Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vandaag voor de eerste keer verkenners gezien op N-wegen in Belgie.
Daarnet in Mechelen een heel deel N banen waar ik kon zien hoeveel verkenners er voor me gepasseerd waren
Blijft toch een zalig toestelletje !
Of zoals het gezegde luidt: u mag dat zeggen maar ne slimmen niet.
Of kwetst de waarheid dermate ?????
als het je kan geruststellen, ik heb de laatste 12 jaar geen boetes gehad.
ik ben jaarlijks 50.000 km op de baan, maar zoals iedereen bezig met zijn werk en af en toe eens verstrooid. dan kan het gas net iets dieper dan toegelaten.
voor mij zou dit een hulp zijn om oplettender te zijn.
als het je kan geruststellen, ik heb de laatste 12 jaar geen boetes gehad.
ik ben jaarlijks 50.000 km op de baan, maar zoals iedereen bezig met zijn werk en af en toe eens verstrooid. dan kan het gas net iets dieper dan toegelaten.
voor mij zou dit een hulp zijn om oplettender te zijn.
idd de N wegen werden vandaag vermeld bv Ninoofsesteenweg N8 Brussel/Ninove
was maar 1 verkenner in terugreis 0 GVD en ze staan er veel hoor de smurfkes
idd de N wegen werden vandaag vermeld bv Ninoofsesteenweg N8 Brussel/Ninove
was maar 1 verkenner in terugreis 0 GVD en ze staan er veel hoor de smurfkes
Idd, gisteren ook gemerkt dat N wegen verkenners melden
Prachtig.
Minder prachtig is het dat de verlichting van mijn coyote het soms laat afweten de laaste dagen.
Na een paar keer opnieuw starten doet hij het dan wel weer, toch maar even melden denk ik ...
Idd, gisteren ook gemerkt dat N wegen verkenners melden
Prachtig.
Minder prachtig is het dat de verlichting van mijn coyote het soms laat afweten de laaste dagen.
Na een paar keer opnieuw starten doet hij het dan wel weer, toch maar even melden denk ik ...
Een vraagje blijft de Coyote 's nachts ook in de wagen..?
anders kan het zijn van de koude had ik gisteren ook voor , heb er mij ff opgezet als moeder kloek en na 5min .... showtime.
Dus ik denk dat het van de koude komt LCD en kou zijn geen dikke vrienden
Gisteren op de E40 voor Aalter stonden ze. M'n Coyote heeft m'n vel gered en serieus. Het was niet zo heel druk en ik kon papa's auto nemen om naar school te gaan dus sowieso wordt er wat rapper gereden dan wanneer ik met de C3 moet gaan.
Ik ben niet hipocriet, en rijd sneller dan toegestaan. Waar mogelijk.
Soms rijd ik ook trager dan toegestaan. Waar nodig.
De Coyote helpt me in het eerste geval om minder risico te hebben op snelheidsboetes. Want vaak staan de flitsers op plaatsen waar het helemaal niet nodig is, waar sneller rijden mogelijk is.
Maar bovenal: Ik maak dit uit voor mezelf. Je zal mij ook nooit horen klagen als ze mij flitsen.
Will, ik begrijp je standpunt. En misschien krijg ik later wel dezelfde mening.
Vandaag is dit echter niet het geval. Ik durf te hopen op begrip voor mijn standpunt.
Dus, niettegenstaande je niet klaagt als je geflitst word toch deze aankoop in de hoop van in het vervolg ongeoorloofde snelheden te kunnen doen met geen of toch zo weinig mogelijk gevaar van geflitst te worden. Ik heb alle begrip voor uw standpunt alsook voor het feit dat u niet hippocriet bent en durft toe te geven dat het alleen een kwestie is om boetes te vermijden, dit in tegenstelling tot vele anderen hier die het schijnbaar wel zijn. (Het bovenstaande lezende,Waar mogelijk, Waar nodig, niet nodig enz.. geeft me toch de indruk dat het meer een persoonlijk aanvoelen is welke snelheid je doet en niet iets dat ingegeven is door een snelheidsbord ??)
Een vraagje blijft de Coyote 's nachts ook in de wagen..?
anders kan het zijn van de koude had ik gisteren ook voor , heb er mij ff opgezet als moeder kloek en na 5min .... showtime.
Dus ik denk dat het van de koude komt LCD en kou zijn geen dikke vrienden
Dit klopt absoluut. Heb het ook gemerkt. Na een koude nacht in de wagen geeft de LCD geen beeld. Tot m warm is. Oppassen : De GPS wordt ondertussen wel actief en gaat zelfs keffen als je een flitspaal nadert. DUS : Niet op de knopjes duwen tijdens het rijden want anders stuur je alarm .
Dit klopt absoluut. Heb het ook gemerkt. Na een koude nacht in de wagen geeft de LCD geen beeld. Tot m warm is. Oppassen : De GPS wordt ondertussen wel actief en gaat zelfs keffen als je een flitspaal nadert. DUS : Niet op de knopjes duwen tijdens het rijden want anders stuur je alarm .
Das met een laptop idd ook zo, LCD & harde schijven zijn niet zo zot van koude temperaturen!
Dus, niettegenstaande je niet klaagt als je geflitst word toch deze aankoop in de hoop van in het vervolg ongeoorloofde snelheden te kunnen doen met geen of toch zo weinig mogelijk gevaar van geflitst te worden. Ik heb alle begrip voor uw standpunt alsook voor het feit dat u niet hippocriet bent en durft toe te geven dat het alleen een kwestie is om boetes te vermijden, dit in tegenstelling tot vele anderen hier die het schijnbaar wel zijn. (Het bovenstaande lezende,Waar mogelijk, Waar nodig, niet nodig enz.. geeft me toch de indruk dat het meer een persoonlijk aanvoelen is welke snelheid je doet en niet iets dat ingegeven is door een snelheidsbord ??)
Daarnet de uiterst sympathieke Marjan aan de lijn gehad, want had nog een paar vragen die hier nog niet opgelost waren.
De Coyote V2 werkt dus nog niet in België, omdat de V2 op een volledige andere database werkt, dus daaruitvolgend nog niet bestaat voor België.
Die nieuwe database is wel al compleet in Frankrijk, maar eenmaal over de grens is het dus gedaan met de pret.
De V2 zal ook met GPS werken, want ie zal weten waar je rijdt en zal geen meldingen meer geven wanneer je bv. onder een brug rijdt wanneer er op die brug een radarcontrole is, aangezien je niet op die weg rijdt.
De Coyote V2 zal ten laatste tegen april 2009 werken hier in België, omdat tegen dan de database zal compleet zijn.
Ze stelde me dan ook voor om in tussen tijd de V1 nog te kopen, die 3 maanden "gratis" abbo die er bij zit op te gebruiken en dan wanneer de V2 hier werkt deze te kopen en dan de V1 te verkopen, die dan zeker wel goed gaat liggen in de markt.
Wel mag (allé, mag ik wel, maar 't is niet aangeraden) ik me dan wel niet registreren met die V1, maar dan wel bij de V2.
En dan kan ik deze V1 dan ook nog verkopen ongeregistreerd, altijd een pluspunt.
Dit was een mogelijkheid zei ze, 't is natuurlijk een beetje commercieel gespekt (want ze maken er 2x winst op), maar toch heeft ze een punt.
Ik zal er nog es over nadenken.
Maareuh, wat moet ik nu doen?
Iemand die al een V1 wil overkopen in april voor een prijsje?
Iemand die al een V1 wil overkopen in april voor een prijsje?
Tja prijsje... Een V1 kost momenteel 150EU... Daarin zit voor 50EU abonnement (4 maand @ 12EU), dus netto nog 100EU waard... Dus meer dan 75EU moet je'r niet voor verwachten eigenlijk...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Ge moet zo'n quotes niet opzoeken in de boekskes hoor want I bloody well have a life, this in contrast with many others on this site. Open your eyes and admit, to yourself and in all honesty, what the use of this kind of gimmicks is and why people do buy them.
Ik denk da onze Will beter een ander forum opzoekt want zijn bijdrage op dit forum is nihil
Inderdaad, als men niet blindelings meeloopt of meebrult met de massa. (Reeds gezien hoe de reacties in snel tempo binnenkomen als er eentje de guts heeft van iets aanvallends te zeggen ??)
Als je op pensioen bent en ze u nergens meer nodig hebben, moet je iets met uw tijd doen hé.
Maar ik zou toch eens uitkijken naar een kaartersclub of bingoclub, want zo te zien snap je 't concept van de coyote niet.
Ik snap het concept van die coyote verdomd goed. Alsook het feit dat het, zoals ik reeds ettelijke keren gezegd heb, een 'nog steeds' legaal middel is om te trachten zo weinig mogelijk snelheidsbekeuringen te krijgen. Het is het principe van de "solidariteit" tussen de asociale chauffeurs onderling. Oh sorry, dit dient alleen om zorgeloos te kunnen cruisen zonder steeds op de snelheidsmeter te moeten kijken. En zijn er mensen voor u op de baan die geen coyote hebben moeten ze maar zien dat ze rap genoeg uit de weg zijn voor de, zonder gevaar van geflitst te worden, rappe mannen. Correct ? Niet vergeten dat de doorsnee chauffeur reacties verwacht aan de normale snelheden, als er plots zo'n laagvlieger opduikt zou het nog eens kunnen mislopen wegens het niet correct inschatten van de verschillende snelheden. Maar het is al boter aan de galg hier, niemand, een uitzondering niet te na gesproken, wil precies de echte reden toegeven waarom ze dit aankopen.
Comment