Oorspronkelijk geplaatst door Fast_Audi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Mini Coyote - legale radarverklikker
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
doe eens moeite om een paar bladzijden terug te lezen....
De vaste staan zowieso in het geheugen ( zoals bij Inforad...)en de mobiele flitsers worden door de gebruikers doorgeven , dus de efficientie hangt af van het aantal verkenners(zijn de coyote's die gepasseerd zijn),dus overal waar Coyote's rijden worden de mobiele doorgegeven , is het nu rond jou kerk of op de autostrade...
Comment
-
Mijn ervaring na 4 maand gebruik....
Ik heb de laatste tijd, al een paar keer een controle gepasseerd zonder dat er een waarschuwing was, en dat ondanks de (nu toch) vele gebruikers.
1x in Frankrijk (Thionville) waar er 24 verkenners waren;
1x in Duffel waar er 4 verkenners waren.....
Op N weg Leuven-Brussel heb ik ook al 3x moeten signaleren omdat er nog geen melding was.
En nog nooit had ik een melding waar er nog controle stond (ondanks de vele "Mobiel" meldingen.......raar maar waar......
Wel goed is dat je nu ook het uur van de melding kan zien....
(heb hem sinds september).
Comment
-
Heb toch al redelijk veel een 'live' melding gehad waar men effectief stond te flitsen. Aan de andere kant heb ik tot vervelens toe ook al veel 'live' meldingen gehad bij vaste flitspalen. Dit kan enkel komen doordat men bij een vaste melding de pieptoon onderdrukt en zonder men het weet een 'livemelding' meldt
Merk wel op dat sinds de kerstcadeautjes uitgepakt zijn er veeeel meer verkenners op de baan zijn.
Reed eergisterenavond afrit van de E40 af richting Koksijde en had 18 verkenners op de N8 naar Koksijde was er daar een Coyote-meeting mss ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door woehaaa Bekijk BerichtenHeb toch al redelijk veel een 'live' melding gehad waar men effectief stond te flitsen. Aan de andere kant heb ik tot vervelens toe ook al veel 'live' meldingen gehad bij vaste flitspalen. Dit kan enkel komen doordat men bij een vaste melding de pieptoon onderdrukt en zonder men het weet een 'livemelding' meldt
Merk wel op dat sinds de kerstcadeautjes uitgepakt zijn er veeeel meer verkenners op de baan zijn.
Reed eergisterenavond afrit van de E40 af richting Koksijde en had 18 verkenners op de N8 naar Koksijde was er daar een Coyote-meeting mss ???
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan Bekijk BerichtenZo'n coyote bestellen via gpsshop.be... Is dat aan te raden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk BerichtenDat pieptoon onderdrukken is idd wel een probleem. Wil je dat doen en springt dat juist terug naar "normaal" stand, boem ge hebt een locatie gemeldt....
Mensen, leest eens ulle handleidingske (ook al is die summier).
Als je per ongeluk een melding geeft, telt die 4 of 5 seconden af voor 'ie effectief meldt. Binnen die tijd kan je door op gelijk welke knop te duwen, de melding annuleren.
Maak daar alstemblieft gebruik van, want ik word grijs van al die valse meldingen. Blijkbaar zijn er ook nogal wat pipo's die denken dat ze een mobiele radar moeten melden op plaatsen waar een vaste camera staat...
Zo, dat moest er even uit.
Voor de rest erg tevreden gebruiker. Ja, met 't toenemend aantal gebruikers stijgt ook de kans dat er domme gebruikers bij zitten, gevoelig, en dat doet het aantal valse meldingen wel behoorlijk toenemen, maar voor de rest : goed toestelletje. Niet perfect maar voor wat 't moet doen voor mij wél perfect.
Comment
-
Vriendelijke madam op de klantendienst!
Promotiecode is toegevoegd.
Ze zei iets van verkenners in beide richtingen of enkel de mijne ... heb dat zien staan in de settings. Betekent dit dat ge enkel meldingen krijgt van gasten in uw rijrichting, of dat enkel weergegeven wordt hoeveel verkenners er in uw rijrichting rijden? Want ik wil "zoveel mogelijk" meldingen krijgen, en aangezien ge ook voor de tegengestelde richting kunt melden (ik heb dat zelf ook al gedaan)...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAaaargh hatelijk!
Mensen, leest eens ulle handleidingske (ook al is die summier).
Als je per ongeluk een melding geeft, telt die 4 of 5 seconden af voor 'ie effectief meldt. Binnen die tijd kan je door op gelijk welke knop te duwen, de melding annuleren.
Maak daar alstemblieft gebruik van, want ik word grijs van al die valse meldingen. Blijkbaar zijn er ook nogal wat pipo's die denken dat ze een mobiele radar moeten melden op plaatsen waar een vaste camera staat...
Zo, dat moest er even uit.
Voor de rest erg tevreden gebruiker. Ja, met 't toenemend aantal gebruikers stijgt ook de kans dat er domme gebruikers bij zitten, gevoelig, en dat doet het aantal valse meldingen wel behoorlijk toenemen, maar voor de rest : goed toestelletje. Niet perfect maar voor wat 't moet doen voor mij wél perfect.Last edited by Jokke_vlo; 29/12/2009, 21:13.
Comment
-
het steekt tegen
Hallo, vandaag keek ik ik de brievenbus, en daar lag weer zo een brief van onze trouwe flitsvrienden. Ik doe zo'n 80000 km per jaar en dat houdt toch een bepaald risico in om af en toe gefotografeerd te worden door de M.F.ers. Daarom denk ik er ook aan om een Coyote aan te schaffen, maar ik zou eens willen weten of jullie daar in het algemeen tevreden over zijn. Zijn er mensen die het toch nog aan hun been hebben gehad met een Coyote in de wagen? Zijn er ook chauffeurs onder jullie die er al een aangeschaft hebben?
Greetz.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtisan Bekijk BerichtenHallo, vandaag keek ik ik de brievenbus, en daar lag weer zo een brief van onze trouwe flitsvrienden. Ik doe zo'n 80000 km per jaar en dat houdt toch een bepaald risico in om af en toe gefotografeerd te worden door de M.F.ers. Daarom denk ik er ook aan om een Coyote aan te schaffen, maar ik zou eens willen weten of jullie daar in het algemeen tevreden over zijn. Zijn er mensen die het toch nog aan hun been hebben gehad met een Coyote in de wagen? Zijn er ook chauffeurs onder jullie die er al een aangeschaft hebben?
Greetz.....----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
Pictures here: BMW 7 Series1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
Pictures here: Diablo
--------------------------------------------------------------------------------------------
It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kurtisan Bekijk BerichtenHallo, vandaag keek ik ik de brievenbus, en daar lag weer zo een brief van onze trouwe flitsvrienden. Ik doe zo'n 80000 km per jaar en dat houdt toch een bepaald risico in om af en toe gefotografeerd te worden door de M.F.ers. Daarom denk ik er ook aan om een Coyote aan te schaffen, maar ik zou eens willen weten of jullie daar in het algemeen tevreden over zijn. Zijn er mensen die het toch nog aan hun been hebben gehad met een Coyote in de wagen? Zijn er ook chauffeurs onder jullie die er al een aangeschaft hebben?
Greetz.....
Comment
Comment