Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
-
Oorspronkelijk geplaatst door snakes Bekijk Berichtenweet er iemand wat ik moet doen zodat mijn mini coyote een update doet ivm. vaste flitspalen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichten
zou in Belgie tegen de zomer uitkomen
Kan je dan nu al de V2 kopen in Frankrijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door snakes Bekijk Berichtenweet er iemand wat ik moet doen zodat mijn mini coyote een update doet ivm. vaste flitspalen?----------------------------------------------------------------------------------
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk BerichtenDe V2?
Kan je dan nu al de V2 kopen in Frankrijk?
Comment
-
Ah, zalig.
Dan ga ik die gewoon gaan kopen in de Auchan hier net over de grens, daar hebben ze 'm toch (te zien bij points de vent).
Is daar een verschil in verband met de abbo's ed, dingen waarop ik dan moet letten of is dat in Europa allemaal 't zelfde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWindpunten?
Comment
-
Vandaag belde er me nog iemand op van Coyote omdat ik een vraag via email had gesteld (prima service dus) ... Blijkbaar hebben ze er op dit moment ongeveer 20.000 verkocht in Belgie en ze denken er tegen het einde van het jaar nog een 7000-tal te verkopen.
Binnenkort zal je op autostrade ook enkel de 'coyotes' gemeld zien die werkelijk voor je rijden ...
Heb terwijl ook gevraagd een optie in te lassen om de roodlichtcameras te kunnen uitzetten, ze zullen het bekijken maar vonden het een goed idee.
Een knopje voor alcoholcontroles was dan jammergenoeg geen optie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWindpunten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenSpillies bolt zeker met 'n Bora of 'n Passat ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenNee, ook op de V1 staan de pictogrammen voor Belgen verkeerd (in Frankrijk flitsen ze ook van voor). Of ik zou u verkeerd moeten begrijpen----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenIk denk dat die nieuwe een photoshop is.
Ik had al iets gelezen op het foru van Coyote dat deze folder te vroeg was (is in october al verschenen) volgens Coyote.
Daarbij heb ik een foto gezien van de nieuwe waar het verkeersbord met de 130 erin in de linker bovenhoek staat.
Ik denk niet dat je hier teveel belang aan moet hechten.
Als je echt vragen hebt, dan kan je gerust Marjan de Coster bij Coyote contacteren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichtenok dus probably is deze foto in spiegelbeeld gezet voor layout redenen dan;----------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenDeze staat niet in spegelbeeld, aangezien je alle text kan lezen.
Ik denk inderdaad dat ze het schermpje gewoon opgemaakt hebben.
Comment
Comment