos alarm wel, maar meerdere keren dikke chance dat ik 'm had want "ik kijk altijd uit naar flitsers" maar nu weet ik waarom ik ondanks die vroegere tactiek toch soms op de bon stond : ze zitten verdikke vaak goed weggestoken die snorren.

Bedankt aan allen die op de terugweg van Chambley na geflitst te zijn net over de grens op 't knoppeke hebben geduwd, want ik kreeg mooi een waarschuwing voor beide flitskarren. Met de camionette was 't moeilijk om op niet-bergaf stukken te snel te rijden (deed op 't vlakke een 125-126 reëel), maar 't ging daar wat bergaf en dan liep dat ding toch ook naar de 135-140.

Je moet natuurlijk weten dat je hier 's nachts op de autostrade best wat kans hebt dat er ene staat en die nog niet is gespot. Overdag vind ik 't prima werken, zeker op autostrades (al een keer of 5 "gered") maar ook op secundaire wegen (1 keer gered, en chance want 't ging minstens 14 dagen rijverbod geweest zijn...).

Enkel dat doorzichtig plastic knoppeke dat zo rammelt, aaaaargh.

Comment

• De mijne rammelt gelukkig niet

Daarstraks 41 !!!! verkenners op de E40 ter hoogte van sterrebeek... En dat om 19u30...
                        ----------------------------------------------------------------------------------
                        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                        Pictures here: BMW 7 Series
                        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                        It might need half a starsystem to turn around,
                        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          PS, het lijkt erop dat de settings op de coyotesystems.eu pagina terug werkt! ( voor die dat hun settings niet via moncoyote.fr aanpastten kan dan nuttig zijn!)
                          YES! It worked. Geen "bevestig" knop o.i.d., dat slaat vanzelf op wat je koos?

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                          in mijn branche : als je 2 ketels koopt van het merk De Dietrich krijgen je als installateur 1 coyote gratis. Stond vandaag in de folder. Denk dat het grote succes toch stillaan finaal wordt.

Coyote is volledig aan het doorbreken en veel mensen die ik spreek kennen het al.
                          Ik mag het hopen, soms vind ik 't nog iets te weinig verkenners hebben op gewonere uren. Nog nooit meer dan 16 verkenners voor me gehad, 'k zou 't leuk vinden mocht dat continu rond de 50 schommelen.

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                          TIP!! het rammelende knopje: mensen die last hebben van het rammelende geluidje: ik heb het vandaag gevonden. Je kan de coyote opendoen (beetje prutsen aan de zijkanten waar de kleine putjes zitten en het klikt open) en dan merk je dat het knopje in harde plastiek eruit valt. Dat knopje is niet vast, het ligt gewoon in de doorzichtige platiek gedeelte in een uitsparing. Achter het knopje zitten 2 witte pinnetjes die indrukt kunnen worden en de commando's doorgeven. Dat knopje heeft teveel speling. Er zit ruimte tussen het knopje en de witte pinnetjes. Ik heb een stukje licht karton uitgesneden in de vorm van het knopje en dat karton achter het knopje gestoken en dan de coyote terug toe geklikt. Het kartonnetje zat wat scheef bij dit maneuvre en de helft van het plastiek knopje is zonder kartonnetje maar het rust nog altijd op 1 van de 2 pinntjes en dat was in mijn geval genoeg om de speling weg te nemen tussen het doorzichtig bedienknopje en de witte pinnetjes. Voorlopig blijft het ertussen en is de speling en dus rammeling weg. Als ik het nog een keer moest doen zou ik het kartonntje vastplakken met secondenlijm ofzo maar voorlopig wilde ik het zonder colle doen om te weten eerst of de dikte van het kartonnetje genoeg was. Neem best de dikte van een heel lichte karton zoals vb het harde voorblad van een A4 papier schrijfblok (niet de nog dikkere achterkant maar het voorblad) dat zou genoeg moeten zijn (beetje dikker dan gewoon papier)
                          Oorspronkelijk geplaatst door Cash Bekijk Berichten
                          Bij mij is't gelukt, rammelende knopje is weg.
                          Het gaat inderdaad vrij makkelijk open via die 4 kleine gaatjes achteraan.
                          Eens open heb ik 2 kleine vierkantjes, uitgeknipt uit het stuk karton dat achteraan een nlok papier zit, ter hoogte van die knoppen gezet. Het moet wel precies op de juiste plek zijn, anders is het contact niet goed als je het terug dicht doet.
                          't is véél beter zo, zonder dat gerammel
                          Aha, interessant. Als ik 'es tijd vind ga 'k daar ook 'es werk van maken.

Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
                          Mijn toestel begint moeilijk te doen...
                          ik heb problemen om het aan te krijgen. Ik moet soms een 20tal keer het toestel aanzetten vooraleer hij begint met satelieten zoeken. het blijft staan op dat logo en biept om de 2 seconden.
                          Bij mij idem. Gewoon effe in 't stroom pluggen en dan gaat 'ie onmiddellijk aan 't zoeken.

Comment

• zou er iemand bereid zijn om zijn machientje een weekend uit te lenen? (12 tot 14 december)
                            uiteraard tegen een gepaste vergoeding...
                            2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                            2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wimpus Bekijk Berichten
                              zou er iemand bereid zijn om zijn machientje een weekend uit te lenen? (12 tot 14 december)
                              uiteraard tegen een gepaste vergoeding...
                              halo ik ben ook in bezit van de coyote je mag de mijne beste lenen , maar ik woon wel in west vlaanderen ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kocabar Bekijk Berichten
                                halo ik ben ook in bezit van de coyote je mag de mijne beste lenen , maar ik woon wel in west vlaanderen ...
                                als er niets dichter uit de bus komt wil ik wel eens bekijken of dit praktisch te regelen valt
                                2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Daarnet toch even geluk dat ik de coyote in beide richtingen ingesteld heb staan ... Soms is het moeilijk te weten in welke richting ze flitsen.
                                  2012 Nissan Qashqai 1.5 DCI Urban - 40.000 km
                                  2015 Opel Insignia 2.0 CDTI Cosmo OPC Line - 10.000 km

Comment

• Sinds kort zit er iemand elke keer een melding te doen aan de flitspaal in Wemmel... Iemand die denkt dat hij flitspalen ook moet melden of iemand die het gepiep wil afzetten ... ?

En ik heb ook zoo een trillend knopje

Comment

• Vandaag naar Calais gereden, en in Frankrijk is dat toch echt wel een gigantisch goed systeem hoor !

1 flitser tegen gekomen en werd mooi gemeldt

Maar ik heb minstens 8 verkenners gehad tot zelf over de 30 !!!
                                      Steeds op een paar km voor me.

Lekker relax rijden

Comment

• Zou die gast in Oosterzele ook een MiniCoyote gemonteerd gehad hebben zodat hij zonder gevaar 90 kon rijden waar het maar 70 mag ?? Ah nee, sorry, dat spul word alleen aangekocht om niet constant op z'n kilometerteller te moeten kijken om er zeker van te zijn dat men geen 5 kmpu te snel rijdt. Dus totaal niet met de gedachte, en de hoop, om zo veel mogelijk zo hard mogelijk te kunnen rijden zonder het gevaar van geflitst te worden te lopen.

(Sorry als dit zinnetje weer te lang is........ welk leesniveau was het weer dat men hier moet respecteren ?).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                                          Zou die gast in Oosterzele ook een MiniCoyote gemonteerd gehad hebben zodat hij zonder gevaar 90 kon rijden waar het maar 70 mag ?? Ah nee, sorry, dat spul word alleen aangekocht om niet constant op z'n kilometerteller te moeten kijken om er zeker van te zijn dat men geen 5 kmpu te snel rijdt. Dus totaal niet met de gedachte, en de hoop, om zo veel mogelijk zo hard mogelijk te kunnen rijden zonder het gevaar van geflitst te worden te lopen.

(Sorry als dit zinnetje weer te lang is........ welk leesniveau was het weer dat men hier moet respecteren ?).
                                          Kerel had gezopen!

Wat geeft dit te maken met de Coyote?

Comment

Working...
                                          X