Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
    Iemand die trouwens weet waar die momenteel het goedkoopst staan of als ze een kerst-actie zullen doen?

Ik ben namelijk erg tevreden van het toestel van m'n vader, alleen krijg ik hem niet altijd mee daar hij hem dan de volledige week kwijt is (aangezien ik op kot zit in Leuven)

Aantal gebruikers momenteel ben ik ook wel eens benieuwd naar
    hoofdwegen overdag = ok
    maar verder is het huilen met de pet op
    zeker in vergelijking met .FR
    DUS: koopt u ene, en rij ook op zondag vroeg richting Ring&Track of mtb-toertocht

Comment

• Eigenlijk is dat het grote nadeel van de MC hé. Op momenten dat het rustig genoeg is op de baan om eens goed te kunnen doorrijden, zijn er dan meestal ook bijna geen verkenners.

Comment

• Er zouden er momenteel al 15000 verkocht zijn in Belgie en er komen er elke week nog een pak bij...

Comment

• (druk links voor je eigen rijrichting en rechts voor de tegen richting) ?????

IK DACHT DAT HET JUIST ANDERSOM WAS......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
            Ik heb de mijne ondertussen al een maand of 3 en ben nog steeds super tevreden.

Coyote Mini Gebruikers:
            • Stevy
            • E90 Driver
            • Nicolas B.
            • Olivierooo
            • ScoobySimon
            • Cash
            • Wax-it
            • Alexx
            • BozZke
            • Dixie
            • Ken
            • JeVeE
            • Kristof D.
            • DDke
            • romainmessiaen
            • WimV
            • pmmeke
            • wannes
            • flupke73
            • Jules Winnfield
            • noname
            • gTa
            • Gio
            • Donni
            • jokke_vlo
            • Ritsuke
            Heb mijne gisteren ook toegekregen.
            so:

+ stevos

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
              (druk links voor je eigen rijrichting en rechts voor de tegen richting) ?????

Idem! En zo doe ik het.
              AutoMinded.be

Comment

• Gebruik hem ondertussen al zowat een halfjaar. Best wel tevreden van!

Coyote Mini Gebruikers:
                • Stevy
                • E90 Driver
                • Nicolas B.
                • Olivierooo
                • ScoobySimon
                • Cash
                • Wax-it
                • Alexx
                • BozZke
                • Dixie
                • Ken
                • JeVeE
                • Kristof D.
                • DDke
                • romainmessiaen
                • WimV
                • pmmeke
                • wannes
                • flupke73
                • Jules Winnfield
                • noname
                • gTa
                • Gio
                • Donni
                • jokke_vlo
                • Ritsuke
                • stevos
                • Jerain

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                  (druk links voor je eigen rijrichting en rechts voor de tegen richting) ?????

Dat is ook zo. Links is tegenrichting, rechts in de richting die je aan het rijden bent...

Comment

• Aan degene die om 12u50 op de E34 van Turnhout naar Antwerpen die mobiele flietser is gepasseerd, ik dank u vriendelijk om op het knopje te drukken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                      Klopt.
                      Rechts = je eigen rijrichting, links = tegengestelde rijrichting.

Madammeke van Coyote heeft zich blijkbaar vergist.
                      Snorry
                      Indertijd haren uitleg eens gehoord, ze zei ook dat alles via SMS werkte

Natuurlijk beter te verstaan voor de leek, maar liever juiste informatie... Dataverbinding is misschien een betere beschrijving
                      ----------------------------------------------------------------------------------
                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                      Pictures here: BMW 7 Series
                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                      It might need half a starsystem to turn around,
                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Coyote Mini Gebruikers:
                        • Stevy
                        • E90 Driver
                        • Nicolas B.
                        • Olivierooo
                        • ScoobySimon
                        • Cash
                        • Wax-it
                        • Alexx
                        • BozZke
                        • Dixie
                        • Ken
                        • JeVeE
                        • Kristof D.
                        • DDke
                        • romainmessiaen
                        • WimV
                        • pmmeke
                        • wannes
                        • flupke73
                        • Jules Winnfield
                        • noname
                        • gTa
                        • Gio
                        • Donni
                        • jokke_vlo
                        • Ritsuke
                        • stevos
                        • Jerain
                        • B3noît

Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                        hoofdwegen overdag = ok
                        maar verder is het huilen met de pet op
                        zeker in vergelijking met .FR
                        DUS: koopt u ene, en rij ook op zondag vroeg richting Ring&Track of mtb-toertocht
                        I know, ik wou gewoon eens cijfers
                        2009 BMW E91 320d
                        2002 BMW E46 M3
                        2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                        2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• woohoo

Comment

• Nice
                            Mijn 4 maanden gratis abo vervallen één dezer denk ik... Ben benieuwd of ik daar vanzelf melding van ga krijgen
                            ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                              Nice
                              Mijn 4 maanden gratis abo vervallen één dezer denk ik... Ben benieuwd of ik daar vanzelf melding van ga krijgen
                              Voila men Kado op een autogids abonnement is per post toegekomen, Mini coyote!!!!

Bij deze, weer ene erbij !!!

greetz, Thebeast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ScoobySimon Bekijk Berichten
                                Nice
                                Geen melding dus, noch via mail, noch op de Coyote zelf... Vind ik toch 'n serieuze fout in hun systeem...

Vandaag toch maar vernieuwing gedaan van 't abo voor 'n jaartje

Comment

• Blijkbaar ook te koop in de carrefour aan 150 euro

Comment

Deze ochtend hebben we de procedure opgestart om de verkennerfunctie in Luxemburg te activeren. In principe zal dit vanaf het einde van deze week in orde zijn.

Voorbije maandag hebben we eveneens de procedure opgestart om de verkennerfunctie op onze Nationale wegen in België te activeren. Dit zal eind volgende week zichtbaar zijn op uw Coyote.

Vanaf volgende week dinsdag zullen onze klanten de verkennerfunctie kunnen verfijning in hun settings, zodat ze enkel die in hun eigen rijrichting kunnen selecteren.

Met vriendelijke groeten,

Marjan De Coster

Coyote Systems Benelux
                                    Av.
                                    Franklin, 5 bis
                                    B-1300 Wavre

M.: 0032(0)487.272.365
                                    T.:0032(0)10.81.28.07
                                    F.:0032(0)10.45.91.07

m.decoster@coyotesystems.be
                                    info@coyotesystems.be
                                    www.coyotesystems.be
                                    Jij hebt blijkbaar goede contacten bij Coyote. Wanneer zou de vermelding van risicozones in Vlaanderen beschikbaar worden? In Frankrijk werkt deze wel, maar bij ons blijkbaar niet. Het zou wel handig zijn om melding te krijgen waar er een flitsauto kan staan zoals in de middenberm van de snelweg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                                      Jij hebt blijkbaar goede contacten bij Coyote. Wanneer zou de vermelding van risicozones in Vlaanderen beschikbaar worden? In Frankrijk werkt deze wel, maar bij ons blijkbaar niet. Het zou wel handig zijn om melding te krijgen waar er een flitsauto kan staan zoals in de middenberm van de snelweg.
                                      En continu meldingen te krijgen? Daar zie ik persoonlijk het nut niet van in. Overigens wordt het risico al aangeduid, geloof ik (intensiteit meldingen).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jules Winnfield Bekijk Berichten
                                        En continu meldingen te krijgen? Daar zie ik persoonlijk het nut niet van in. Overigens wordt het risico al aangeduid, geloof ik (intensiteit meldingen).
                                        Het is een optie die je af en aan kunt zetten, voor sommigen zal het nuttig zijn, voor anderen niet
                                        2012 Renault Megane RS

Comment

Huh? Actie was toch afgelopen??
                                          Idd en hebben trouwens een brief gehad, da we iets moesten bij betalen of wilden afzien van contract, toch iets bijbetaald,kwou dat hemmen hé......

ze hadden er bij besteld ofzoiets

in ieder geval is mijn geregistreerd nu

Comment

Working...
                                          X