Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog altijd dik vet tevreden van m'n kleine prairiehondje! Fak wat een zalig ding. Buiten de rammelende toets dan. Beste aankoop in jaren.

Na de drift day zondag 3 gezellige kiekplaatsjes gepasseerd, 't was weer dik rendement. Eergisteren ook twee, vandaag eentje.

Comment

• Ik ga m'n abo ook verlengen, de kosten wegen nt op tegen de voordelen. Ik heb nog nooit zo stressvrij gereden als nu ...
      Geen achterdocht meer aan onbekende kruispunten en geen overdreven rem maneuvers meer aan flitspalen waarvan ik de snelheidsbeperking niet ken.
      Die twee vermeden boetes zijn mooi meegenomen (in de eerste week dat ik 'm had...). Daarna veel meldingen gehad, nooit een flitser zien staan. Mss tijd voor een bril ?

Comment

• Denk dat 't spel niet voor niets een aantal awards gewonnen heeft...

echt zalig rustig rijden
        ----------------------------------------------------------------------------------
        2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
        2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
        Pictures here: BMW 7 Series
        1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
        Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
        It's like being in command of the Battlestar Galactica:
        It might need half a starsystem to turn around,
        but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
        Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• lijkt me wel een kut gps ingebouwd als die de snelheid niet correct weergeeft

Comment

• Mijn vader heeft er ook een zitten, 'k heb hem zelf al een aantal keer kunnen lenen en ik ben overtuigd. Werkt heel handig (beter dan de combinatie Nokia E71 met de TrackerTag-applicatie die ik nu gebruik)

Als de v2 uitkomt ga ik mij ook zelf een exemplaar aanschaffen, alleen vraag ik mij af of die dan wel hoogteverschillen of zoiets zou kunnen inschatten? Ik heb al een aantal keer gemerkt dat wanneer je op/onder een brug of tunnel rijdt, hij ook signaal geeft als er een flitser op de weg boven of onder je zit, en da's soms wel wat irritant.
            Once you go Mac, you never go back.
            Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• Tja, maar als de weg op 1km 7m hoger of lager ligt, gaat ie toch de flitspaal zien hè...
              ----------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Via routetracking dan ofzo? Dat hij weet op welke weg je zit? Ik heb er geen idee van hoe, maar TrackerTag op mijn gsm blijkt dat op de ene of andere manier veel beter te kunnen.
                Once you go Mac, you never go back.
                Audi A3 SB 1.6TDI

Comment

• Ooit dit topic opgestart ... daarna helemaal uit het oog verloren, ga me er deze middag ééntje gaan aanschaffen in de Mediamarkt zet me maar op de gebruikerslijst

Comment

• Ik was net aan 't kijken naar auto moto die ik opgenomen heb van deze morgen.
                    Blijkbaar is er een mini coyote V2 uit.

Iemand een idee wat het verschil is of wanneer die uitkomt?
                    2009 BMW E91 320d
                    2002 BMW E46 M3
                    2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
                    2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• V2: wel enkel wat optische wijzigingen, ik dacht o.a. dat de wat flutterige knop werd verbeterd),

Comment

• Benieuwd hoeveel mensen hun abo gaan verlengen als jaar 1 afloopt en er weer in de buidel moet getast worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Benieuwd hoeveel mensen hun abo gaan verlengen als jaar 1 afloopt en er weer in de buidel moet getast worden.
                          Tja maar we zijn weer 'n jaarke gerust he

Comment

• Voila se, heb de mijne deze middag id Mediamarkt (oostende) gekocht ... Stond nog geprijsd aan 199 euro maar ze hebben de prijs op mijn vraag aangepast naar 149 euro
                            Net even getest ... prima toestelletje enne dat abonnement aan 12 euro per maand daar gaan we toch niet over klagen zeker !

Comment

• ik heb mij ook zo een coyote mini aangeschaft, het apparaatje werkt heel goed op zich alleen stel ik vast dat zowat de helft van de vaste flitspalen helemaal niet gemeld worden ook niet nadat ik ze herhaaldelijk met de optie vaste radar zelf gemeld heb aan het systeem.
                              is er nog iemand wie dat aan de hand heeft of is dit normaal?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snakes Bekijk Berichten
                                ik heb mij ook zo een coyote mini aangeschaft, het apparaatje werkt heel goed op zich alleen stel ik vast dat zowat de helft van de vaste flitspalen helemaal niet gemeld worden ook niet nadat ik ze herhaaldelijk met de optie vaste radar zelf gemeld heb aan het systeem.
                                is er nog iemand wie dat aan de hand heeft of is dit normaal?
                                ben je geregistreerd op de website?

Comment

• bedankt voor de reactie's maar ik ben inderdaat geregistreerd op de website.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door snakes Bekijk Berichten
                                    bedankt voor de reactie's maar ik ben inderdaat geregistreerd op de website.
                                    Misschien had uw toestelleke nog geen updates gedaan want normaal kent de coyote zo goed als alle flitspalen
                                    Maar het kan natuurlijk zijn dat het in de Limburg wa langer duurt hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                                      V2: wel enkel wat optische wijzigingen, ik dacht o.a. dat de wat flutterige knop werd verbeterd),
                                      Wanneer komt die uit?

Anders wacht ik op deze, op een paar maand komt 't toch niet.

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                        Wanneer komt die uit?

Anders wacht ik op deze, op een paar maand komt 't toch niet.
                                        Die is al een tijdje uit (in Frankrijk althans), kijk eens op hun franse website. Volgend jaar is er wss een volledige gps van coyote, dus ik doe nog een jaartje voort met mn v1 voor die de poubelle in gaat.

Comment

• Kben ook al een tijdje aant volgen en aan't twijfelen
                                          maar vandaag dees gevonden

zou in Belgie tegen de zomer uitkomen
                                          maar als ik de toetsel goed ontleed wilt de rechtse toets precies zeggen tegenovergestelde richting en de linkse toets met verkeer mee en midden zou dienen voor eventuele fille te melden.
                                          Tot zover mijn bijdrage
                                          Last edited by ; 01/12/2009, 16:06.

Comment

Working...
                                          X