Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Coyote pikt nu bijna onmiddellijk de N-wegen en Autosnelwegen op. Connectie bij mij duurt enkele seconden. Tegen voorruit bevestigd bovenaan naast spiegel.
N-wegen met 1 of 2 cijfers pikt hij mooi op. De kleinere N-wegen met 3 cijfers blijkbaar (nog?) niet...
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Heeft er iemand last van de GSM interferentie van de Coyote op de radio? Jeweetwel, het dubbedub (drie keer) geluid van de GSM.
En heeft er iemand een Mini Coyote én een Parrot Bluetooth handfree kit. Is er daar interferentie?
Op mijn BMW Bluetooth systeem geen enkel probleem in ieder geval.
Bij mij staat de Coyote wel links van het stuur, en mijn GSM ligt altijd rechts op de zetel
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
--------------------------------------------------------------------------------------------
Nee hoor. N-wegen bestond al vrij lang in FR, en sinds 'n paar weken waren ze begonnen met de N-wegen in BE in kaart te brengen.
De laatste dagen redelijk wat N-wegen gedaan, werkt netjes
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
De onze blijft ook maar zoeken naar een GPS-signaal, misschien iets mis met de servers?
Voor je locatie te bepalen zijn er helemaal geen servers nodig, je moet alleen minstens 3 signalen van GPS satellieten ontvangen, er hangen zo'n 24 GPS satellieten in de lucht dus het zou straf zijn mochten die er allemaal uitliggen
Soms kan je wel een minder signaal hebben door zware bewolking en andere natuurdinges. Het signaal volgt dan geen rechte lijn meer maar wordt weerkaatst en dat kan soms voor problemen zorgen
Gisteren namiddag zocht hij ineens ook vrij lang naar GPS fix,van aan Gouden Kruispunt in St Joris Winge tot in Korbeek-Lo. Voordien had hij soms zelfs na enkele seconden al GPS fix.
Vind het wel spijtig dat hij nog niet waarschuwt op verschillende N wegen en kleindere wegen waar ik weet dat ze soms staan met hun camerake.
Comment