Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wel ik ga er heel erg eerlijk in zijn
    met al die gratis coyotes + abbo's krijg je een hoop mensen die wel vinden dat de toegewezen snelheid genoeg is

en dan krijg je hopelijk niet te veel en te lang, natuurlijk geestigaards die her en der op het knopje duwen, kwestie van de juiste snelheid te helpen

ik had er geen gratis van de autogids (heb trouwens ook m'n centen van het ag-abbo nog ni terug...) maar ik zou het ook gedurven hebben

Comment

• ik ga er ook van uit dat binnen 4 maande de coyto's haast gratis in tweedehands gaan

geen erg voor coyote, die leeft van de abboslaven

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Levi Bekijk Berichten
        Will, was jij vroeger schoolmeester?
        Neen, toch niet.

Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
        Zelfs een schoolmeester schrijft zo geen onzin...
        Groot gelijk heb je.

Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
        Ergens heeft 'ie wel een punt.
        Dank u.

Oorspronkelijk geplaatst door wannes Bekijk Berichten
        met al die groen appels is het hier tegenwoordig triestig vertoeven.....
        Dat is het seizoen, het verse fruit begint in de winkels te koop te komen.

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
        Ze hebben daar de "negeer" knop voor uitgevonden
        Voila, toch nog ne slimmen hier.

Oorspronkelijk geplaatst door Rambler Bekijk Berichten
        Een verschrikkelijk ongeval met een dronken bestuurder die in een wel hele flauwe bocht in de fout gaat en waar zeer waarschijnlijk geen Coyote in het spel is, wordt misbruikt om zijn punt te maken in een topic over de Coyote.

Hij zou beter vlakaf zeggen dat hij de reden omtrent gebruik van de Coyote om niet gedurig op de teller te moeten kijken maar naar de baan en niet omdat men niet geflitst wil worden, een drogreden vindt. Dat is klaar en daar kan men het dan eens mee zijn of niet. En zou de post gelijk ook veel geloofwaardiger maken.
        Heb in het verleden dat punt al duidelijk gemaakt. Zowel aangaande de drogreden van het tellerkijken als de echte reden van hopelijk ongestoord te kunnen vlammen. De Coyote hier aanhalen diende alleen om het gevaar van ongeacht waar aan ongeacht welke snelheid te kunnen rijden aan te kaarten. Zie verder laatste reactie in deze post.

Oorspronkelijk geplaatst door wimV Bekijk Berichten
        We leven in een zielige verzuurde maatschappij, man, als men kan kakken op iemand is men content.
        En wat betreft dat ongeval, heel triestig verhaal voor iedereen zowel voor het de slachtoffers als voor de bestuurder. Het zal inderdaad je dochter maar zijn of je zoon. Het lot.....
        Krijg inderdaad zo'n boodschap maar thuis. Op wie werd er gekakt ? Op iemand die met 'n pint op en te hard rijdend een bocht mist en daar het leven van verschillende families mee verwoest ? Heb met opzet dit feit gelinkt aan de Coyote omdat dit soort feiten veelvuldiger kan voorkomen in combinatie met het gebruik van zo'n Coyote. (Zie maar in Frankrijk, de bakermat van de Coyotes, daar gaat, door het stevig verhoogde aantal zware ongevallen aan overdreven snelheden, de politie zich wat meer focussen op deze zaken).

Comment

• Je hebt natuurlijk altijd mensen die aw bezoeken om de zuinigste meest groene auto te vinden. Gelukkig zijn ze nog altijd een minderheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
            9Zie maar in Frankrijk, de bakermat van de Coyotes, daar gaat, door het stevig verhoogde aantal zware ongevallen aan overdreven snelheden, de politie zich wat meer focussen op deze zaken).
            Uche uche will... Frankrijk kent sinds enkele jaren een felle daling aan aantal zware ongevallen, en de vitesse is er ook al heel wat uit.

Zoals gezegd: die Mini Coyote helpt geen kneit op zo een weg, behalve als iedereen met zoiets zou rondrijden maar dat is dus niet en zoals je zelf hebt vastgesteld is de gehaalde snelheid in dit ongeval teweeg gebracht zonder Coyote. Ook zonder snelheidscontrole overigens.

Tuurlijk is de Coyote voor ongestoord rijden. Op de snelweg. Op een lege E40 Luik-Brussel is 120 km/u traag, maar actiefotos kosten wel wat en ik regel zelf mijn photoshoots wel. Op gewone wegen reageert de Coyote inderdaad op flitspalen, maar bij mij is dat amper een biepke omdat ik al onder de maximum toegelaten snelheid zit. Als er al een flitspaal is, want in mijn stad zetten ze dat dus niet neer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
              Je hebt natuurlijk altijd mensen die aw bezoeken om de zuinigste meest groene auto te vinden. Gelukkig zijn ze nog altijd een minderheid
              Ook onzin van de bovenste plank.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk Berichten
                Ook onzin van de bovenste plank.

Comment

• Mini-coyote vrachtwagens?

Deze voormiddag reed ik op de E17 ter hoogte van Kortrijk in de richting van Gent. Ik krijg een melding mobiele controle. Er zijn geen wegenwerken, de snelheid is er 120 en toch geeft de mini-coyote 90 km/h maximumsnelheid aan. Nog geen kilometer verder staat er inderdaad een statief in de struiken, aan de rechterzijde van de rijweg. Meet die dan enkel de snelheid van de vrachtwagens?

Comment

• Kan zijn dat de coyote de zijweg of de brug inschatte als locatie?
                    ----------------------------------------------------------------------------------
                    2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                    2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                    Pictures here: BMW 7 Series
                    1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                    Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                    It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                    It might need half a starsystem to turn around,
                    but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                    Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Zo slim is een Mini Coyote niet. De snelheid zal waarschijnlijk fout zijn ingegeven voor dat stuk snelweg, ofwel is er effectief een snelheidsbeperking (maar die kan ik mij alleszins niet herinneren), ofwel denkt de Coyote dat je op een zijweg rijdt waar ook die camera staat, met die beperking.

Comment

• Coyote zal inderdaad de snelheid verkeerd ingeschat hebben. Misschien werd het statief met de radar zelf niet opgemerkt door de persoon die de melding deed, maar wel de politiewagen toen hij de afslag nam (richting Harelbeke of Oudenaardse Steenweg). Op het moment dat hij op de knop drukte, zat hij op de afrit.

Comment

• tot voor kort waren daar werken 90/70 per uur net voor kortrijk, misschien staat er nog melding in database

Comment

tot voor kort waren daar werken 90/70 per uur net voor kortrijk, misschien staat er nog melding in database
                            Inderdaad, dat kan het ook zijn, want ter hoogte van Gaverzicht kreeg ik weer een melding en deze keer was 70 km/h de maximumsnelheid volgens de Coyote. Ofwel stonden ze te flitsen op de weg eronder.

Comment

Je hebt natuurlijk altijd mensen die aw bezoeken om de zuinigste meest groene auto te vinden. Gelukkig zijn ze nog altijd een minderheid
                              Wat nog eens bewijst dat vernuft niet dikgezaaid is in deze middens ......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Uche uche will... Frankrijk kent sinds enkele jaren een felle daling aan aantal zware ongevallen, en de vitesse is er ook al heel wat uit.
                                Het aantal verkeersdoden was voor het eerst sinds lang weer wat gestegen in Frankrijk na een aantal jaren van daling, daarom heeft de Franse overheid begin oktober aangekondigd het aantal snelheidscontroles fors op te drijven en honderden flitscamera's bij te gaan plaatsen.

Comment

• hey,

ik heb eens een vraagje.

ik ben van plan om me ook een mini coyote aan te schaffen, zijn er eigenlijk al veel gebruikers in belgie? en zijn er buiten de abo kosten nog kosten aan?

alvaste bedankt

groeten johnny

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door johnnydr Bekijk Berichten
                                    hey,

ik heb eens een vraagje.

ik ben van plan om me ook een mini coyote aan te schaffen, zijn er eigenlijk al veel gebruikers in belgie? en zijn er buiten de abo kosten nog kosten aan?

alvaste bedankt

groeten johnny
                                    elektriciteitskosten om hem op te laden
                                    2006 Ford Mondeo Clipper Ghia 2.0 TDCI
                                    2009 Porsche Carrera 4S

Comment

• Ik heb precies iets gemist, kan het zijn dat de prijs van 199 naar 149euro gezakt is ?
                                      Daarnet zag ik hem liggen in wijnegem-shop bij Action voor die prijs.

Comment

• T'is in verschillende winkels voor verschillende prijzen beschikbaar, ge moet gewoon goed rondkijken. Al een paar maand geleden lag het voor die prijs in de Aldi of iets dergelijks.
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

• Iemand die trouwens weet waar die momenteel het goedkoopst staan of als ze een kerst-actie zullen doen?

Ik ben namelijk erg tevreden van het toestel van m'n vader, alleen krijg ik hem niet altijd mee daar hij hem dan de volledige week kwijt is (aangezien ik op kot zit in Leuven)

Aantal gebruikers momenteel ben ik ook wel eens benieuwd naar
                                          2009 BMW E91 320d
                                          2002 BMW E46 M3
                                          2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                                          2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

Working...
                                          X