Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mini Coyote - legale radarverklikker

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hallo Scooby,

Bedankt voor je antwoorden. Kan ik nog verder doorbomen?

Punt 4: 1 melding.
    Dan is de kans hoger dat één persoon iets meldt dat geen flitscontrole is, of zelfs per abuis een melding maakt. Dit geeft dan een false positve.
    -> Heb jij in jouw ervaring met het toestel daar veel last van? Maw waarschuwt het teveel onnutig?

En; De MC werkt op heel europa. Er is geen extra kost voor de roaming in het buitenland (bovenop de 144 EUR abo kost?)

Hoe in jouw ervaring zijn de eerste 5minuten op autosnelweg (vanaf oprit). Ik heb begrepen dat de verkenning functie maar één maal per 5 minuten updated. De eerste 5 minuten rijd je dan 'ongedekt'. Toch?

Registratie: Als je niet registreert kan je geen mobile radars doorgeven maar wel ontvangen. Klopt?

Thanks in advance

Dikkepei

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dikkepei315 Bekijk Berichten
      Hallo Scooby,

Bedankt voor je antwoorden. Kan ik nog verder doorbomen?

Punt 4: 1 melding.
      Dan is de kans hoger dat één persoon iets meldt dat geen flitscontrole is, of zelfs per abuis een melding maakt. Dit geeft dan een false positve.
      -> Heb jij in jouw ervaring met het toestel daar veel last van? Maw waarschuwt het teveel onnutig?

En; De MC werkt op heel europa. Er is geen extra kost voor de roaming in het buitenland (bovenop de 144 EUR abo kost?)

Hoe in jouw ervaring zijn de eerste 5minuten op autosnelweg (vanaf oprit). Ik heb begrepen dat de verkenning functie maar één maal per 5 minuten updated. De eerste 5 minuten rijd je dan 'ongedekt'. Toch?

Registratie: Als je niet registreert kan je geen mobile radars doorgeven maar wel ontvangen. Klopt?

Thanks in advance

Dikkepei
      Er zijn regelmatig false positives. Coyote Systems zou naar't schijnt een systeem hebben om gebruikers die te vaak valse meldingen maken, te blokkeren (systeem werkt voor de gebruiker nog, maar zijn meldingen worden niet meer opgenomen in de database). Hoe ze dat juist willen doen, is mij niet duidelijk.

Inderdaad, roaming is inbegrepen in het abonnement

De wegherkenning heeft niets te maken met de melding van flitsers. Dit is enkel een extra om te zien hoe goed de dekking is op de N-weg of snelweg waar je op rijdt.

Registratie: Geen idee
      ----------------------------------------------------------------------------------
      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
      Pictures here: BMW 7 Series
      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
      It might need half a starsystem to turn around,
      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
        Als het voor u hetzelfde is, dan liever niet .
        Zeker, en voor mij ook niet. Ik wou alleen maar de manier van bedankt zeggen als ze door een van uw actuele streekgenoten uitgesproken wordt. (Je hebt het toch gesnapt zie ik, het zijn niet allemaal maft à boules uiteindelijk...)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Zeker, en voor mij ook niet. Ik wou alleen maar de manier van bedankt zeggen als ze door een van uw actuele streekgenoten uitgesproken wordt. (Je hebt het toch gesnapt zie ik, het zijn niet allemaal maft à boules uiteindelijk...)
          Nu was de discussie tusen Scooby en Dikkepei weer eens interessant en opnieuw kan bejaarde WILL het niet laten om WEER eens de aandacht naar zich toe te trekken met zinloze commentaar.

Als je niets toe te voegen hebt onthou je dan gewoon ... Als je aandacht nodig hebt bestaan er andere manieren en mogelijkheden. Een senioren -of kaartersclub lijken me -zoals reeds aangegeven- tot de mogelijkhden te behoren.

On topic nu :

Coyote werkt perfect bij mij. Heb er mn pa zelfs ééntje cadeau gedaan voor zijn Kerstdag. Zo kan hij vanaf nu op het gemak naar z'n buitenverbijfje in Frankrijk tuffen

Grootste minpunt ad Coyote vind ik dat als je bij een vaste flitspaal de pieptoon wil onderdrukken dit enkel mogelijk is als je sneller rijdt dan de toegestane snelheid.
          Als je trager rijdt en je wil de pieptoon onderdrukken dan meld je eigenlijk een 'live' controle ...
          Hier moeten ze echt iets op vinden vind ik .

Comment

• 'k Ga me dan intussentijd dan toch een Coyote V1 aanschaffen.

Waar is die 't makkelijkste, het goedkoopst en direct te krijgen in Vlaanderen?

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk Berichten
              Nu was de discussie tusen Scooby en Dikkepei weer eens interessant en opnieuw kan bejaarde WILL het niet laten om WEER eens de aandacht naar zich toe te trekken met zinloze commentaar.

Als je niets toe te voegen hebt onthou je dan gewoon ... Als je aandacht nodig hebt bestaan er andere manieren en mogelijkheden. Een senioren -of kaartersclub lijken me -zoals reeds aangegeven- tot de mogelijkhden te behoren.
              Dat is nogal iets hé. Als je zijn eerst reply(s) in dit topic leest weet je al genoeg over hem. Get a life, or a Mini Coyote. Dan kan je zelf ook lekker met opzet te snel rijden, Will

www.seniorennet.be
              Last edited by Jerain; 21/12/2009, 22:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                'k Ga me dan intussentijd dan toch een Coyote V1 aanschaffen.

Waar is die 't makkelijkste, het goedkoopst en direct te krijgen in Vlaanderen?
                Ik heb die online gekocht bij CarrosserieSmulders.be. Binnen 2 dagen geleverd en kon mij direct aansluiten. En nee, ik ken die mensen niet persoonlijk en wil geen reclame maken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichten
                  Carrefour dacht ik. 149 Euro
                  Of als je geen tijd hebt om naar de winkel te rijden, gpsshop.be
                  ----------------------------------------------------------------------------------
                  2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                  2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                  Pictures here: BMW 7 Series
                  1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                  Pictures here: Diablo

It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                  It might need half a starsystem to turn around,
                  but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                  Cylons have respect for it...

Comment

• verleden week gezien in de Media Markt 139 euro (ni verder vertellen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jerain Bekijk Berichten
                      dat is nogal iets hé. Als je zijn eerst reply(s) in dit topic leest weet je al genoeg over hem. Get a life, or a mini coyote. Dan kan je zelf ook lekker met opzet te snel rijden, will

www.seniorennet.be
                      thnx +1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bladerunner Bekijk Berichten
                        verleden week gezien in de Media Markt 139 euro (ni verder vertellen)
                        Gisteren ééntje voor mn pa gekocht in Mediamarkt Oostende. Staat daar geprijsd aan 199 euro maar aangezien ze hem bij Saturn aanbieden à 149 euro hebben ze hem me ook verkocht aan 149 euro.

Comment

• Beste,

Ben van plan om mijn een mini coyote aan te schaffen. Hierbij heb ik verschillende vraagjes.

1) Weten jullie of de mini coyote wettelijk toegestaan is in zwitserland?

2) De versie die bij Auto5 wordt verkocht is dit de V1 of V2? Waarin ligt het verschil? Bij auto5 kost hij momenteel 149eur en 4maanden abonnement gratis.

Dank bij voorbaat,

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                            Beste,

Ben van plan om mijn een mini coyote aan te schaffen. Hierbij heb ik verschillende vraagjes.

1) Weten jullie of de mini coyote wettelijk toegestaan is in zwitserland? NEE, elk toestel van die aard is verboten

2) De versie die bij Auto5 wordt verkocht is dit de V1 of V2? Waarin ligt het verschil? Bij auto5 kost hij momenteel 149eur en 4maanden abonnement gratis.
                            V2 pas in maart in .BE (staat hoger)
                            Dank bij voorbaat,

Mvg
                            antw.in txt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nicooo Bekijk Berichten
                              Beste,

1) Weten jullie of de mini coyote wettelijk toegestaan is in zwitserland?

Dank bij voorbaat,

Mvg
                              1- Nee, niet legaal in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland

2- De V2 versie is nog niet in Belgie verkrijgbaar, het is de V1 die ze nog verkopen aan die prijs maar die werkt even goed.

Comment

• net gekocht en lijkt me een leuk ding

alleen zou ik hem luider willen zetten maar er zijn zo weinig knopjes

edit; gevonden

Comment

• Stevy
                                  • E90 Driver
                                  • Nicolas B.
                                  • Olivierooo
                                  • ScoobySimon
                                  • Cash
                                  • Wax-it
                                  • Alexx
                                  • BozZke
                                  • Dixie
                                  • Ken
                                  • JeVeE
                                  • Kristof D.
                                  • DDke
                                  • romainmessiaen
                                  • WimV
                                  • pmmeke
                                  • wannes
                                  • flupke73
                                  • Jules Winnfield
                                  • noname
                                  • gTa
                                  • Gio
                                  • Donni
                                  • jokke_vlo
                                  • Ritsuke
                                  • stevos
                                  • Jerain
                                  • B3noît
                                  • Bladerunner
                                  • woehaaa
                                  • Spillies

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                                    • Stevy
                                    • E90 Driver
                                    • Nicolas B.
                                    • Olivierooo
                                    • ScoobySimon
                                    • Cash
                                    • Wax-it
                                    • Alexx
                                    • BozZke
                                    • Dixie
                                    • Ken
                                    • JeVeE
                                    • Kristof D.
                                    • DDke
                                    • romainmessiaen
                                    • WimV
                                    • pmmeke
                                    • wannes
                                    • flupke73
                                    • Jules Winnfield
                                    • noname
                                    • gTa
                                    • Gio
                                    • Donni
                                    • jokke_vlo
                                    • Ritsuke
                                    • stevos
                                    • Jerain
                                    • B3noît
                                    • Bladerunner
                                    • woehaaa
                                    • Spillies
                                    Ik heb m ook he

Comment

• Heb me gisteren ook een Mini Coyote aangeschaft.Héhé,dus nog een verkenner bij hé!!!!

Heb echter nog een vraagje,je hebt 3 maand gratis abbonnement,en nog is een maand extra.Maar wanneer moet je je nu eigenlijk inschrijven op hun site? Bij aanschaf of na die 3 maand en dan de code op het kaartje ook ingeven want dit staat nergens uitgelegd?

Dank u

Comment

• ik sta echt in twijfel om te wachten op V2 (hopelijk zijn ze dan wel op tijd klaar) en de V1...

grrrrrrr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi Bekijk Berichten
                                          Heb me gisteren ook een Mini Coyote aangeschaft.Héhé,dus nog een verkenner bij hé!!!!

Heb echter nog een vraagje,je hebt 3 maand gratis abbonnement,en nog is een maand extra.Maar wanneer moet je je nu eigenlijk inschrijven op hun site? Bij aanschaf of na die 3 maand en dan de code op het kaartje ook ingeven want dit staat nergens uitgelegd?

Dank u
                                          Je moet je direkt registreren op hun website en direkt de code ingeven...

Comment

Working...
                                          X